Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen että koko maailma tai osat siitä ovat salaliittossa mua vastaan

Vierailija
28.09.2014 |

Suurin pelko on että mut tahalteen haudataan koomassa elävältä ja herään arkussa mullan alla, kärsin suurinta mahdollista kauhua kunnes hitaasti ja tuskallisesti tukehdun. Uskon että minua vastaan on salaliitto ja tämä tullasn tekemään minulle. Mitä voi tehdä ettei pahin pelkoni toteutuisi???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedämme missä olet ja mitä teit viime kesänä...

Vierailija
2/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein mitään. Se on kohtalosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot psykoosissa. Mene lääkärille heti maanantaina ja kerro peloistasi!

Vierailija
4/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa mennä lääkäriin. Pyydä läheisiäsi seuraaman sinun vointiasi. En osaa sanoa, onko päivystysasia, mutta maanantaina viimeistään lääkäriin.

Vierailija
5/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt tätä salaliittoa jo vuosia. Lähiaikoina tosin on tapahtunut tapauksia jotka vain ovat vahvistaneet epäilyjäni:( kuten ulnovalot syttynyt keskellä yötä. Ap

Vierailija
6/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 02:40"]

Olen epäillyt tätä salaliittoa jo vuosia. Lähiaikoina tosin on tapahtunut tapauksia jotka vain ovat vahvistaneet epäilyjäni:( kuten ulnovalot syttynyt keskellä yötä. Ap

[/quote]

Ihan sama. Lääkäriin maanantaina.

Vierailija
7/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lääkäriin. Pelkään että hän saa tietoa peloistani jotta salaliitto voisi sen jälkeen toimiq varovammin. Lisäksi tiedän että olen oikeassa jjoten lekuria ei tarvii. Ap

Vierailija
8/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, miksi kukaan viitsisi, varsinkaan koko maailma, juonitella juuri sinun pääsi menoksi joitain tuollaista? Oletko kaikista miljardeista ihmisistä tärkein? Eikö tuollaisia salaliittoja pitäisi olla vaikka Putinia tai Obamaa vastaan? Ei jotain mitätöntä tavallista pulliaista, jonka kuolema on maailmalle ihan se ja sama? Mitä kukaan siitä hyötyisi että sinua hautaisi koomassa?

Vierailija
9/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:45"]

Kuule ap, miksi kukaan viitsisi, varsinkaan koko maailma, juonitella juuri sinun pääsi menoksi joitain tuollaista? Oletko kaikista miljardeista ihmisistä tärkein? Eikö tuollaisia salaliittoja pitäisi olla vaikka Putinia tai Obamaa vastaan? Ei jotain mitätöntä tavallista pulliaista, jonka kuolema on maailmalle ihan se ja sama? Mitä kukaan siitä hyötyisi että sinua hautaisi koomassa?

[/quote]

Niimpä. Veljeni ei ota mitään kanta-asiakaskortteja, eikä ole facebookissa ja maksaa aina käteisellä, koska muuten häntä seurattais. Joku seuraa ja vahtii, valtio, ihan mikä vaan. Olen koittanut useasti jutella ihan samaa, että mitä merkitystä jollakin ihan tavallisella ihmisellä olisi kellekkään? Ehkä saattavat kohdentaa sinulle vessapaperimainoksia tai muuta yhtä vakavaa. Vain oikeasti vaarallisilla ihmisillä, kuten terroristeillä tai massamurhaa suunnittelevilla on jotain minkä vuoksi heitä tarvis vahtia ja seurata. Heitäkään ei haudata elävältä.

Hoitoon ap, heti maanantaina.