Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ruokavalio jotenkin väärä jos haluan laihduttaa?

Vierailija
27.08.2021 |

Varsinaista ylipainoa ei ole (166cm/64kg) mutta haluaisin laihduttaa viitisen kiloa.

Aamupala: Iso lasi jäävettä

Välipala: Smoothie marjoista ja banaanista ja omena

Iltapala: kiivi ja kaksi ruisleipää margariinilla ja graavilohella. Omenamehua tai viinimarjamehua

Jos jää vielä nälkä, niin toinen omena

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee vaan hirvee nälkä tuolla hiilarikuurilla ja paino lähtee lihaksista.

Vierailija
22/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina hirveä huuto, jos joku laittaa tänne suunnitellun dieettiruokavalionsa.

Nykytiedon mukaan "kitukuurit" ovat terveellisiä, ja paasto vielä tervellisempi vaihtoehto. Niin kauan kuin on vararavintoa, eli läskiä käytössä, niin kauan kaikki hyvin, mikäli ei ole vakavia sairauksia.

Tutkikaa vähän, mikä on uusin tieto, ja mitä on autophagia.

Itse olen laihduttanut aina vähillä kaloreilla ja olen se suvun tervein tyyppi, edelleen vuosikymmenien jälkeenkin.

Miksi olet joutunut laihduttamaan useasti? :D minä en ole laihduttanut ikinä ja olen aina ollut hoikka ja urheilullinen JA syönyt monipuolisesti kunnolla enkä harrastanut mitään kitudieettejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa sokeria ja suolaa. Ihme, jos tuolla laihdut. 

Vierailija
24/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä anorektikkona voin sanoa, että toi ei toimi. Pystyt syömään noin max. 14 päivää kunnes kroppa sanoo, että nyt riitti kiitti ja syöt koko jääkaapin ja pakastimen tyhjäksi yhdellä kertaa. Syömishäiriöinen sitten oksentaisi tai käyttäisi laksatiiveja ylenmäärin sen jälkeen ja koko homma alkaisi taas alusta. Tarvitset proteiinia ja rasvaa tuohon ja lisää kaloreita. Saahan tuolla tyylillä pudotettua hetkellisesti 10kg kahdessa viikossa, mutta valitettavasti siitä tulee puolet takaisin heti kun syö normaalimmin ja normaalimmin tulet syömään, koska et vain pysty ylläpitämään tuollaista ruokavaliota loputtomiin. Lisää liikuntaa ja terveellistä ruokaa on paras keino laihtua. Riittää että syöt 2000kcal viikossa vähemmän ja liikut enemmän niin laihdut kyllä 5 kiloa.

Vierailija
25/25 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne väliin kunnon pihvi, lisukkeilla tai paistettu lohi, lisukkeilla, niin hyvä tulee.

Eli päivällinen, joka sisältää proteiinia ja rasvaa, jotta noille vitamiineille ja hivenaineille jää tarttumapintaa.

Noista sokerin ja rasvan urputtajista Ei kannata välittää, ihminen tarvitsee molempia, kunhan pysyy kohtuuden rajoissa. Ihminen on kaikkiruokainen ja eläin-/kalaproteiini on myös tärkeää rakennusainetta keholle ja elimistölle. Metsästäjä-keräilijän elintapa/ravintotarpeet ovat edelleen voimassa, myös tällä vuosituhannella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan