Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoa saada akne arpia pois?

Vierailija
27.09.2014 |

Olen kuullut jostain hyvästä etana voiteesta? Toimiiko tuo ja onko tuosta oikeasti mitään huomattavaa apua? Minkä hintainen ja mistä sitä saa? 

Entä laser hoito? Onko pysyvä ja mitä siinä on haittavaikutuksena? Tuleeko ihosta yhtään luonnollisen näköinen vai näyttääkö enemmän sulaneelta muovilta?

Onko kenelläkään kokemuksia? Vai onko tätä vain kannettava loppuelämä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut sitä uutta Bepanthenia?

Vierailija
2/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologit tekevät sellaista mikroneulausta, jonka pitäisi tasoittaa arpia jonkin verran. Isompiin arpiin plastiikkakirurgi voi ruiskuttaa täyteainetta (Botoxia tai Restylanea). Itse olen ajatellut kokeilla tuota mikroneulausta. Plastiikkakirurgisia toimenpiteitä voisin kokeilla sitten vähän vanhempana ja varakkaampana, tosin ehkä siinä vaiheessa en enää koe tarvitsevani niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:01"]

Bio Oil tepsi mulla sekä raskaus-, että 15 vuotta vanhoihin koholla oleviin viiltelyarpiin, ja iho on niissä kohtaa nyt tosi tasainen verrattuna mitä se oli ennen, niin ehkä se saattais auttaa suakin? Tosin siinä on se riski, että öljyn laittaminen naamaan saattaa tukkia ihohuokosia, ja aiheuttaa lisää finnejä :/

[/quote]

Kiitos, tuota täytyy kokeilla. 

Tosin nopeasti vilkaistuna tutkimustuloksia näytti siltä että paras tulos tulisi kun alkaisi käyttämään tuoreisiin arpiin, alle vuoden ikäisiin. Olen vähän myöhässä mutta onhan tuossa naamassa kyllä noita tuoreitakin joten joo, kokeiluun menee. 

Kiitos vinkistä! 

On varmaan apteekkituote? 

Vierailija
4/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:03"]

Onko kukaan kokeillut sitä uutta Bepanthenia?

[/quote]

Niin, millaisille arville se on tarkoitettu?

Vierailija
5/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kunnon keino on laserhoito, jota täytyy tehdä useamman kerran. Voiteet ja kosmetologien tekemät "hoidot" eivät akne-arpiin tehoa. Pelkkää rahastusta. Plastiikkakirurgit ja ihotautilääkärit ovat oikea osoite aknearpiin.

Vierailija
6/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mikroneulaus kuulosti myös ihan hyvältä, tosin aika suolainen hinta jos pelkkää rahastusta on. 250€/ kerta ja suositellaan 4 kertaa. Tuo olisi kuitenkin hellävaraisempi vaihtoehto kuin laser. Mutta onko tuokaan pysyvä? 

Onko laserhoitokaan pysyvä? 

Jos laser hoito olisi helppo ja tehokas keino, niin miksi en tunne/tiedä ketään joka olisi käynyt hoitamassa arpiaan? Miksi monesti lukee että vain äärimmäisessä tapauksessa? Mitä haittaa siitä sitten on? En usko että rahakaan on se syy koska arne arvet ovat niin häiritsevä juttu kun kuitenkin naamassa heti näkyvissä ja niitä kun täytyy katsoa joka päivä. 

Ap

Vierailija
7/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulausrullia saa myös kotikäyttöön :) toimivuudesta en osaa sanoa vielä kun vasta kerran olen omaa rullaani kokeillut, mutta netissä on ollut hyviä kokemuksia. Kannattaa ostaa joku ihoa uudistava seerumi tai voide kaveriksi.

Vierailija
8/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:39"]

Mikroneulausrullia saa myös kotikäyttöön :) toimivuudesta en osaa sanoa vielä kun vasta kerran olen omaa rullaani kokeillut, mutta netissä on ollut hyviä kokemuksia. Kannattaa ostaa joku ihoa uudistava seerumi tai voide kaveriksi.

[/quote]

Jos muistat niin käyppä kirjoittamassa kokemuksia jos muutosta huomaat. Paljonko maksoi kotikäyttöön? 

Vierailija
9/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:24"]Tuo mikroneulaus kuulosti myös ihan hyvältä, tosin aika suolainen hinta jos pelkkää rahastusta on. 250€/ kerta ja suositellaan 4 kertaa. Tuo olisi kuitenkin hellävaraisempi vaihtoehto kuin laser. Mutta onko tuokaan pysyvä? 

Onko laserhoitokaan pysyvä? 

Jos laser hoito olisi helppo ja tehokas keino, niin miksi en tunne/tiedä ketään joka olisi käynyt hoitamassa arpiaan? Miksi monesti lukee että vain äärimmäisessä tapauksessa? Mitä haittaa siitä sitten on? En usko että rahakaan on se syy koska arne arvet ovat niin häiritsevä juttu kun kuitenkin naamassa heti näkyvissä ja niitä kun täytyy katsoa joka päivä. 

Ap
[/quote]
Laserista: oma ihotautilääkärini ei suostu tekemään kasvoihini mitään lasertoimenpiteitä, koska yhden aiemman (aiheeseen liittymättömän) leikkaukseni jälkeen huomasimme ihoni olevan keloidi/hypertrofisille- eli liikakasvuisille arville altis :( Joten on siis vaarana että laser aiheuttaisikin kasvoihini pahimmillaan keloidiarpia... Se laser kuitenkin ilmeisesti "hioo" siis ihan kokonaisia ihokerroksia pois. Tämä siis oma tilanteeni/syyni, mutta tutuillasi saattaa tietenkin olla ihan eri syyt, keloiditaipumus on kaiketi (onneksi) aika harvinaista. Muutoin kyllä menisin välittömästi laserin alle :)

Vierailija
10/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallinen kuorinta. Halvimmillaan kun liuotat 6-8 Disperiniä murskattuna kolmeen ruokalusikalliseen kiehuvaa vettä ja sivelet seoksella kasvosi.

Vierailija
11/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:39"]

[/quote]

Osaatko oikean tekniikan? Oletko nähnyt Youtubesta videoa jossa lääkäri rullaa palovamma-arpisen ihoa niin että veri tirskuu ja valuu?

Vierailija
12/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbutinilla sain punaiset arvet vaalenemaan, mutta se ei tietysti vaikuta "korkeuseroihin". Äitini työkaveri on laser-hoitanut arpensa hyvin kokemuksin, itse en taida lähteä niin isoon toimenpiteeseen... Oon aika turtunut jo näihin kuoppiin, eipä kai se sileä iho niin paljon elämänlaatua nostata. Tärkeintä, ettei enää ole tulehtunut naama.

Vierailija
13/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:55"]

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8gu8FI9rezvcIewMvLV6nC3V1ntud6O40-rmpl6BMHNHt6V9jl2SEhv8

Tuo

[/quote]

Silitysrauta? 

Vierailija
14/15 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio Oil tepsi mulla sekä raskaus-, että 15 vuotta vanhoihin koholla oleviin viiltelyarpiin, ja iho on niissä kohtaa nyt tosi tasainen verrattuna mitä se oli ennen, niin ehkä se saattais auttaa suakin? Tosin siinä on se riski, että öljyn laittaminen naamaan saattaa tukkia ihohuokosia, ja aiheuttaa lisää finnejä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän