Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne juuri mitään eläimiä kohtaa

Vierailija
27.08.2021 |

Minulla ei ole ikinä ollut eläimiä, eikä minulla ole juuri minkäänlaisia tunteita eläimiä kohtaan esim.jos vastaan tulee joku toisten mielestä söpö koira tai kaverillani on koira, kissa tai pupu. En voi rehellisesti sanoa, että minulla olisi niitä kohtaan mitään tunteita. Tietenkin osaan leperrellä eläimille, ettei minua pidettäisi ihan outona. Enkä halua että eläimiä satutetaan. Mutta joku huolenpito vietti vain puuttuu. Jonkun verran pidän hevosista, mutta käärmeitä, liskoja ja jyrsijöitä inhoan. Miehelläni on koira vanhus, enkä usko että minua liikuttaa yhtään kuhan se kuolee.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet sosiopaatti.

Vierailija
2/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on eläimiä, ei sen ihmeempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas koe mitään yhteyttä ihmisiin....olkoon sairaita tai ei

... mutta elukoita säälin.

Ihmiset ansaitsivat mitä ansaitsevat.

Vierailija
4/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole ollut koskaan omaa eläintä.

Noh mitäs väliä sillä jos et vahingoita eläimiä.

Vierailija
5/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tunnusomainen piirre sarjamurhaajille on että ovat kiduttaneet eläimiä.

AP hae apua vielä kun voit.

Vierailija
6/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut eläimiä mutta en silti enää koe tarvetta sellaista hankkia, enkä jaksa ihastella tuttujen koira/kissa/hevospäivityksiä. Eläimet on ihan jees, mutta en vai itse halua sellaista enää hommata, enkä jaksa silitellä muiden koiria

Vierailija
7/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tarvitsekaan kunhan et kohtele eläimiä huonosti.

Vierailija
8/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä jotka eivät pidä eläimistä on jotain vialla.

Vierailija
9/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen. Eläimet ei kiinnosta yhtään, mutta ei niitä tarvitse kenenkään rääkätäkään.

En halua lähelleni mitään eläimiä. Yhdellä koiralla on lupa tulla asuntooni. Meillä on sen kanssa sopimus, että se ei koske minuun ja siitä hyvästä se saa nakkipalan tms. kiitokseksi. Diili on pitänyt hyvin.

Muita eläimiä ei mun kynnyksen yli tule. No lukkeja joskus, mutta se on death sentence samantien.

Vierailija
10/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
11/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tunnusomainen piirre sarjamurhaajille on että ovat kiduttaneet eläimiä.

AP hae apua vielä kun voit.

Oho. Olen ollut apn kaltainen jo 50v. En ole tätä sarjamurhaamista vielä aloittanut. Kai tässä vielä ehtii.

Vierailija
12/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mitään persuja, trumpisteja tai rokotekriitikoita kohtaan. En edes nautintoa kun kallo kolahtaa nokkapeltiin. Pitäisi varmaan keksiä jokin harrastus?

Vierailija
13/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Suomelle on tapahtunut? Valtio alkoi hoitaa lapsia ja tässä tulos, ei empatiakykyjä. pelottavaa.

Vierailija
14/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan niitä niin, että sydän pakahtuu - no en nyt kuitenkaan jokaista hyönteistä, käärmettä, kalaa ym.

Oikeasti mua vähän epäilyttäisi ihminen, joka ei pidä eläimistä.

Vierailija
15/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos ne jotka eivät pidä eläimistä, eivät lähestyisi lemmikkiä lainkaan tai ole sen seurassa. Eläin aistii jos ei pidä siitä. Keinotekoinen silitys tai lässytys on kauheaa. Sukulainen silitti väkisin koiraa vaikkei pidä siitä, se vaikutti idioottimaiselta touhulta. Ehkä monet ihmiset vahingossa tekevät niin (että eläin tuntisi olonsa paremmaksi, ei stressaannu tai ei pure), mutta jos ei jostain pidä, niin pysytään poissa? Joku aidosti eläimestä pitävä tai niitä ymmärtävä on parempi vaihtoehto.

