Suosittele minulle tv-sarjaa
Mitähän sarjaa alkaisin seuraavaksi katsoa? Ei ole väliä onko uusi vai vanha, mutta mielenkiintoinen ja laadukas pitää olla, ja saisi sijoittua nykyaikaan.
Mielellään draamaa, saa olla jännitystäkin ja komediallisia piirteitä, mutta varsinaista sitcomia en etsi, en myöskään liialliseen parisuhdeveivaamiseen keskittynyttä ohjelmaa. Scifi ei kiinnosta.
Tässä listaa sarjoista, joita olen katsonut ja joista olen tykännyt:
Mad Men, Breaking Bad, Sons of Anarchy, Orange is the New Black, Homeland, Damages, Under the Dome, Good Wife, Dexter, Mullan alla, Kylmä rinki, American Horror Story, Orphan Black, Walking Dead, House, Grey's Anatomy.
Näitä aion jossain vaiheessa katsoa, mutta en nyt: Sopranos, Shield, Wire, Boardwalk Empire, Game of Thrones, Silta, House of Cards.
Näistä en erityisemmin ole jaksanut kiinnostua: Criminal Minds, CSI, NCIS, Salem, Americans, Hemlock Grove, Penny Dreadful, True Blood, Grimm, Sleepy Hollow, Vampire Diaries, Supernatural, Fringe, Blacklist, Hannibal, Kova laki, Scandal, Elementary, Uusi Sherlock.
Kommentit (39)
Bbc:n survivors. Muistuttaa the walking deadia.
True Detectivelle ääni täältäkin. Sekä The Lakesille.
Tuolla nykyaikaan sijoittumisella halusin lähinnä karsia pois historialliset puku- ja epookkidraamat... Masters of Sex ja Survivors ovatkin itse asiassa jo mun to watch -listalla. Kiitos kaikille vinkeistä. -ap-
Muumilaakson tarinat. Ei oo liian scifi eikä liian vanha.
Royal Pains! Kyllä! Siinä löytyy kaikkea mainitsemaasi.
Ehdottomasti jo mainittu True Detective ja The leftovers
Nostelen tätä ketjua. Top of the Lake on katsottu, oli hyvä. -ap-
Ootko kattonu prisoners' wives? Minisarja bbc
Rimis, siis Rimakauhua ja rakkautta?
Joo, katsoin kesällä Prisoners' Wivesin. Tykkäsin kovasti. Rimakauhua ja rakkautta seurasin joskus, kun se tuli tv:stä. Girls on mun listalla, olen satunnaisia jaksoja katsonut. -ap-
Anna vielä mahdollisuus Sherlockille ja Hannibalille.
Aikas paljon kattelet sarjoja. Öhmm, sinkkikset. Taattua laatua.
Ei sijoitu ihan nykyaikaan, mutta Masters of sex. Tai sitten nykyaikaan sijoittuva Newsroom