Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa-Seelannissa saa tehdä abortin esimerkiksi huulihalkion takia, mitään viikkorajaa ei enää ole

Vierailija
27.08.2021 |

Huulihalkiovauvan voi abortoida vaikkapa viikolla 39.

https://righttolife.org.uk/news/nz-pm-rushes-worlds-most-extreme-aborti…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rightoflife.org väittää näin - täytyy olla totta, ei tarvetta yrittää tarkistaa lähteen taustaa eikä väitteen paikkansa pitävyyttä!

Näin tämä netin disinfolinko toimii.

Kiitos, sentään joku lukee lähteen….

Vierailija
22/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten abortoidaan rv39 sikiö?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Intact_dilation_and_extraction

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin jännä juttu. Jos se tapetaan sinne kohtuun sitä kutsutaan abortiksi mutta jos se otetaan ulos ja tapetaan pöydälle on se tappo.

Vierailija
24/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rightoflife.org väittää näin - täytyy olla totta, ei tarvetta yrittää tarkistaa lähteen taustaa eikä väitteen paikkansa pitävyyttä!

Näin tämä netin disinfolinko toimii.

Täydestä menee kuin häkä!

Ja sitten Suomea kiitellään medialukutaidon mallimaana...

Vierailija
25/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huulihalkio ja siitä on jälkenä vain arpi naamassa (jota en häpeä yhtään). Luojan kiitos tuo paholainen ei ollut päättämässä asioista ennen minun syntymääni.

Vierailija
26/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisoikeuksia painottavaan länsimaiseen avoimeen suvaitsevaan demokratiaan kuuluu oikeus abortoida lapsia jos niiden ulkonäkö ei miellytä.

Huulihalkio ei ole mikään kauneusvirhe vaan epämuodostuma, joka aiheuttaa monenlaisia ongelmia.

Oli mikä oli niin sen korjaaminen onnistuu plastiikkakirurgilta suhteellisen helposti.

Vierailija
27/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on hyvä juttu. Miksi tänne pitäisi väkisin puskea lapsia jollaisia ei halua?

Vierailija
28/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11Provision of abortion services to women more than 20 weeks pregnant

(1)

A qualified health practitioner may only provide abortion services to a woman who is more than 20 weeks pregnant if the health practitioner reasonably believes that the abortion is clinically appropriate in the circumstances.

(2)

In considering whether the abortion is clinically appropriate in the circumstances, the qualified health practitioner must—

(a)

consult at least 1 other qualified health practitioner; and

(b)

have regard to—

(i)

all relevant legal, professional, and ethical standards to which the qualified health practitioner is subject; and

(ii)

the woman’s—

(A)

physical health; and

(B)

mental health; and

(C)

overall well-being; and

(iii)

the gestational age of the fetus.

(3)

Subsection (2) does not apply in a medical emergency.

Mistä löysit että huulihalkio täyttää kriteerit?

Minä en löytänyt kuin tämän ympäripyöreän periaatteen, että abortti on perustelluissa tapauksissa mahdollinen viikon 20 jälkeen.

Vierailija
29/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsitin, että aiemmin Uudessa-Seelannissa ei ole voinut abortoida vaikeasti vammaisia sikiöitä tai raiskattujen kehitysvammaisten sikiöitä yli viikon 20, koska raskaana olevan henki ei ole ollut uhattuna, mutta nyt on mahdollista.

Vierailija
30/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen pitää juuri ollakin. Niin kauan kuin itse maksat sen, saat käydä vaikka joka viikko abortissa.

Vierailija
31/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sen pitää juuri ollakin. Niin kauan kuin itse maksat sen, saat käydä vaikka joka viikko abortissa.

Suomessa puolestaan maksetaan lapsenteosta.

Vierailija
32/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin jännä juttu. Jos se tapetaan sinne kohtuun sitä kutsutaan abortiksi mutta jos se otetaan ulos ja tapetaan pöydälle on se tappo.

Miten se tapetaan kohtuun?

33/33 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi on siellä vahvaa ja erilaisuutta vihataan ( myös omaa erilaisuutta ), tiedän pari ihmistä sieltä. Sivistymättömiä moukkia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan