Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne juuri mitään eläimiä kohtaa

Vierailija
27.08.2021 |

Minulla ei ole ikinä ollut eläimiä, eikä minulla ole juuri minkäänlaisia tunteita eläimiä kohtaan esim.jos vastaan tulee joku toisten mielestä söpö koira tai kaverillani on koira, kissa tai pupu. En voi rehellisesti sanoa, että minulla olisi niitä kohtaan mitään tunteita. Tietenkin osaan leperrellä eläimille, ettei minua pidettäisi ihan outona. Enkä halua että eläimiä satutetaan. Mutta joku huolenpito vietti vain puuttuu. Jonkun verran pidän hevosista, mutta käärmeitä, liskoja ja jyrsijöitä inhoan. Miehelläni on koira vanhus, enkä usko että minua liikuttaa yhtään kuhan se kuolee.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas rakastan niitä niin, että sydän pakahtuu - no en nyt kuitenkaan jokaista hyönteistä, käärmettä, kalaa ym.

Oikeasti mua vähän epäilyttäisi ihminen, joka ei pidä eläimistä.

Minua epäilyttää eniten sellainen ihminen, joka rakastaa pakahtumiseen saakka kissoja ja koiria ja kanankoipia.

Sen sijaan ihminen, joka suhtautuu etäisesti eläimiin eikä halua niitä lautaselleen, antaa itsestään eettisesti jotenkin ehjemmän kuvan. Eläimet eivät ole hänelle mielihyvän välineitä.

Vierailija
22/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Suomelle on tapahtunut? Valtio alkoi hoitaa lapsia ja tässä tulos, ei empatiakykyjä. pelottavaa.

Siihen aikaan kun valtio ei vielä hoitanut lapsia, osattiin oikeasti rakastaa eläimiä. Vesi kielellä odoteltiin että päästään maistamaan possua, jonka kanssa ensin leikittiin kesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykää eläimistä.Minä en käärmet,hämähäkit,ampiaiset. Mutta rakastan yli kaiken kissoja.Niin koti-kissoja,kuin korkeasaren kissat kaikki lajit.Kesy kanit,luonon linnut,Koirat ok! Koiriin valitettavasti paha Allergia .Hevoset ovat mahtavia,sivulisena katsoa.

Vierailija
24/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eläimistä, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka alkaa heti syytellä toista tunteettomaksi psykopaatiksi jos se ei eläimistä välitä. Ei eläimistä olen mikään pakko tykätä, kunhan ei myöskään kohtele niitä huonosti.

Vierailija
25/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän eläimistä, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka alkaa heti syytellä toista tunteettomaksi psykopaatiksi jos se ei eläimistä välitä. Ei eläimistä olen mikään pakko tykätä, kunhan ei myöskään kohtele niitä huonosti.

Tämä! Ja kuten tästä ketjustakin saamme huomata, asenne eri eläimiin on vähintäänkin tekopyhä. Jos et tykkää kisumisusta, olet vähintään psykopaatti, mutta samanaikaisesti on aivan jees tukea broileriteollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi