Tuo Kaikkonen hoitaa puolustusministerin hommat ihan ok
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Antti on mies paikallaan. Presidenttiainesta(ko)?
Toden totta, mikä ettei. Asiallisesti on hoitanut julkisuuskuvansakin, ollen samalla erittäin asiallinen, selkeäsanainen ja kuitenkin toisinaan sopivasti pilke silmässä mitenkään menemättä överiksi.
Taitaa olla Antti itse kehumassa itseään tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on mies paikallaan. Presidenttiainesta(ko)?
Toden totta, mikä ettei. Asiallisesti on hoitanut julkisuuskuvansakin, ollen samalla erittäin asiallinen, selkeäsanainen ja kuitenkin toisinaan sopivasti pilke silmässä mitenkään menemättä överiksi.
Totta! Osaa tanssia tähtien kanssa, esiintyä lehtien palstoilla ja paistatella julkisuudessa, mutta osaa myös olla vakavalla naamalla arvokkaasti esiintyvä poliitikko, kun sitä tarvitaan.
Ehdottomasti jatkoon pressa-asiassa!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Antti itse kehumassa itseään tässä ketjussa.
Tuskinpa nyt sentään. :D Itse tykkään Kaikkosesta, se on sympaattinen, huumorintajuinen ja kuitenkin ennen kaikkea asiajannu.
Tuo Kaikkonen, sukupuolineutr. puolustusminteri. Onko Tuo kovin yleinenkin nimi?
Hoh-hoijaa. Seuraavaksi varmaan väitätte, että Suomella on oikein hyvä presidentti ja pääministeri sekä erityisen hyvät sisä-ja ulkoministerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono ministeri. Olen kysynyt häneltä, millä oikeudella Suomi on Irakissa, kun Irak on käskenyt suomalaisia lähtemään sieltä. Kaikkonen ei osannut vastata.
Ajatteli varmaan että mikä pelle tyhmiä kyselee.
Toivottavasti Kaikkonen, sinut ja kaikki muutkin sotarikolliset tapetaan. Toivon että Kaikkosen saastainen kersa ja aasialaisapina tapetaan.
Kaikkonen tässä on se pelle, kun ei selvään kysymykseen osaa vastausta antaa. Ministerit ovat kansan palveluksessa, joten heillä on velvollisuus vastata. Kaikkonen itsekin sanoi nettisivuillaan vastaavansa kaikkiieen kansalaisten viesteihin.
Taidat olla kippee poika?
Oltiin Antin kanssa samassa fuksiryhmässä yliopistolla. Kivaa oli fuksisuunnistuksessa, oltiin kännissä kuin käenpojat.
KAIKKOSEN AASIALAISAPINA JA KERSA PITÄÄ TAPPAA!
Kaikkosen pallit sivellään makkarantuoksulla ja syötetään koirille. Kaikkonen kuolee siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkosen pallit sivellään makkarantuoksulla ja syötetään koirille. Kaikkonen kuolee siihen.Mees nyt sinne Minfoon vai tuliko taas bannit?
En kuulu minfon jäseniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkosen pallit sivellään makkarantuoksulla ja syötetään koirille. Kaikkonen kuolee siihen.Mees nyt sinne Minfoon vai tuliko taas bannit?
Kuulut ja tiedän nimimerkkisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulut ja tiedän nimimerkkisikin.
En kuulu.
Kaikkonen on asiallinen, jämäkkä, fiksu ja RUKin käynyt mies. Hänellä kuitenkin löytyy usein pilkettä silmäkulmasta eikä ota itseään turhan vakavasti. Hyvä tyyppi. Tykkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono ministeri. Olen kysynyt häneltä, millä oikeudella Suomi on Irakissa, kun Irak on käskenyt suomalaisia lähtemään sieltä. Kaikkonen ei osannut vastata.
Toivottavasti Kaikkonen, sinut ja kaikki muutkin sotarikolliset tapetaan. Toivon että Kaikkosen saastainen kersa ja aasialaisapina tapetaan.
Kaikkonen tässä on se pelle, kun ei selvään kysymykseen osaa vastausta antaa. Ministerit ovat kansan palveluksessa, joten heillä on velvollisuus vastata. Kaikkonen itsekin sanoi nettisivuillaan vastaavansa kaikkiieen kansalaisten viesteihin.
Mene hoitoon pöykäri.
TAPA ITSESI, SAATANAN APINA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan saada ruplia itärajan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan saada ruplia itärajan takaa.
En saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen on asiallinen, jämäkkä, fiksu ja RUKin käynyt mies. Hänellä kuitenkin löytyy usein pilkettä silmäkulmasta eikä ota itseään turhan vakavasti. Hyvä tyyppi. Tykkään
Kaikkosessa näyttää olevan jotain mikä vetoaa heteronaisiin ja homomiehiin. Siinä järki surkastuu kiiman vallatessa mielen.
30/40-luvun vaaleissa ehkä. Mutta seuraavissa haluamme Vanhasen.