Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ja täysin poikkeavat musiikkimaut

Vierailija
27.08.2021 |

Kuuntelee siis jatsia ja klassista musiikkia. En voi sietää kumpaakaan ja alkaa jo aiheuttaa vähän veemäisiä tilanteita, ei vielä kuitenkaan riitoja. Miten ratkaista asia? Ehdotuksia vastaanotetaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet on aika noloja, junttimaista kulkea kylällä läpät korvilla tai napit korvien sisällä

Totta, kunnon party box olalle niin että kuuluu parin korttelin päähän.

Vierailija
22/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoo jos muija rupeis yhtäkkiä huudattaan jotain oopperaa kaiket illat. Tekotaiteellista ns paremman väen kiljuntaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni musiikki on iso asia elämässä ja kieltämättä kokisin hankalaksi jos minulla ja kumppanillani olisi aivan täysin keskenään erilaiset musiikkimaut. Tykkään käydä keikoilla ja olisi harmi jos en voisi jakaa niin tärkeää asiaa kumppanin kanssa. Tai kuunnella kotonani musiikkia mistä pidän ilman että toisen tarvitsee mennä piiloon tai peittää korvansa. 😀

Kaikesta ei tarvitse eikä voikaan pitää, mutta kyllä toiselta voi myös oppia ja löytää uutta musiikkia josta ei ehkä uskonut pitävänsä. Exä opetti minut pitämään joistain rap-artisteista vaikka olin koko elämäni vannonut että inhoan sitä genreä enkä kykene sitä kuuntelemaan. Minä taas "opetin" exäni pitämään yhdestä bändistä josta ei aiemmin tykännyt.

Kunhan asiasta ei tarvitse riidellä, niin kai kumpikin voi kuunnella sitä mistä pitää?

Vierailija
24/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama .Hän tykkää suomalaisesta iskelmä musiikista ja minä ulkolaisesta disco ja  vauhdikkaista lauluista myös hevistä.Ollaan oltu naimisissa 30 vuotta ja hyvin menee.

Vierailija
25/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni musiikki on iso asia elämässä ja kieltämättä kokisin hankalaksi jos minulla ja kumppanillani olisi aivan täysin keskenään erilaiset musiikkimaut. Tykkään käydä keikoilla ja olisi harmi jos en voisi jakaa niin tärkeää asiaa kumppanin kanssa. Tai kuunnella kotonani musiikkia mistä pidän ilman että toisen tarvitsee mennä piiloon tai peittää korvansa. 😀

Kaikesta ei tarvitse eikä voikaan pitää, mutta kyllä toiselta voi myös oppia ja löytää uutta musiikkia josta ei ehkä uskonut pitävänsä. Exä opetti minut pitämään joistain rap-artisteista vaikka olin koko elämäni vannonut että inhoan sitä genreä enkä kykene sitä kuuntelemaan. Minä taas "opetin" exäni pitämään yhdestä bändistä josta ei aiemmin tykännyt.

Kunhan asiasta ei tarvitse riidellä, niin kai kumpikin voi kuunnella sitä mistä pitää?

Mistä bändistä opetit exäsi pitämään?

Vierailija
26/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, minun on vaikea kuvitella että edes päätyisin suhteeseen ihmisen kanssa, jonka musiikkimaku poikkeaisi radikaalisti omastani.

Juuri näin. Musiikki tuo mukanaan tunteita, mielentiloja, muistoja, historiaa ja kaikenlaista muuta, minkä jakaminen on minulle tärkeää. En oikein pysty kuvittelemaan kiinnostuvani ihmisestä, joka haluaisi luoda ympärilleen äänimaailman nykyisten vinkuartistien iskelmistä tai minkään valtakunnan räpistä.

Suuri osa ihmisistä kai sietää melkein mitä tahansa eli on aika välinpitämättömiä sen suhteen, mitä korviin tulee. "Kaikkiruokainen" ihminen taas on kuin tiskivettä: ihan sama, mitä siihen mukaan huuhtoutuu.

Joillekin musiikki on niin tärkeää, että se vaikuttaa seuran valitsemiseen. Ihan hyvä, että on kriteereitä, joista ei tingitä. Seurustelkoot rupikorvat keskenään.

Vierailija
27/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pitää niinku ratkaista, jokainen kuuntelee mitä haluaa.

Itse en edes tiedä mistä musiikista puoliso pitää.

Vierailija
28/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi rämekorvat.

Vierailija
29/29 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peli poikki heti alkuunsa