Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teen kaiken väärin

Vierailija
26.09.2014 |

Moi:)Olen 12 ja puolivuotias tyttö, ja en tiedä mitä pitäisi tehdä. Tänään meillä tulo äitini kanssa riitaa siitä, kun soitin hänelle töihin. Olen pahoitellut, pyytänyt anteeksi ja myöntänyt tekeväni väärin. Silti äitini jatkaa mököttämistä, huutamista ja kiukuttelua. En tiedä miten kertoa tämän hänelle kun viimeksi kun juttelin niitä näitä hän melkein kielsi minua puhumasta hänelle. Hän ei edes auttanut minua tänään kun tiputin vahingossa koulukirjat lattialle.
olenko oikeasti pahoittanut jonkun mielen noin pahasti. Oon itkeny täällä nyt koko illan ja miettinyt että mitä tein väärin pyytäessäni anteeksi ja soittaessani hänelle

olis mulla ollu asiaakin
mua kiusattiin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi käytös vaikuttaa kyllä vähän ylimitoitetulta tilanteeseen nähden. Ellei siinä sitten ole muutakin takana, mikä ei johdu sinusta. Onko sinulla ketään muuta, jolle jutella kiusaamisesta? Kiusaamiseen pitää aina puuttua, mitä pikemmin, sen parempi.

Vierailija
2/6 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, onks sulla ketään muuta aikuista jolle puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea äiti!! Ota yhteyttä terkkariin heti maanantaina!

Vierailija
4/6 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, sun äiti kuulostaa jotenkin olevan ihan sekasin? Ehkä sillä on tosiaan jotain stressiä, mistä se ei voi puhua. Ja sitten se purkaa sen suhun.. Ei se sais lapselleen nuin mököttää ja kiukuta. Sä et oo varmasti tehny mitään väärää. Voi sua pientä. <3 Toivottavasti sun äitisi älyää lopettaa tuon lapsellisen käytöksen. Puhu kiusaamisesta jollekkin tutulle aikuiselle tai terkalle koulussa. Se on asia, jota ei sais tosiaan jättää käsittelemättä.:) Kiusaamiseen pitää aina puuttua!

Vierailija
5/6 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa koko ajan leikkiä jotain teiniä täällä palstalla! Get a life! Ei kukaan oikeasti luule että sinä, ap olisit 12v. tyttö

Vierailija
6/6 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole tehnyt mitään väärin, sun äidillä on vaan huono päivä niinkuin meillä jokaisella joskus! Ja kyllä iso tyttö osaa itse kerätä kirjansa lattialta ;) puhu äidillesi huomenna ja kerro että yritit soittaa kun sinua kiusataan. Jos äitisi ei kuuntele niin kerro kenelle tahansa aikuiselle johon luotat. Hienoa että olet noin rohkea että uskallat ottaa asian puheeksi! Usko pois, olet sen takia kovempi likka kuin kukaan kiusaajistasi ;)