Voi että mä olen ruma.
Mussa ei mitään kaunista taida ollakaan. Mulla on
-tosi huono ja arpinen iho naamassa
-couperosa-iho
-perunanenä, jossa ihohuokoset isot
-ryppynen iho
-ryppynen kaula
-hirveet roikkorinnat
-lonttoperse
-hiki haisee pahalle
-selkä täynnä finnejä
-väärät sääret
-nivuset ei kestä karvanpoistoo
Pitää varmaan hyväksyä, että mä en esim. saa miestä :(
Kommentit (13)
Minua on auttanut paljon se ajatus, että tarkastelen rumuuttani ikään kuin tutkimuskohteena, vailla tuomitsemista. Ulkonäköni ei myöskään estä minua tekemästä haluamiani asioita. Elämä tuntuu nyt vähän helpommalta, kun ulkonäön murehtimisen sijaan keskityn muihin asioihin, tai ainakin yritän.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:37"]
Heei, jokainen on jollain tavalla kaunis. Kukaan ei ole 100% ruma.
[/quote]
Toi on ärsyttävintä ikinä! Voisi myös sanoa, että jokainen on jollain tavalla ruma eikä kukaan ole 100-prosenttisesti kaunis. Ihminen voi olla ruma, vaikka hän olisi "jollain tavalla kaunis". Eikö rumuuttaan saisi pitää huonona asiana, koska se ei ole 100-prosenttista?
Silmät on pienet siansilmät, jotka meikkaamalla saa nippanappa ihmisensilmiks. Hiukset on kasvattamisprojektin alussa, ihan hirvee malli tällä hetkellä. Ei tää yleensä haittaa, oon tottunu tähän jo, mut tänään on tämmönen yksinäinen olo ja säälin itseäni.
ap
Heei, jokainen on jollain tavalla kaunis. Kukaan ei ole 100% ruma.
Ja sitä paitsi mä olen tosi väsynyt, mikä ei ainakaan kaunista.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:37"]
Ja sitä paitsi mä olen tosi väsynyt, mikä ei ainakaan kaunista.
ap
[/quote]
No se on helppo korjata. Mene nukkumaan!
Symppaan, sama täällä. Sain kyllä miehen ja aika komeankin, kyllä sullekin ukko löytyy!
Joillain miehillä on rumuus-fetissi. Tubegaloressakin on kategoria "ugly".
Laser, botox, roaccutan, deodorantti, kuntosali. Kauneuden eteen pitää nähdä vaivaa ja kärsiä! Tätä rumat ihmiset eivät koskaan käsitä.
Iho ei kestä karvanpoistoa? Ei höyläämistä, vahaamista, sokeroimista, laseria, ei mitään?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:42"]
Laser, botox, roaccutan, deodorantti, kuntosali. Kauneuden eteen pitää nähdä vaivaa ja kärsiä! Tätä rumat ihmiset eivät koskaan käsitä.
Iho ei kestä karvanpoistoa? Ei höyläämistä, vahaamista, sokeroimista, laseria, ei mitään?
[/quote]
No höpö höpö. Ei nuo oikeasti rumasta tee kaunista. Lähinnä säälittävän.
Toimivat jos on pohja kunnossa. Rumaksi tai kauniiksi synnytään.
Äläs nyt, mäki oon ruma ja silti olen löytänyt miehen. Mies on vieläpä komea. Kyllä kaikille on ottajansa, ei todellakaan tartte olla mikään missi.