Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö vaiko eikö ?

Vierailija
27.09.2014 |

Hei, olen tässä koulussa ollessani huomannut että yksi tyttö (meidänluokalta) on alkanut kiinnitämään minuun hieman huomioa ja keskustellutkin kanssani muutamaan otteeseen ja kysyi jopa mielipidettäni yhdessä tunnilla tehdyssä "ns: piirrostyössä", yhdellä välitunnilla hän kysyi pituuttanikin johon tietty vastasin ja kysyin hänen, mutta en oikeen muuta keskustelua osannu siihen alkaa kehittämään vaikka ehkä olisi pitänyt, sillä minusta tuntui että siihen jäi hieman kiusallinen hiljaisuus. joten mistä tiedän että onko hän kiinnostunut minusta vai muuten vain yhtä-äkkiä alkanut keskustella kanssani. olisi mukava saaha neuvoa tai mielipide joltakin joka tietää vähän enempi tämmöisistä asioista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripohjalla. Taidatte olla todella nuoria?  Ei saa hätäillä asioiden kanssa. Hitaasti hyvä tulee..

Vierailija
2/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että on ihastunut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäydyn samalla tapaa nyt kun vuosia kestänyt masennus alkaa hellittää, juttelen mukavia ja kysyn mielipiteitä asiaan kun asiaan oikeastaan lähes kaikilta luokan pojilta, kun meillä on sen verran hyvä luokkahenki. Mutta vaikuttaisi, että tyttö yrittäisi ja haluaisi keskustella sun Kanssa :) t. 16v

Vierailija
4/6 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista kun itsellä ei kauheammin tuota kokemusta näistä asioista ole :)

Vierailija
5/6 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo, et ole oikeasti teini

Vierailija
6/6 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:29"]

provo, et ole oikeasti teini

[/quote]

jos tarkoitat minua niin en ehkä ihan teini mutta nuori kuitenkin (ammattikoulussa) ja kysymiksen eli tekstini ei ole mikän "provo" vaan ihan tosi asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän