Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nainen jolle ei ole koskaan tuntematon mies lähettänyt peniskuvaa?

Vierailija
27.08.2021 |

Onko jotain yhdistävää tekijää jolla kuvilta pystyy välttymään?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut mitään seksikuvia... Kerran tuli meilinä uhkaus jostain Lontoosta että jos en maksa - joku hirveä summa - niin julkaisevat minusta ties mitä kuvia... Kirjoitin niille että fack off ei voi olla mitään muita kuvia kuin kansainvälisen suolistokirurgin - tuolla Tukholmassa samassa sairaalassa, jossa Ruotsin prinssin vaimo Sofia Hellqvist ollut apulaisena nyt auttamassa korona-aikana - ottamia kuvia... Hän teki minulle niin hienon fissuurileikkauksen että halusi ottaa siitä kuvat... noi ei siitä minua voi nimellä tunnistaa jos kuvat eivät ole varastettuja henkilötietoineen... Samainen kirurgi, Bruno Samenius, on muinoin kehittänyt jonkun hienon aineen suolisto-ongelmia varten... Olenkin ihmetellyt että minne hänen suunnittelemansa tuote melkein heti katosi... Kovin lyhyt, punatukkainen mies ja taitava kirurgi, mutta tämä oli joskus vuoden 1980-luvun ihan alussa, tarkkaa vuotta en muista... On mahdollista, että näin raiskaajani kerran tuon sairaalan pihalla kaksoisvaunujen kanssa, mutta en mene takuuseen että se oli todellakin hän... 

Vierailija
22/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on sosiaalisessa mediassa omalla nimellään ja kasvoillaan, peniskuvilta tuskin pystyy välttymään. Osittain jatkuvan häirinnän ja asiattomien kaveripyyntöjen takia lopetin Facebookin käytön jo 4 vuotta sitten. Kymmenessä vuodessa ehti tulla useita kymmeniä ei-toivottuja peniskuvia. Terveisin Salme 70 v.

Ikä ja rypytkän ei suojele naista, koska kysymys on tarkoituksella häpäistä naista ja koko naissukupuolta  peniskuvia lähettämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut, enkä haluakkaan saada.

Vierailija
24/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus ja yli 50 v ikä eivät yleensä tuota peniskuvia.

Nuo munahimoiset rumat mummelit oikein hinkuaa miehiltä dickpickejä. Jos sattuvat sellaisen saamaan leveilevät sillä ympäriinsä muka pöyristyneinä.

Vierailija
25/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kommentoin. En ole koskaan lähettänyt kyrvänkuvia kenellekään mutta eräs suomalainen nainen jopa pyysi. OkCupidissa. Olin hiukan ihmeissäni.

Vierailija
26/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 89v.

Vierailija
27/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumuus ja yli 50 v ikä eivät yleensä tuota peniskuvia.

Nuo munahimoiset rumat mummelit oikein hinkuaa miehiltä dickpickejä. Jos sattuvat sellaisen saamaan leveilevät sillä ympäriinsä muka pöyristyneinä.

No en levitellyt kuvia pöyristyneenä. Laitoin saamani peniskuvat jakoon Facebook-kavereilleni ihan lpällä ja vitsimielessä, nimen kanssa ja otsikkokenttään varoituksen, että viesti sisältää peniskuvan. Ulkomaalaisia miehiä tuskin paljon haittasi, mutta suomalaisista en mene takuuseen. Saattoi haitatakin? Salme 70 v.

Vierailija
28/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole saanut, koska some-tilit ei ole koskaan ollut julkisia. 

Vierailija
29/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen saanut. Tuntemattomilta ja joiltain jotka tunnen. Kamalin taisi olla entisen kaverin pikkuveljeltä joka oli tuolloin alaikäinen kun itse olin yli 20.

Vierailija
30/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut peniskuvaa.

- en ole koskaan ollut tinderissä tai muilla nettitreffipalstoilla

- en ole somessa, paitsi fb:ssä, missä rahattu kaveripiiri

- nuoruudessani ei ollut nettiä.

Sen sijaan nuorena tuli tavattua jos jonkinmoista itsensäpaljastavaa Helsingin metsissä.

Vierailija
31/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Analoginen nuoruus, varhain aloitettu pitkä parisuhde (avioliitto), vain yksi somekanava ja siellä miehet lähinnä sukulaisia, perhetuttuja ja opiskelukavereita yliopistolta. En ota kavereiksi tuntemattomia miehiä. En myöskään ole koskaan deittaillut enkä kyllä ajatellut edes aloittaa, vaikka erosin äsken.

Muistan kyllä joskus lankapuhelinaikaan saaneeni huohotuspuhelun. Ja tietysti irl kaikenlaista häirintää.

Vierailija
32/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut peniskuvaa tai kokenut ikinä mitään muutakaan seksuaalista häirintää. Olen ruma.

Täällä toinen vastenmielinen, jota ei ole millään tavalla häiritty lähes 30 elinvuoden aikana.

Vierailija
33/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se ettei ole somessa näkyvillä ratkaisee? Minulla sama. Piirit joissa vietän aikaa ovat myös tavallista fiksumpia. En ole nähnyt muihinkaan naisiin kohdistuvaa häirintää. Julkisilla kulkuneuvoilla liikkuessa on joskus ollut jotain.

Muunlaista häirintää olen kyllä kokenut ihan riittämiin, sekä nuoruudessani että ihan näin keski-ikäisenäkin. Nykyisin sitä vaan osaa vetää rajat sillekin paremmin kuin nuorena.

N52

Nuoruudessani olin Seppälän valokuvaamossa kesähommissa ja kun niitä yksityishenkilöiden kuvia kehitti ja tarkasti, niin oli siellä kaikenlaista. Voihan dickpickin voinut aikoinaan saada ihan postin kuljettamassa kirjekuoressa

Vierailija
34/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on somessa vaan yksi kuva, Facebookin profiilikuva. En julkaise mitään siellä enkä missään muuallakaan..

Tinderissa ei onneksi voi lähettää kuvia.

Vierailija
35/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinun raukan tiedontarvetta.

Vierailija
36/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole saanut, koska some-tilit ei ole koskaan ollut julkisia. 

Tämä ! En ole somessa ja siksi kyselen tyhmiä. Jos ne ovat lähtökohtaisesti avojnna kaikille niin eikö niitä sovelluksia voi säätää ?

Sama kysymys kun puhutaan lapsista ja häirinnästä.

Ovatko instagramit, tiktokit, snapchatit jne.konfattu niin, että kuka tahansa Rudolf from Cayman Island voi tunkea sinne mitä mielii ja käyttäjä ei voi mitään ?

Vierailija
37/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan somessa enkä todellakaan missään deittisovelluksissa tms. En myöskään anna numeroani kenellekään. Silloin on ihan helppoa välttyä näiltä.

Vierailija
38/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut dickpicciä, vaikka netin deittailupalstoillakin olen ollut. En ole kaunotar, mutta en rumakaan. Eri miesten kanssa tullut viestiteltyä noissa palveluissa, mutta kukaan ei koskaan lähettänyt dickpicciä. 

Vierailija
39/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut tutuilta enkä tuntemattomilta. En siis oikeastaan edes tiedä dickpiceistä mitään. 35 vuotta parisuhteessa ja ikää reilu 50, puhelinnumero salainen ja sometilit yksityisiä. Kyllä facen kautta yksärinä vois lähettää, mutta ei oo kukaan lähettäny. Kenraalit vaan kaveripyyntöjä laittaa.

Vierailija
40/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä tuntemattomien miesten kanssa missään missä ne voisi lähettää sellaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan