Naiset tunnetusti pelkää kuollakseen pakkeja
Johtuuko se omasta itsetunnosta vai siitä ettei halua näyttää toisten silmissä huonommalta?
Kommentit (15)
En minä ainakaan, olen lähestynyt kaikkia niitä miehiä, joista olen ollut tosissani kiinnostunut/ihastunut. Niitä on ollut elämäni aikana 3 kpl ja 1 johti lyhyeen tapailuun.
Olen lähestynyt kahta miestä. Toisen kanssa oli vuosien seurustelusuhde, toisen kanssa päädyin avioliittoon ja perustimme perheen.
Jaa. Oman kokemuksen perusteella miehet on niitä, jotka juuri ja juuri uskaltaa pyytää treffeille, silloinkin täytyy vähän kaarrellen kysyä. Itse olen reilusti niiden miesten kohdalla ottanut ensimmäisen askeleen, jos on näyttänyt siltä että kumpaakin kiinnostaa muttei miehen rohkeus riitä. Ja on kannattanut.
Millaisen naisen täytyy olla tyrkky ja tehdä itse aloite? Ei tarvitse pohtia pakkeja kun ei tarvitse miesten perässä juostakaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:48"]
Millaisen naisen täytyy olla tyrkky ja tehdä itse aloite? Ei tarvitse pohtia pakkeja kun ei tarvitse miesten perässä juostakaan.
[/quote]
Sellaisen, joka valitsee ja saa sen miehen minkä tahtoikin? Esim. harvemmin ujot miehet uskaltaa tehdä aloitteita itse toisille ujoille ja kauniille naisille.
En todellakaan ole pakkeja pelännyt ja on niitä vuosien varrella tullutkin. Pakit on ihan luonnollinen osa iskemis- ja tutustumiskuvioita, ei ne mitään elämää vakavampia ole.
No kyllähän se käy itsetunnon päälle. Voin flirttailla mutta jos mies ei tee aloitetta sitä pidemmälle, en tee minäkään. Tulkitsen sen niin, että miestä ei kiinnosta. Pari kertaa olen syyllistynyt tuloksettomaan vonkaamiseen ja kyllä hävettää, ei se vaan sovi naisille.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:00"]
No kyllähän se käy itsetunnon päälle. Voin flirttailla mutta jos mies ei tee aloitetta sitä pidemmälle, en tee minäkään. Tulkitsen sen niin, että miestä ei kiinnosta. Pari kertaa olen syyllistynyt tuloksettomaan vonkaamiseen ja kyllä hävettää, ei se vaan sovi naisille.
[/quote]
Tulokseton vonkaaminen sopii miehille hyvin vai? Juu hyi ei.
[/quote]
Minä ymmärrän 'tyrkyn' vähän eri tavalla. Ja juu, olen tehnyt aloitteita ja saanut välillä kuulla ihmettelyä, että mitä näin upea nainen näkee tämmöisessä miehessä. Eli mies ei ole tehnyt aloitetta, koska ei ole uskonut omaavansa minkäänlaisia saumoja muhun ;)
Mistäköhän säkin oot tän keksiny, päästäs vai? Jos naiset ei sua iske niin se tuskin johtuu siitä et ne pelkää pakkeja :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:07"]
[/quote]
Minä ymmärrän 'tyrkyn' vähän eri tavalla. Ja juu, olen tehnyt aloitteita ja saanut välillä kuulla ihmettelyä, että mitä näin upea nainen näkee tämmöisessä miehessä. Eli mies ei ole tehnyt aloitetta, koska ei ole uskonut omaavansa minkäänlaisia saumoja muhun ;)
[/quote]
Viestin nro 6 kirjoittaja: sama kokemus täällä. Oli kiinnostusta ilmassa, mutta itse jouduin lopulta tekemään ratkaisevan aloitteen. Mies selitti sitten myöhemmin, että olin hänen mielestään ollut aivan niin eri 'sarjassa' mitä hän itse, joten tästä syystä ei edes yrittänyt...Että kyllä näinkin voi tosiaan tapahtua :D
Jaa, mä pyysin juuri tällä viikolla yhtä söpöä poitsua kahville. Vaikutti kiinnostuneelta, mutta aika hermostuneelta seurassani, joten ajattelin ensimmäistä kertaa tehdä aloitteen. Suostuihan se oikein mielellään, mutta ei se olisi maailmaani kaatanut, vaikka olisi vastannut "ei kiitos". Ihan hyvin viihdyn sinkkunakin ja kyllähän noita miehiä riittää ;)
Kyllä minä osaan peruuttaa hyvin.
Me naiset olemme heikkoja.