Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nainen jolle ei ole koskaan tuntematon mies lähettänyt peniskuvaa?

Vierailija
27.08.2021 |

Onko jotain yhdistävää tekijää jolla kuvilta pystyy välttymään?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut, luojan kiitos. Nuoruudessani netti oli alkutekijöissään, eikä NMT-puhelimilla kuvia lähetelty. :)

N52

Vierailija
2/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen vain yhdessä somessa, kaveripiiri on rajattu ja tuollakin tilini on piilotettu. Ryhmät joihin kuulun liittyy harrasteisiin joiden parissa viihtyy yleensä eläkeikäiset naiset. Enkä jaa omia kuviani. Se varmaan edesauttaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someni on salattu, joten en ole koskaan saanut dp:ä.

Vierailija
4/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut. Fb tili yksityinen, jospa se vaikuttaa. Kaveripyyntöjä kyllä tulee kavereiden mieskavereilta.

Vierailija
5/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähettänyt. En ole somessa missään avoimessa haussa ja tuttavapiirini on sivistynyttä.

Vierailija
6/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ja yli 50 v ikä eivät yleensä tuota peniskuvia.

Vierailija
7/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä pahnanpohjimmaisia jotka ei edes dickpicciä saa.

Meinaat, että vain kauniille naisille lähtetään kullikuvia?

Vierailija
8/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut minäkään. Ehkä asiaan vaikuttaa se etten ole mitenkään näkyvästi esillä sosiaalisessa mediassa ja pitkään ollut myös naimisissa niin ei ole tullut deittailtua.

Vierailija
9/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole netin välityksellä koskaan saanut, mutta aikoinaan kun muutin yhteen asuntoon, niin sieltä kaapista löytyi nippu kaikenlaisia otoksia!

Vierailija
10/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut peniskuvaa tai kokenut ikinä mitään muutakaan seksuaalista häirintää. Olen ruma.

Vierailija
11/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dp on sama asia mutta modernisoitu versio entisaikojen rakkauskirjeestä!

Vierailija
12/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut. En ole facessa ollut muutamaan vuoteen ja ig on salainen. Tinderissä silloin joskus 6 vuotta sitten ei kukaan lähetellyt mitään arveluttavaa. Poikaystävä on kyllä sitten ihan pyynnöstä lähetellyt dp:tä.

N31

Vierailija
13/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muualla somessa kuin täällä.

Työkaverit eivät moisia harrasta.

Yli 20 v parisuhde, eli alkanut aikaa ennen digikameroita.

Vierailija
14/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus ja yli 50 v ikä eivät yleensä tuota peniskuvia.

Olen 29, vaaleat hiukset vyötärölle. Ns. Ampiaskroppa, hyvä naama ja iho. En juuri meikkaa. Olen hieman introvertti mutta kohtelias ja positiivinen. Pukeudun usein mekkoihin ja hameisiin. 3. Kommmentti ketjussa oli minun. En ole tosiaan ikinä saanut. Muutama fiksu miespuolinen kaveri minulla kyllä on. Lähimmät ystävät on samanikäisiä tai vähän vanhempia naisia.

Vierailija
15/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se ettei ole somessa näkyvillä ratkaisee? Minulla sama. Piirit joissa vietän aikaa ovat myös tavallista fiksumpia. En ole nähnyt muihinkaan naisiin kohdistuvaa häirintää. Julkisilla kulkuneuvoilla liikkuessa on joskus ollut jotain.

Vierailija
16/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut. en juuri ole mukana somessa, poikani nauroi aikoinaan, että on taatusti ainoa 17v, jonka kaveripyynnön äiti torppaa.

Vierailija
17/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa ei ollut somea, ei nettiä, ei edes "älyttömiä" kännyköitä. En siis ikinä ole käyttänyt esim. tindereitä tai vastaavia. Kaikki lähentelyt tulivat silloin ihan livenä, mutta ei mulle kukaan tullut sentään vehkeitään esittelemään. Nyt mulla on älykännykkä ja tietokone, mutta somenkäyttöni rajoittuu ainoastaan facebookiin, jossa olen tehnyt tiukat yksityisyysasetukset ja hyväksyn kavereiksi vain oikeasti tuntemiani ihmisiä. Näin olen helposti välttynyt moisilta kuvilta. 

Vierailija
18/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, ei ole sometilejä enkä ole koskaan käyttänyt deittipalveluja. Rakkauskirjeitä olen saanut aika monelta vain, juuri laitoin niistä parhaat talteen ja loput heitin pois. N53

Vierailija
19/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se ettei ole somessa näkyvillä ratkaisee? Minulla sama. Piirit joissa vietän aikaa ovat myös tavallista fiksumpia. En ole nähnyt muihinkaan naisiin kohdistuvaa häirintää. Julkisilla kulkuneuvoilla liikkuessa on joskus ollut jotain.

Muunlaista häirintää olen kyllä kokenut ihan riittämiin, sekä nuoruudessani että ihan näin keski-ikäisenäkin. Nykyisin sitä vaan osaa vetää rajat sillekin paremmin kuin nuorena.

N52

Vierailija
20/82 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut peniskuvaa tai kokenut ikinä mitään muutakaan seksuaalista häirintää. Olen ruma.

Mä väittäisin että seksuaalisella häirinnällä ei ole oikeastaan mitään (tai ainakin hyvin vähän) tekemistä uhrin kauneuden tai rumuuden kanssa. Varsinkin netissä se on myös hallitsemis ja alistamiskeino ja siksi noita kuvia sataa näkyvissä oleville naisille varsinkin jos heillä on voimakkaita mielipiteitä. Myös kaikenmaailman raiskausfantasioita tulee :(

Livenä taas eniten varmaan häiriköidään kiltin oloisia. Pohjimmiltaan häiriköijä on kuitenkin itsestään epävarma idiootti joka enemmän tai vähemmän pelkää naisia. Sitä ujoa/kilttiä häiriköidessä todennäköisemmin ei itse joudu nolatuksi tai saa turpiinsa niin on "turvallisempaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi