En tykkää BODATUISTA miehistä
Bodattu, siis sellanen oikein lihaksikas jöntti-vartalo on minusta ruma ja epäseksikäs. Ihan siis ällöttää sen näköset miehet!!
Oonko epänormaali, kun aattelen noin?
Nim. nainen vm87
Kommentit (53)
Aloitus on ihan samaa sarjaa kuin 'en tykkää lihonneista naisista'. Kertokaa minulle, miksi on ihan ok sanoa, ettei tykkää bodarin lihaksista, mutta sitä ei saa sanoa, että läski on vastenmielistä ja totaalinen turn off?
Mulla on justhankitut miestissit lahinna rasvaa hotkymisesta paatellen, vaikka bmi on 'vain' 25... parempi kuin bodattu?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:35"]
En minäkään,yöök!lihakset pitää olla luonnolliset ja tulla raavasta fyysisestä työstä.se jos jokin on seksikästä.keltaiset,hormoni bodarit on ällöjä!!!!
[/quote]
Ihan vaan tiedoksi, ettei tuollaista kroppaa todellakaan saa millään raavaalla fyysisellä työllä. Ihan sama kuin kuvittelisusi, että Jlon hyppyripyllyn saa itselleen, kun kävelee oikein paljon :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:41"]
Aloitus on ihan samaa sarjaa kuin 'en tykkää lihonneista naisista'. Kertokaa minulle, miksi on ihan ok sanoa, ettei tykkää bodarin lihaksista, mutta sitä ei saa sanoa, että läski on vastenmielistä ja totaalinen turn off?
[/quote]
Ei oo samaa sarjaa, sillä miehetkin voi olla lihoneita. Lihominen voi tapahtua vahingossa mutta bodautuminen ei. Bodaaminen on tarkoituksella tehtyä, elämäntapa jo usein, lihominen ei.
Naiset voi bodata ja miehet voi bodata, ei kaikki miehet tykkää bodanneista naisistakaan, jotkut tykkää. Mä ite ottaisin mieluummin lihavan miehen kuin bodaavan.
Bodarit on usein wt jengiä kultakoruineen ja naurettavine rusketuksineen. Suurin osaa ei voisi vähempää kiinnostaa bodarit.
[/quote] Pointtina on se, että niitä lihaksia hankitaan juuri sen takia, että naiset ja muut miehet ihailisivat. Siksipä ap tässä ihmettelikin, että onko todellakin ainoa, jonka mielestä bodatut tyypit eivät ole puoleensavetäviä.
Harva meistä sen sijaan lihottaa itseään tehdäkseen itsensä puoleensavetävämmäksi, vaikka onhan toki heitäkin.
Itsestäni voin sen verta kertoo et bodattu kroppa on ainut mikä saa tussun sykkimään. Ihan tolleen roisisti sanottuna. pitäähän naisellakin olla vähän ees täytettä etumuksessa jos luomu ei riitä. se on vaan ihan sitä luonnollista itsestä huolehtimista.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:35"]
En minäkään,yöök!lihakset pitää olla luonnolliset ja tulla raavasta fyysisestä työstä.se jos jokin on seksikästä.keltaiset,hormoni bodarit on ällöjä!!!!
[/quote]
Ihan vaan tiedoksi, ettei tuollaista kroppaa todellakaan saa millään raavaalla fyysisellä työllä. Ihan sama kuin kuvittelisusi, että Jlon hyppyripyllyn saa itselleen, kun kävelee oikein paljon :)
[/quote] Tuo kirjoittaja ei tainnut viitata yllä mainittuun Zyzziin vaan siihen, että raavaalla työllä hankittu kroppa on kauniimpi kuin bodattu.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:46"]
[/quote]
Ei oo samaa sarjaa, sillä miehetkin voi olla lihoneita. Lihominen voi tapahtua vahingossa mutta bodautuminen ei. Bodaaminen on tarkoituksella tehtyä, elämäntapa jo usein, lihominen ei.
Naiset voi bodata ja miehet voi bodata, ei kaikki miehet tykkää bodanneista naisistakaan, jotkut tykkää. Mä ite ottaisin mieluummin lihavan miehen kuin bodaavan.
[/quote]
Luoja tuota sinun logiikkaa. Ei ole sama asia, kun miehetkin voi olla lihonneita! Täh? Eikös sekä miehet että naiset voi olla lihonneita tai bodareita? Lihominen voi tapahtua vahingossa? Hups, yht'äkkiä aamulla heräsin ja olin vahingossa lihonnut 20 kiloa. Kiitos päivän nauruista ;) Pieni ilmainen vihje: jos joudut ostamaan joka vuosi isompia vaatteita, saatat olla vahingossa lihottumassa.
