Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Muskin omaisuus puoli BILJOONAA

Vierailija
29.10.2025 |

Paljonko teillä on varallisuutta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti lapsia kuolee nälkään joka päivä.

Vierailija
2/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti lapsia kuolee nälkään joka päivä.

Vaikka Musk jakaisi koko omaisuutensa Afrikan köyhille, niin vuoden päästä ne olisivat jälleen köyhiä ja sisällissodat riehuisivat kahta kauheammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella rahamäärällä voisi poistaa maailmasta nälänhädän ja kodittomuuden. Mutta ei kiinnostele.

Vierailija
4/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella rahamäärällä voisi poistaa maailmasta nälänhädän ja kodittomuuden. Mutta ei kiinnostele.

Sinäkin voisit tonnilla auttaa jo montaa lasta. Mikset auta vaan olet itsekäs?

Vierailija
5/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biljoonaa vai ameriikan billion... siinä on monta nollaa eroa.

Vierailija
6/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet? Olisiko iso juttu että Muskilla olisi puoli miljardia? Taidat olla hiukan hidas.

Vierailija
7/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se tonni on mun perheen ruokaraha. Tarvitsen sen mun oman perheen elättämiseen. Mutta kukaan ei tarvitse miljardeja.

Vierailija
8/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se tonni on mun perheen ruokaraha. Tarvitsen sen mun oman perheen elättämiseen. Mutta kukaan ei tarvitse miljardeja.

Perheesi voi syödä hiukan kevyemmin ja antaa ylimääräiset rahat köyhille. Mutta ainahan se on mukavampi toisten rahoja jaella. Miksi Muskin pitäisi luopua sentistäkään omia?

Vierailija
9/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheesi voi syödä hiukan kevyemmin ja antaa ylimääräiset rahat köyhille. Mutta ainahan se on mukavampi toisten rahoja jaella. Miksi Muskin pitäisi luopua sentistäkään omia?

Minä kyllä autan köyhempiä, esimerkiksi osallistun joulupuu-keräykseen joka vuosi ostamalla kahdelle tuntemattomalle lapselle lahjat. Kesällä annoin pienituloisen kaverin asua meidän mökillä, kun hän oli kesälomalla opiskeluistaan lomalla, eikä koulun asuntolassa saanut asua. Vein myös omat ja mieheni käytetyt, mutta ehjät ja siistit toppatakit pari viikkoa sitten päihdeongelmaisten asumistukiyksikköön, jotta voivat antaa ne tarvitseville, kun talvi on tulossa. Nämä on sellaisia keinoja auttaa, joihin mulla on varaa.

Mitä sä olet tehnyt?

Vierailija
10/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona, miljardi, biljoona, biljardi, triljoona, triljardi etc...

Eli vanha pitkä skaala joka on suomessakin käytössä, biljardi ja triljardi ei vaan yleensä ole.

Tavoitteeni on kuitenkin tulla ennen eläkeikää biljardistiksi eli omistaa vähintään biljardi. 

Vierailija
11/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muskin omaisuus pyöri jokin aika sitten siinä reilun 400 miljardin tienoilla niin eiköhän se ole samaa kokoluokkaa edelleen. 

Vierailija
12/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo mies ajautunutkaan kerjuulle kun osti Twitterin? Minä kun sain tuollaisen käsityksen kun luin meidän mediaa ja sen satoja artikkeleita.

Vierailija
13/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo mies ajautunutkaan kerjuulle kun osti Twitterin? Minä kun sain tuollaisen käsityksen kun luin meidän mediaa ja sen satoja artikkeleita.

Muski tienaa koska ajattelee ja tekee asioita eri tavalla kuin moni muu.

Vasemmistoaktiivit valittaa ettei muski tee kuten muut tekisi -> muski tienaa entistä enemmän -> vasemmiston yllättynyt pikachu naama, kerta toisensa jälkeen. 

Vierailija
14/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle ja hesari uutisoivat ahkerasti kun Muskin omaisuus hetkellisesti pienenee. Unohtavat sitten uutisoida kun se nousee entistä korkeammalle. Suomalainen valtamedia on menettänyt uskottavuutensa kauan sitten.

Vierailija
15/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä autan köyhempiä, esimerkiksi osallistun joulupuu-keräykseen joka vuosi ostamalla kahdelle tuntemattomalle lapselle lahjat. Kesällä annoin pienituloisen kaverin asua meidä

Hyvin autettu. Mutta jatkossa vie toppatakit niitä tarvitseville, narkkarit eivät niitä ansaitse.

Vierailija
16/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun olisi järkeä käyttää sitä omaisuutta.

Vierailija
17/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muskin omaisuus pyöri jokin aika sitten siinä reilun 400 miljardin tienoilla niin eiköhän se ole samaa kokoluokkaa edelleen. 

Josta käytännössä kaikki on erilaisia osakepapereita jne. Ne ei kelpaa maksuvälineenä.

Vierailija
18/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omaisuus huikeat 2700 e tällä hetkellä.

Vierailija
19/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josta käytännössä kaikki on erilaisia osakepapereita jne. Ne ei kelpaa maksuvälineenä.

Osakkeita voi myydä jolloin ne muuttuvat rahaksi.

Vierailija
20/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on kiinni hypestä eli fiilisarvosta. Kun tuo Usan AI-kupla puhkeaa lähtee Muskinkin omaisuudesta pari nollaa pois.

Mutta älä huoli, ei hän kerjuulle joudu. Rahaa on ja jos ei ole niin hypetetään joku toinen bisnes.

Teslan autot eivät tuota voittoa. Myynti sakkasi, huono tuote. Voittoa tulee sähköasemista ja muusta. 

Twitter ei ole voittoa tuottava yritys eikä ole tarkoituskaan. Sen on tarkoitus saada Muskille mediavaltaa ja painostusnyrkin (fanit tekee mitä Musk käskee) ja näin tukea Muskin bisneksiä ja poliittisia ambitioita. Osti trumpin pressaksi ym. Hyvin toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi