Mitä ovat nämä häiritsevät puhelut.. Alku nro aina 040 9235 ja loppu eri , joita on monia.
Kommentit (12)
No oletko googlannut? Varmaan joku puhelinmyyjä.
Puhelinmyyjiähän ne on, ja 040924-alkuiset myös
On elämä ahtaalla, jos ei uskalla puhelimeen vastata.
Vierailija kirjoitti:
On elämä ahtaalla, jos ei uskalla puhelimeen vastata.
Tuntuu kurjalta kieltäytyä aina tilaamasta tuotetta x, y ja z, kun tietää, että siellä joku yrittää tehdä kauppaa henkensä pitimiksi. Joskus äänestä kuulee, että siellä on joku ensimmäistä päivää töissä ja varmaan itkee päivän päätteeksi, kun sai taas niin ilkeitä vastauksia. Itse yritän olla aina ystävällinen.
Netistä googlaat ja lisäät puhelimen mustalle listalle jos/kun on myyjä. Ei kauheasti auta, mutta ei ainakaan samasta numerosta soiteta.
Itse en vastaa mihinkään tuntemattomiin numeroihin. Laittakoon tekstarin, jos on oikeaa asiaa.
Kesällä vaihdoin uuteen kännykkään. Numero pysyi samana, mutta operaattori/liittymätyyppi vaihtui.
Jostain kumman syystä samalla loppuivat 040923/040924 numeroista tulevat spämmipuhelut.
Mulla on ihan tajuttoman pitkä lista juuri näitä 040 923 -alkuisia numeroita estolistalla. Vtuttaa ihan suunnattomasti, joskus soittavat kolmekin kertaa päivässä. Koska tämä ihmisten ahdistelu kielletään???
Se on joku botti. Jos vastaa, tulee luuri korvaan. En tiedä onko siinä joku sellainen, että puhelinlaskuun humpsahtaa satanen, jos menee soittamaan takaisin.
Mulle tuli myös näitä. Fonecta kertoo että tietoja ei löydy. Laitoin eston kaikkiin sitä mukaa kun niitä tuli. Ei ole tullut enää. Ja noita puheluita saattoi tulla jopa 10 päivässä. En koskaan vastannut.
Mullekin soitellut nää. Ei selvinnyt ainakaan viimevuonna ja alkuvuonna mitä myyjiä ovat. On onneksi loppunut. Taisin laittaa joitain estoonkin jossain vaiheessa.
KELAn numeroita. Kaipaavat jotain selvitystä.