Hyviä kikkoja pitää yllä kesäfiilistä syksyn tehdessä tuloa
Hei te kaikki ihanat kesäihmiset, jotka ette juurikaan innostu syksystä. Miten pitää yllä kesäfiilistä nyt, kun syksy jo kolkuttelee ovella?
Kommentit (57)
Sandaalit. Sukkien kanssa. Ikuisesti muodissa.
Kotiin voi laittaa kirkasvalolamput. Ne päällä sisätilat näyttää lähes samalta kuin aurinko edelleen paistaisi ulkoa sisälle.
Viikonloppuna voi avata parvekelasit ja mennä parvekkeelle makoilemaan aurinkoon, pitäisi tulla +20c.
Somessa voi jakaa kesäkuvia, viis veisaamatta vesisateesta.
Kesäbiisien kuuntelu. Mut ei nyt just tule mieleen hyviä esimerkkejä...
Mä en pysty tohon kesän ylläpitoon, mutta koska rakastan juhlien järjestämistä niin syksyllä aina aktivoidun juhlaemäntänä ( viime vuonna koronan vuoksi tietysti jäi väliin) ja suunnittelen ja järjestän niitä. Sillä tavoin, että teen itselleni mieluista hommaa, pysyy hyvä fiilis.
Ja esim. jouluvalmistelut aloitan jo tosi ajoissa ja teen paljon kaikkea itse.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyläloma. Ah sitä ihanaa lämpöä!
Osta säteilylämmitin ja kirkasvalolamppu. Osta kasa hiekkaa, ja levitä se olohuoneesi lattialle sopivaksi kerrokseksi. Suuntaa säteilylämmitin ja kirkasvalolamppu siihen hiekkaan, ja mene itse aurinkolasit päässä siihen hiekalle makaamaan.
Säädä sisälämpö 30 asteeseen. Jos ei muuten niin ainakin yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Osta säteilylämmitin ja kirkasvalolamppu. Osta kasa hiekkaa, ja levitä se olohuoneesi lattialle sopivaksi kerrokseksi. Suuntaa säteilylämmitin ja kirkasvalolamppu siihen hiekkaan, ja mene itse aurinkolasit päässä siihen hiekalle makaamaan.
Kerkesit kertomaan ensin kuinka rakentaa kesä. Juuri noin se tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö The Beach Boysin kappaleet?
Jos olet työssä, irtisanoudu ja kuvittele olevasi kesälomalla.
Täällä ihana syysihminen <3 Nautin pimenevistä illoista ja kotiin käpertymisestä. Ei tarvitse esittää, että olisi muka menoja, koska ei niitä muutenkaan työn ja lapsen harrastuksen lisäksi ole, eli en jaksa/ei kiinnosta.
Sateita en kaipaa kuin yöaikaan. Aamun kuulaat ilmat auringonpaisteessa. Rakastan!
Vierailija kirjoitti:
Juoda kaljaa munasillaan.
M 38
Ulkonako?
Mä en edes yritä vaan hyggeilen ihan suosiolla villasukat jalassa ja siemailen hujanateetä kupposesta.
Aurinkolasit. Silloinkin, kun ei tietoakaan auringonpaisteesta.