Pointtini oli se, että jos jonkun ulkonäkö ei kiinnosta, niin eikös fiksu ihminen pidä sen omana tietonaan riippumatta siitä, mikä ulkonäössä häiritsee. Mutta täällä av-palstalla saa haukkua rauhassa esim. liian laihat, bodatut ja kanapersetukkaiset, mutta luoja minkä ryöpytuksen saat, jos sanot jotain lihavista!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:48"]
[/quote] Pointtina on se, että niitä lihaksia hankitaan juuri sen takia, että naiset ja muut miehet ihailisivat. Siksipä ap tässä ihmettelikin, että onko todellakin ainoa, jonka mielestä bodatut tyypit eivät ole puoleensavetäviä.
Harva meistä sen sijaan lihottaa itseään tehdäkseen itsensä puoleensavetävämmäksi, vaikka onhan toki heitäkin.
[/quote]
En varmaankaan sitten ymmärtä lukemaani, mutta kyllä tuo ap:n aloitus oli suora arvostelu bodareita kohtaan, eikä mitään viatonta ihmettelyä...
Kokemuksesta tiedän, että vanhemmat naiset pitävät enemmän oikeasti isoista lihaksists kuin nuoret. Kun painoin 110 kg niin sain huomiota vanhoilta naisilta, mutta nyt kun olen 90 kg ja enemmän pikajuoksijan kuin sikaniskan näköinen niin nuoremmat kiinnostuvat enemmän, vaikka olen 5 vuotta vanhempi kuin silloin isona.
Kay mulle. Etenkin kun 110 ylläpito vaatii aika helvetisti työtä... Erika taida Kevin terveellistäkään olla pidemmän päälle.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:13"]Kokemuksesta tiedän, että vanhemmat naiset pitävät enemmän oikeasti isoista lihaksists kuin nuoret. Kun painoin 110 kg niin sain huomiota vanhoilta naisilta, mutta nyt kun olen 90 kg ja enemmän pikajuoksijan kuin sikaniskan näköinen niin nuoremmat kiinnostuvat enemmän, vaikka olen 5 vuotta vanhempi kuin silloin isona.
Kay mulle. Etenkin kun 110 ylläpito vaatii aika helvetisti työtä... Erika taida Kevin terveellistäkään olla pidemmän päälle.
[/quote]
Mitä[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:13"]Kokemuksesta tiedän, että vanhemmat naiset pitävät enemmän oikeasti isoista lihaksists kuin nuoret. Kun painoin 110 kg niin sain huomiota vanhoilta naisilta, mutta nyt kun olen 90 kg ja enemmän pikajuoksijan kuin sikaniskan näköinen niin nuoremmat kiinnostuvat enemmän, vaikka olen 5 vuotta vanhempi kuin silloin isona.
[/quote]
Mitä vittua tapahtui viimeiselle lauseelle :O
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:13"]
Kokemuksesta tiedän, että vanhemmat naiset pitävät enemmän oikeasti isoista lihaksists kuin nuoret. Kun painoin 110 kg niin sain huomiota vanhoilta naisilta, mutta nyt kun olen 90 kg ja enemmän pikajuoksijan kuin sikaniskan näköinen niin nuoremmat kiinnostuvat enemmän, vaikka olen 5 vuotta vanhempi kuin silloin isona. Kay mulle. Etenkin kun 110 ylläpito vaatii aika helvetisti työtä... Erika taida Kevin terveellistäkään olla pidemmän päälle.
[/quote]
Tosi nuorena, eli teininä, isot lihaksikkaat, sellaiset miehekkäät miehet on liian pelottavia, uhkaavan oloisia, itsekin teininä koin ällöttäväksi oikein miehekkäät miehet.
Nykyään tietysti toisinpäin, maku vaihtui siinä 22v jälkeen.
Ehkä siihen on syynsä miksi teininä ei tykkää miehekkäistä miehistä, vaan sellaisista laihoista, tyttömäisistä pojista?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:21"]
Et siis tykkää miehekkäistä miehistä. Mielestäsi karvaisen miehen pitäisi varmaan ajaa rintakarvat pois koska pidät agrodyyneista poikasista:D Oletko koskaan miettinyt tykkäätkö tytöistä?
[/quote]
Bodarit on yleensä karvattomia ja joku itse lajia harrastaja sanoi sen olevan vähän homomainen laji.
Ei aloittajakaan varmaan tarkpittanut tavallista lihaksikasta metsurin kroppaa vaan sellaista sileää öljyttyä yliruskettunutta jota pullistellaan ja peilataan peilin edessä ja käytetään liian isoja vaatteita joissa lahkeet lepattaa ja helma on polvissa kun ei muut mahdu. Ei kiitos sellaista miestä. Jonkun perus lihaksikkaan karvaisen metsurin joka tulee hakkaamaan pihamme puut rennosti ja pullistelematta, voisin ottaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:21"]
Et siis tykkää miehekkäistä miehistä. Mielestäsi karvaisen miehen pitäisi varmaan ajaa rintakarvat pois koska pidät agrodyyneista poikasista:D Oletko koskaan miettinyt tykkäätkö tytöistä?