Vierailija
16/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok etteivät kaikki pidä eläimistä. Pitämättömyys ei tarkoita sitä, että esimerkiksi haluaisi vahingoittaa eläimiä tai toivoisi niiden kärsivän. Nämä vaikuttavat menevän monilla ihmisillä helposti sekaisin, eli tässä tapauksessa ei pidä eläimistä = toivoo eläinten kuolemaa/kärsimystä. Sama rinnastus vedetään muuten helposti myös silloin, jos joku toteaa ettei pidä lapsista.

Itse eläinrakkaana koen eläimistä pitämättömyyden esteeksi lähinnä parisuhteen ollessa kyseessä. Perusteena tälle se, että joka ikinen mies, joka ei ole sanojensa mukaan eläimistä juuri pitänyt, on jossain vaiheessa alkanut ottaa pulttia eläinrakkaudestani. Kuittailua, nälvimistä, väittelyyn haastamista mm. aiheesta "väitätkö, että eläin on tärkeämpi kuin ihminen", vihjailua mahoudesta ja siitä, että eläimet olisivat minulle muka lapsen korvikkeita ym. ilkeilyä on tullut niin paljon, että parisuhdekumppanikseni kelpaa ainoastaan eläinrakas mies. En tiedä mikä eläinrakkaudessa näitä miehiä on niin kovin ärsyttänyt mutta en oikeastaan välitäkään tietää.

Vierailija
17/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua yhtään lohduttaa, niin tunne on melko varmasti molemmin puolinen, että ei tarvitse yhtään hävetä. Olet eläimille vain potentiaalinen eväs - hätätilanteessa (ihmisen liha kun on kuulemma pahanmakuista).

(Mutta jos ystävystyt kanssani, haluan tietää menosi ja tulosi, pelkkä odotus antaa jo onnentunteen, yhdessä katsomme tähtiä, merkitset minulle jotain. (muunnelma Ketun repliikeistä de Saint- Exuperyn teoksesta Pikku Prinssi))

Vierailija
18/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia sympatioitani lisää se tieto, että jokainen elävä halajaa pitää kiinni olemassaolostaan epätoivoisesti ja yksinkertaisesti haluaa elää. Parhaani mukaan myös haluan suoda sen mahdollisuuden omasta puolestani.

Vierailija
19/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua yhtään lohduttaa, niin tunne on melko varmasti molemmin puolinen, että ei tarvitse yhtään hävetä. Olet eläimille vain potentiaalinen eväs - hätätilanteessa (ihmisen liha kun on kuulemma pahanmakuista).

(Mutta jos ystävystyt kanssani, haluan tietää menosi ja tulosi, pelkkä odotus antaa jo onnentunteen, yhdessä katsomme tähtiä, merkitset minulle jotain. (muunnelma Ketun repliikeistä de Saint- Exuperyn teoksesta Pikku Prinssi))

Ehkä voin katsella tähtitaivasta suussani olevien kariesbakteerien kanssa. Minulla on todella paljon kariesta, joten koskaan en ole yksinäinen kuten katselen tähtitaivasta.

Jostakin syystä vain bakteerien inhimillistäminen on valitettavan harvinaista. Sen sijaan eläimiä inhimillistetään niin paljon, että siinä kärsivät jo eläimetkin.

-ohis.

Vierailija
20/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos ne jotka eivät pidä eläimistä, eivät lähestyisi lemmikkiä lainkaan tai ole sen seurassa. Eläin aistii jos ei pidä siitä. Keinotekoinen silitys tai lässytys on kauheaa. Sukulainen silitti väkisin koiraa vaikkei pidä siitä, se vaikutti idioottimaiselta touhulta. Ehkä monet ihmiset vahingossa tekevät niin (että eläin tuntisi olonsa paremmaksi, ei stressaannu tai ei pure), mutta jos ei jostain pidä, niin pysytään poissa? Joku aidosti eläimestä pitävä tai niitä ymmärtävä on parempi vaihtoehto.

Minä rehellisesti sanoen en juurikaan pidä kissoista tai koirista, mutta eivät ne sitä aisti. Pikemminkin ne tuntuvat olevan hulluina minuun.

Kissojen kohdalla kysymys on siitä, että olen niitä kohtaan kissamaisen kohtelias, en yritä kahmia syliini jne. Koirat taas varmaankin laumaeläiminä aistivat etten pelkää niitä tai esitä jotain mitä en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä