Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko synnytys nyt lähteny käyntiin vai eikö?

Vierailija
30.08.2006 |

Odotan siis kakkosta, rv38+6. Esikoinen syntyi rv39+1. Minulla on supistellut säännöllisesti aamulla kuudesta alkaen, supistuksia tulee 6-10min välein, alaselkää vihloo niinkuin olis menkat alkamassa.

Ongelma on se että supistukset ei ole ollenkaan kipeitä, ainoastaan ilkeän tuntuisia.

Olen vähän huolissani koska niitä on kuitenkin tullut jo kohta 10h! mutta ne ei etene kipeämmäksi ollenkaan! olo on kuin kuukautiskivuissa.

Aamulla jo luulin että tänään päästään tositoimiin mutta enää en olis niinkään varma koska supparit ei etene mihinkään..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saishan tuo väli tuosta vielä tihentyä. Onnistuisko hommata lapsenvahti, ja lähteä reippaalle kävelylenkille? Sillä sais varmaan vähän vauhtia tuohon supisteluun.

Vierailija
2/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ku hommiin!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan ollut säännöllinen, niin voit lähteä sairaalaan näytille.

T: 2

Vierailija
4/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vaikutusta supistusten voimakkuuteen. Alkaa olla aika turhauttavaa kun ei oikein tiedä että onko synnytys nyt käynnissä vai eikö. Selkään siis sattuu mutta supparit laimeita. Vauva ollut ihmeen hiljainen tänään, ei pahemmin liikuskele.

-ap-

Vierailija
5/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisit lähteä käymään käyrällä, jos sulla ei ole pitkä matka sairaalaan. Tai soittele ainakin sinne, yleensä ois hyvä tarkistaa vauvan vointia jos kerran supistelee eikä toinen pahemmin liiku...

Vierailija
6/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ainaskin osaa sanoo et mitä tehä... kakkonenhan usein tulee nopeemmin ku eka joten soita nyt ihmeessä et ehdit saada epiduraalin tms. jos sellaisen haluut...

Vierailija
7/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten supistuksen koveni ja kesti enää 1,5 tuntia että lapsi oli sylissä. Mullakin kyseessä toinen lapsi. Noikin supparit voi siis jo avata kohdunsuuta, joten voi olla hyvä lähteä ajoissa sairaalaan (mulla nimittäin meni aika tipalle, että ehdittiin)

Vierailija
8/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikkoja kasassa 38+1. Aamuyöstä heräsin kamalaan viiltävään selkä- ja kylkisärkyyn. Suppareita on tullut yhdessä vaiheessa 12 min välein, nyt on kyl vähentyneet. Mutta supparit eivät ole olleet kauhean kivuliaita. Ainoastaan se selkäsärky on ollut helvetillinen. Vauva liikkuu normaalisti...

Esikoisesta ei myöskään tuntunut niitä suppareita vaan ainoastaan sitä selkäsärkyä.

Vierailija
9/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä sanovat että tulla sitten kun kotona ei uskalla enää olla. Ajattelin käväistä näytillä siellä illalla, jos ei siihen mennessä ole supparit koventuneet.

Suihkussa olen käynyt jo aamupäivällä muttei sillä ollut mitään vaikutusta, nukuinkin sen jälkeen pari tuntia..tuntuu vaan että nää supparit ei kunnolla käynnisty ollenkaan..:(

Vierailija
10/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kanssa kovenekaan kun vasta viime hetkillä... Jos matkan puolesta on mahdollista niin lähde kävellen sinne sairaalalle tai yritä muuten ottaa reipas kävelylenkki. Jos se synnytys on käynnissä niin taatusti kovenee kun lähdet kävelemään.

Vierailija
11/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan toisen kanssa koventunut kuin lopussa. suoraan saliin ja puskemaan pian.