BB-Danin vaatimukset naiseltaan
- Naisen täytyy olla älykäs, arvostaa itseään, kaunis (myös sisältä) sekä rakastettava. En halua stadin ajetuinta fillaria, Dani kertoi.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:07"]
Perusvaatimukset, suurin piirtein jokainen mies haluaa noita asioita naiseltaan. Kiinnittäkää erityistä huomiota viimeiseen kohtaan, se on miehille erityisen tärkeä.
[/quote]
Ketkä siellä talossa harrastikaan seksiä?
Itse saa nussia menemään mutta nainen ei?
Dani on myös aiemmin sanonut, että haluaa luonnonkauniin naisen, joka ei käytä paljon meikkiä. Ja mieluiten pienet rinnat. Ei missään nimessä tyhjäpäistä silikoniblondia.
Tuollaiset naiset eivät halua miestä, joka on nussinut tosi-tvssä koko kansan nähden. Vituttaako Dani?
AV-mammat kitkerinä ja katkerina , koska eivät saa nuorta, komeaa ja isomunaista miestä ikinä elämässään ;)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:38"]AV-mammat kitkerinä ja katkerina , koska eivät saa nuorta, komeaa ja isomunaista miestä ikinä elämässään ;)
[/quote]
Jos tarkoitat komealla ja isomunaisella Dania, niin eipä paljosta jää paitsi
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:38"]
AV-mammat kitkerinä ja katkerina , koska eivät saa nuorta, komeaa ja isomunaista miestä ikinä elämässään ;)
[/quote]Moi Dani! Noloa kehua täällä itseään.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:38"]
[/quote]Moi Dani! Noloa kehua täällä itseään.
[/quote]
Miten Dani vois olla täällä kehumassa kun se on BB-talossa?:DD loi
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:07"]
Perusvaatimukset, suurin piirtein jokainen mies haluaa noita asioita naiseltaan. Kiinnittäkää erityistä huomiota viimeiseen kohtaan, se on miehille erityisen tärkeä.
[/quote]
Eipä tuollaista naista saa, ellei itse ole yhtä hyvä mies. Yhtä tyhmät miehet ja naiset löytävät toisensa ja niin edelleen.
Mä en ymmärrä että miten se on noinkin hyvännäköisenä noin hitsin epävarma itsestään?
Vaatimuksia naisille, joita ei edes itse pysty täyttämään?
Toinen juttu on se miten se haukkuu sitä Jennaa siellä talossa, "emmä oikeesti tuollaisen kanssa olisi", "IRL en olisi edes päin katsonut."
Jos sillä olisi hyvä itsetunto, niin se ei pelkäisi koko ajan sitä että joku paheksuu häntä tyttöystävänsä touhujen vuoksi. Eikä tarvitsisi jotain näyttelykapistusta kainaloonsa, vaan puolison.
Tosi surkeaa ettei uskalla välittää aidosti pitämästään henkilöstä, koska pelkää paheksuntaa. :(
Jne. tajuutte kuvion.
En ikinä alkaisia seurustelemaan miehen kanssa, joka on harrastanut seksiä Big Brother -talossa. Terv. se älykäs ja nätti.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:08"]
Mä en ymmärrä että miten se on noinkin hyvännäköisenä noin hitsin epävarma itsestään?
Vaatimuksia naisille, joita ei edes itse pysty täyttämään?
Toinen juttu on se miten se haukkuu sitä Jennaa siellä talossa, "emmä oikeesti tuollaisen kanssa olisi", "IRL en olisi edes päin katsonut."
Jos sillä olisi hyvä itsetunto, niin se ei pelkäisi koko ajan sitä että joku paheksuu häntä tyttöystävänsä touhujen vuoksi. Eikä tarvitsisi jotain näyttelykapistusta kainaloonsa, vaan puolison.
Tosi surkeaa ettei uskalla välittää aidosti pitämästään henkilöstä, koska pelkää paheksuntaa. :(
Jne. tajuutte kuvion.
[/quote]
Onpa otsaa. Ei Jenna ole mikään huononnäköinen nainen todellakaan. Kertoo aika paljon, jos tuohon tyyliin puhuu toisesta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:09"]
En ikinä alkaisia seurustelemaan miehen kanssa, joka on harrastanut seksiä Big Brother -talossa. Terv. se älykäs ja nätti.
[/quote]
Mihin se perustuu, ettet alkaisi seurustelemaan sellaisen miehen kanssa?
tarkoitti sitä että jenna pelleilee ja on lapsellinen, kehui eilen monta kertaa jennaa kauniiksi