Kiinnostavatko teitä esim. VM Loirin ja Hannele Laurin paljastukset kirjoissaan? Oletteko lukeneet tai aiotteko lukea?
Kommentit (36)
En aio lukea. Minua ei kiinnosta julkkisten yksityiselämä, eikä tarinat siitä miten heistä tuli julkkiksia.
Olen lukenut Loirin ja Laurin elämänkerta menossa. Kiinnostaa todellakin näyttelijälegendojen ura ja sekoilut kuin nykyisten BB hörhöjen, joilla ei ole mitään kompetenssia eikä osaamista takana.
Haudan partaalla olevat mummot ja papat koettavat päästä otsikoihin. Hyvä muistella sellaista, mitä ei enää ole. Aika kultaa muistot.
Sitä en ymmärrä, miten Jari Tervo myi itsensä 'kirjoittamaan' sellaisen Loirin elämänkerran kuin lopputulos oli.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut Loirin ja Laurin elämänkerta menossa. Kiinnostaa todellakin näyttelijälegendojen ura ja sekoilut kuin nykyisten BB hörhöjen, joilla ei ole mitään kompetenssia eikä osaamista takana.
Lehtien perusteella Loiri on kertonut kirjassaan lähinnä naisistaan. Onko näin?
Ei kiinnosta julkkisten tekemiset. Miten tyhjä pitää oma elämä olla, että moinen jaksaa kiinnostaa?
Ei kiinnosta jonkun huuhaa-julkkiksen elämäntarinat. Tuskin niissä edes paljon sellaista on, mitä ei lehdistä jo vuosia ole voinut lukea.
Ei kiinnosta. Ylipäätään lokakaivot ei kiinnosta.
Vaikuttaa siltä, että jotkut näkevät meriitikseen seksinsä jonkun julkisuudessa esiintyneen kanssa? Omituista.
Ovat säälittäviä! En ole lukenut, enkä lue.
Vierailija kirjoitti:
Haudan partaalla olevat mummot ja papat koettavat päästä otsikoihin. Hyvä muistella sellaista, mitä ei enää ole. Aika kultaa muistot.
Sitä en ymmärrä, miten Jari Tervo myi itsensä 'kirjoittamaan' sellaisen Loirin elämänkerran kuin lopputulos oli.
Olipas ruma kommentti heti aamuun. Usko tai älä sinäkin vanhenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos joku sokea Lenitaa nyt naisena pitää. Hyvin miehekäs, eikä ole ikinä raskautunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta jonkun huuhaa-julkkiksen elämäntarinat. Tuskin niissä edes paljon sellaista on, mitä ei lehdistä jo vuosia ole voinut lukea.
Huuhaa-julkkikset? Vesa-Matti Loiri ja Hannele Lauri. Ok.
Melkein pöyristyin siitä tiedosta että Carola oli sekaantunut Loiriin 60-luvun lopulla.
No ton äijänkäppänän tekemiset ei kiinnosta sitten pätkääkään.
Olis edes itte maksanut verorästinsä, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lööppeihin nostetaan aina raflaavat kohdat. Naisjutut eivät mitenkään hallinneet kirjaa vaan pitkä ja monipuolinen ura ja elämä! Kirjoja taitavat haukkua ne, jotka eivät ole edes lukeneet niitä.
Loiri on mielenkiintoinen persoona. Rahan puutteessa teki sitten aivan idioottimaisen kirjan.
H Lauri on taas pelkkä moukka. Kolmannen luokan näyttelijä, joka yrittää olla the näyttelijä.
Ei kiitos!
Nuo kaksi ovat paljon puhuneet keskinäisestä suhteestaan lehdissä. Nyt paljastukset menivät minusta liian puolelle. Ketä kiinnostaa?
Mieluummin luen Loirista ja Laurista kuin nykyisistä 15 minuutin tyrkkyjulkkiksista. Pitkä ja menestyksekäs ura, joka jatkuu molemmilla. Aion katsoa lokakuussa ensi-iltaan tulevan elokuvan 70 on vain numero, jossa Hannele Lauri näyttelee pääosaa.
Voisin ehkä lukea jos kirjat käsiini saisin. Mutta osta en, enkä kirjastosta vaivaudu hakemaan. Olihan lehdissä pääkohdat, panivat toisiaan. Ok.
Ei niitä tarvitse lukea, kun kaikki "tärkeimmät" asiat kerrotaan iltapäivälehdissä.