[/quote]
Bodarit on yleensä karvattomia ja joku itse lajia harrastaja sanoi sen olevan vähän homomainen laji.
Ei aloittajakaan varmaan tarkpittanut tavallista lihaksikasta metsurin kroppaa vaan sellaista sileää öljyttyä yliruskettunutta jota pullistellaan ja peilataan peilin edessä ja käytetään liian isoja vaatteita joissa lahkeet lepattaa ja helma on polvissa kun ei muut mahdu. Ei kiitos sellaista miestä. Jonkun perus lihaksikkaan karvaisen metsurin joka tulee hakkaamaan pihamme puut rennosti ja pullistelematta, voisin ottaa.
[/quote]
Tätä just meinasin. Osasit ilmasta just oikein. AP
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:23"]
Myös mulle bodatut miehen ovat täydellinen turn-off. Pidän enemmän kiinteän jäntevistä juoksija-tyypeistä ja erityisesti ruumiillisella työllä tai monipuolisella urheilulla muotoutuneesta sopusuhtaisesta kropasta.
Itsensä valtavaksi bodaaminen on mun mielestäni wt-ilmiö. Siihen liittyy usein tietynlainen vaatetus, joskus tatskat ja kampaus (tai useammin kampauksen eli tukan puuttuminen kokonaan).
Mutta tiedän oikein hyvin, että on naisia joihin nämä pumpatut steroidi-möhkäleet menevät kuin häkä.
[/quote]
Joo ne Body actionissa myytävät hupparit, collegehousut ja t-paidat ja muutenkin pukeutuminen sellaista Edhardy-tyylistä. Tulee vaikutelma niiiin wt:stä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:49"]Itsestäni voin sen verta kertoo et bodattu kroppa on ainut mikä saa tussun sykkimään. Ihan tolleen roisisti sanottuna. pitäähän naisellakin olla vähän ees täytettä etumuksessa jos luomu ei riitä. se on vaan ihan sitä luonnollista itsestä huolehtimista.
[/quote] Bodaus ja silarit on luonnollista itsestään huolehtimista? OK.
Äärimmäisyydet ja erikoisuudet kiinnostavat monia naisia; on melkein sama, mistä se erikoisuus tulee. Se voi olla erikoinen harrastus, aktivismi tai jopa rikostausta. Bodari saa enemmän huomiota kuin mies, joka on vain mies. Bodaus on myös samalla eräänlainen riikinkukon pyrstö ja händikäppi, kuten todella iso penis, joka ei seiso kunnolla. Vakavasti ylipainoinen bodarikaan ei selviä elämästä yhtä sutjakkaasti kuin normaalipainoinen, vaikka rasvaprosentti olisi 10%.
Sen lisäksi moni mies ei suostu myöntämään omaa lihomistaan harrastuksen alettua ja yrittää selittää kaiken pöhöttymisen ja mahankasvun lihaksikkuudella. Suuri osa painoharjoittelevista miehistä lihoo jonkun verran ja luultavasti tämä selittää sitä könttivaikutelmaa yhtä paljon kuin lihasten kasvukin. Todella harva saa näitä molempia asioita kuntoon yhtä aikaa ja sellaisen miesmallin vartalon, josta hyvin harva löytäisi kritisoitavaa. Normaalien testosteroniarvojenkin vaihteluväli on valtava ja kilpailu on siinä mielessä todella epätasa-arvoinen. Toisten ylensyönti menee pötsiin ja toisten hauikseen.
-Mies 29v-
liikalihas on aina ikävää oli se miehellä tai naisella.
yleensä symmetrisesti rakentunut sekä muutenkin terveenoloinen vartalo
kiihottaa silmää ja mieltä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:03"]
Bodattu, siis sellanen oikein lihaksikas jöntti-vartalo on minusta ruma ja epäseksikäs. Ihan siis ällöttää sen näköset miehet!!
Oonko epänormaali, kun aattelen noin?
Nim. nainen vm87
[/quote]
Itse en pidä miehistä. Oonko epänormaali kun aattelen noin?
Ja mielestäni en siis ole epänormaali. En vihaa miehiä, mutta heidän vartalonsa ovat epäseksikkäitä. Ei tosin ällöttäviä.
[/quote]
'Minusta miehen luonnollinen vartalo on kaunis. Voisin katsella vaikka kuinka pitkään nukkuvaa alastonta miestä. Olen siis nainen 51.v
[/quote] Sama täällä. Nainen 46 v. :)