Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät miehet

Vierailija
28.09.2014 |

Haluaako pitkät miehet pitkän naisen vain lyhyen? Ajatteleeko pitkät miehet näitä asioita?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt voi itseäni pitkäksi mieheksi sanoa (184 cm) mutta itse olen jostain syystä aina pitänyt pitkistä naisista, siis yli 175-senttisistä mutta kuitenkin itseäni lyhyemmistä. En haluaisi katsoa ketään 20 cm alaspäin vaan mieluummin silmästä silmään.

Lähestulkoon kaikkien miespuolisten kaverieni mielestä olen omituinen poikkeus kun tämä on tullut puheeksi, yleensä miehet tuntuvat suosivan niitä vähintään 20 cm itsestään lyhyempiä naisia :D

Vierailija
42/51 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Itse 197cm ja vaimoni on 154cm. 21 vuotta naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiskos tissiä näin

Vierailija
44/51 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei useimmille miehille, varsinkaan pitkille, olla naisen pituus mitenkään merkittävää. Esim. minun mieheni joka on 192 cm pitkä, seurusteli ennen minua 188 cm pitkän naisen kanssa. Nyt on sitten naimisissa minun 161 cm pitkän kanssa. Ei selvästi ole mitään pituuskriteereitä mitä naisen pitäisi olla pitkä kun varsin lyhyt ja varsin pitkä molemmat käy.

Vierailija
45/51 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 195 cm ja vaimoni on 175 cm.

Pituudella ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
46/51 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei muuten pituudella väliä mutta itseä lyhyemmän valitsisin kuitenkin.

M 173cm

Vierailija
47/51 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lyhyet naiset kiinnostavat myös pitkiä miehiä ja naisille miehen pituus on iso kriteeri.

M 174cm

Vierailija
48/51 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan pitkät lyhyitä naisia suosivat miehet, mutta ei se pituusero seksissä auta. Ja siis sanon kokemuksella.

Vierailija
49/51 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pituus nyt niin tärkeä kriteeri naisille? 173cm pätkänä en ole kokenut pituuttani ongelmaksi. Niin pitemmät kuin lyhyet olleet kiinnostuneita. Jotkut naiset pitävät 170cm miniminä jotkut 180cm, riippuu varmasti myös naisen pituudesta.

Siihen en ole törmännyt vielä että oikeasti lyhyet (alle 165cm) miehet olisivat naismarkkinoilla haluttuja vaikka kroppa olis treenattu.

Vierailija
50/51 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti vaihtelee mieltymykset varmasti. Olen 160 nainen ja itse pidän yleensä eniten n. 170(-175) pituisista miehistä, jos puhutaan ulkoisesta olemuksesta. Hauska mies (mielestäni), jonka kanssa on kiva olla vie kyllä jalat alta. Viimeksi tapailemani 170 mies sanoi, että pitää eniten pienestä ja sirosta ruumiinrakenteesta naisella enkä usko, että sanoi vain kehuakseen. Taisi tykätä siinä siitäkin, että sai tuntea itsensä voimakkaaksi ja vahvaksi kuten moni nainenkin pitää siitä, että mies on voimakas ja vahva. Sitten olen tapaillut 189 miestä, jonka kanssa oli aina olo, että meillä ei klikkaa ihan täydellisesti kehollisesti, naisen sopisi olla lähemmäs 180 hänen rinnallaan, tuntui. Toisaalta yksi yli 2 m urheilija roikkui linjoilla perässäni vuoden yksien treffien jälkeen, että toisille pituusero kolahtaa paremmin (ne treffit ei menneet niin hyvin, että olisi luonteeseen ihastunut...) Tiivistän, jotkut tykkää pituisistaan, joillekin ei väliä ja joillekin käy pidempi/lyhyempi. Treffeile sellaista, josta itse pidät ja toivo, että kolahtaa molemmilla.

Vierailija
51/51 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 199 cm ex seurusteli mun, 161 cm pituisen kanssa. Ero ei johtunut pituuserosta. :D