Pitkät miehet
Haluaako pitkät miehet pitkän naisen vain lyhyen? Ajatteleeko pitkät miehet näitä asioita?
Kommentit (51)
en olekaan muuten koskaan ajatellut, mutta minua lähestyvät miehet tuntuvat aika usein olevan minua hieman lyhyempiä! keksikääs nyt av-mammat minulle tähän selitys. t. 181cm nainen
Itse olen 190cm ja naiseni on 156cm. Itseä kiehtoo pienessä naisessa se sirous ja kiinteys sekä pienen naisen kanssa on ihana sekstata kun hänet saa mihin asentoon vaan :)
En pidä itseäni kovinkaan pitkänä, 186 cm, pikemminkin keskimitan rajoilla. Olen sitä mieltä, että naiseni tulee voida käyttää korkokenkiä olematta silti minun pituiseni.
Olen itse hieman alle 160 cm, ja mies hieman alle 190 cm. :)
Voin sanoa, ettei naisen pituus ole ollenkaan merkittävä kriteeri, ellei nyt kyseessä ole joku alle 150 cm kääpiö tai yli 185 cm hujoppi. Sen sijaan ruumiinrakenteella (siro), hoikkuudella ja kauniilla kasvoilla menestyy miesmarkkinoilla,oli sitten minkä pituinen tahansa.
T. Mies
Ei merkitystä. Olen seurustellut 179- ja 158-senttisen naisen kanssa ja molemmat olivat pysäyttävän upeita tapauksia.
mies 187 cm
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:03"]
Voin sanoa, ettei naisen pituus ole ollenkaan merkittävä kriteeri, ellei nyt kyseessä ole joku alle 150 cm kääpiö tai yli 185 cm hujoppi. Sen sijaan ruumiinrakenteella (siro), hoikkuudella ja kauniilla kasvoilla menestyy miesmarkkinoilla,oli sitten minkä pituinen tahansa.
T. Mies
[/quote]
olin kirjoittamassa vastausta, mutta tässä tulikin jo kaikki oleellinen.
M 188 cm
Mä olen 155cm ja 48cm, mies 185cm ja 90kg :D
Ollaan mekin näky.
Itse olen 186 cm ja jostain syystä ihastun aina sellaisiin 164-174-senttisiin, eli olisko noin suunnilleen keskipituisiin ja vähän pidempiin. Ei lyhyissäkään naisissa mitään vikaa ole. Jos nainen on kovin lyhyt, tykkään että on hoikka, koska muuten tulee hiukan tätimäinen vaikutelma. Kaiken kaikkiaan pituudella ei ole väliä juurikaan, sen sijaan tykkään kovasti hoikista ja siroista naisista.
En nyt ole mikään megapitkä, mutta 189cm. En ajattele, ja pituus ei ratkaise. Ex oli 178cm ja nykyinen 160cm.
Ei miehille parinvalinnassa naisen pituus ole iso asia, toisinkuin esim. rintojen koko, naaman kauneus ja vartalon hyvyys.
Itse olen 165 ja tapailen 195 cm miestä. Tuo tuntuuvaan tykkäävän kun olen näinkin pieni ja siro :)
Vastakkaisen sukupuolen pituus on tosiaankin vain naisten pinnallinen pakkomielle. Miehet ovat pinnallisia kauneuden suhteen, pituudella ei väliä.
Itse pitkänä miehenä pidän noin 170 pitkistä naisista. Tosin pituudella ei ole välttämättä niin merkitystä, jos luonne matsaa..
Olen 190 cm mies. Pituudella ei ole minulle parinvalinnassa lainkaan merkitystä. Muut ominaisuudet ratkaisevat. Lähinnä luonne.
Mulla on 198cm pitkä mies ja olen itse 182cm nainen. Mies sanoi että tykkää enemmän pitkistä naisista eikä haluaisi sellaista alle 165cm lyhyttä naista rinnalle. Hänen kaikki exänsäkin ovat olleet 170-185cm luokkaa.
Mitä te miehet jaksatte lässyttää aina tosta luonteesta :D Ei teitä se ole koskaan kiinnostanut eikä tule kiinnostamaan.
Minä olen 167 ja mieheni 191. Tykkää pienemmistä ja pelkää isoja amatsooneja.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:36"]
Minä olen 167 ja mieheni 191. Tykkää pienemmistä ja pelkää isoja amatsooneja.
[/quote]
Tuota olen joskus ihmetellyt, että miksi monet pitkät miehet suosii jopa korostetun pienikokoisia naisia, ihan kuin tuntisivat olonsa itsevarmaksi vasta jos heillä on täydellinen fyysinen yliote. Ilman tätä yliotetta, joutuisivat ehkä enemmän panostamaan luonteeseen ja asenteeseen, kun naista ei saakaan ruotuun pelkästään oikaisemalla vartensa suoraksi.
[/quote]
Tunnetko miesten kaikki ex-tyttöystävätkin jotta voi varmaksi sanoa että suosivat lyhyitä naisia?