Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan lihava nainen ahdistelee

Vierailija
26.09.2014 |

Työpaikallani on eräs nainen jonka arvelen olevan ihastunut minuun. Hän kirjoittelee imartelevia kommentteja minulle facebookiin, postailee seinälleni, esittää ulospäin että olisimme läheisissäkin väleissä jne. Olen johtavassa asemassa ja vaikka nainen ei ole alaiseni, tuntuu huomauttaminen tästä vaikealta. En kuitenkaan jaksaisi enää hänen roikkumistaan ja olen onnellisesti naimisissakin, joten en todellakaan ole seuraa vailla. Nainen on myös ulkoisesti lihava ja ei viehättävä, enkä koe häntä kohtaan samanlaista intoa kuin hän minua kohtaan. Onneksi työskentelemme eri toimipisteissä, jota kaukana toisistaan. Miten tällaisesta roikkujasta pääsee eroon? En huomioi hänen juttujaan esim facebookissa mutta tämä ei vaikuta riittävän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se siun feisbuukista.

Vierailija
2/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä Facebookissa tää nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:35"]

Työpaikallani on eräs nainen jonka arvelen olevan ihastunut minuun. Hän kirjoittelee imartelevia kommentteja minulle facebookiin, postailee seinälleni, esittää ulospäin että olisimme läheisissäkin väleissä jne. Olen johtavassa asemassa ja vaikka nainen ei ole alaiseni, tuntuu huomauttaminen tästä vaikealta. En kuitenkaan jaksaisi enää hänen roikkumistaan ja olen onnellisesti naimisissakin, joten en todellakaan ole seuraa vailla. Nainen on myös ulkoisesti lihava ja ei viehättävä, enkä koe häntä kohtaan samanlaista intoa kuin hän minua kohtaan. Onneksi työskentelemme eri toimipisteissä, jota kaukana toisistaan. Miten tällaisesta roikkujasta pääsee eroon? En huomioi hänen juttujaan esim facebookissa mutta tämä ei vaikuta riittävän.

[/quote]

Oisko asia sitten eri jos nainen ois viehättävä?

Vierailija
4/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olisi.

Vierailija
5/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen ei ole ihastunut, vaan on ihan tavallinen sosiaalinen kiipijä? Ei kaikki vuorovaikutus miehen ja naisen välillä aina ole ihastumista.

Vierailija
6/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:35"]

[/quote]

Oisko asia sitten eri jos nainen ois viehättävä?

[/quote]

Ihme jeesustelua. On se nyt naisillekin ihan eri asia, että joku komea, nuori ja fiksu adonis antaa huomiota kuin vaikkapa se naapurin +130 kg viinaanmenevä Pentti.

Vierailija
7/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sisäisesti lihava, haittaisiko se?

Vierailija
8/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun se on epäviehättävä. Toivon että joku viehättäväkin kiinnostuisi sinusta. 

Vierailija
9/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:23"]

Ehkä nainen ei ole ihastunut, vaan on ihan tavallinen sosiaalinen kiipijä? Ei kaikki vuorovaikutus miehen ja naisen välillä aina ole ihastumista.

[/quote]

tää voi olla kyllä totta. Omallakin työpaikalla on niitä kanalaumoja jotka hännystelevät ja lirkuttelevat herrojen kintereillä. 

Vierailija
10/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap vain toivoo, että joku nainen vielä kiinnostuisi ja tulkitsee normaalin kommunikoinnin yksinkertaisesti väärin.

Vierailija
11/15 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilöä, joten voi mennä pahastikin pieleen, mutta voivathan jotkut haluta olla muiden silmissä vaikutusvaltaisten ihmisten tuttavia. Jospa siinä ei sukupuoli niin paljon paina.

Vierailija
12/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa varmasti

Vierailija
13/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa varmasti

Kun lassukan argumentit loppuvat aiemmissa ketjuissa, alat upittamaan vanhoja, naisvihamielisiä ketjuja. Loistava harrastus.

Vierailija
14/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tai laitat viestin että lopeta turha yhteydenpito.

Vierailija
15/15 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa varmasti

Kun lassukan argumentit loppuvat aiemmissa ketjuissa, alat upittamaan vanhoja, naisvihamielisiä ketjuja. Loistava harrastus.

Oli lassukka tai ei. Mutta eipä sinunkaan elämässä tunnu olevan muuta kuin av. Mitä jos kokeilisit hakea töitä sekä muuta sisältää elämään.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan