Usein naapuri talon makuuhuoneen valot sammuvat iltaisin ja syttyvät 2-3 minuutin päästä
Mitä ne ihmiset renkkaa niitä valojaan. En käsitä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Pikapano pimeessä ja sit vessakäyntiä varten valot hetkeksi päälle.
Yök, en olisi halunnut tietää.
Ap
Valomerkki ja viimeinen kalja.
Ootko varma ettei sammuta kattovaloa ja sytytä lukulamppua?
Oletko ajatellut hankkia jonkun ihan oikean harrastuksen naapurin valojen kyttäyksen sijaan?
On opetettu sammuttamaan valot huoneesta lähdettäessä.
Meilläpäin sama juttu. Hirveä ongelma. Ja jos ei vielä lopullisesti kerkiä näkemään milloin ne valot lopullisesti sammui.
Mulle käy noin harva se ilta. Vasta sängyssä muistan, että liedellä tai ruokapöydässä oleva ruoka pitää laittaa jääkaappiin. Ei muuta kuin valot takaisin päälle ja tassuttele keittiöön.
Muistaa ennen nukahtamista, että se lääke jäi ottamatta. Mulla sama.
Miten joudat tuollaista vahtimaan?
Oli menossa nukkumaan, kunnes tajuu aina, että pitää käydä vessassa.
Sillä on joku pakko-oire. Pitää joka ilta tarkistaa vielä jotain.
lähettävät salakielisiä viestejä avaruuden olennoille
😵
Ohjelmoimalla Philipsin hue valot sopivasti syttymään ja sammumaan voi saada kyttäävän naapurin pasmat todella sekaisin.
Moi vastapäisentalon naapuri 👋
Sitä minä vain ajattelin tulla kertomaan, että ärsytän sinua ihan tahalleni. Koska olen huomannut sinun kyyläävän meidän ikkunaan usein ja ajattelin sitten pienesti näpäyttää sinua. Ja ilmeisesti onnistuin tässä hyvinkin! Nähtävästi sinun nenääsi meinaa kutittaa aika lailla meidän valojen rämpyttely!
Ensin sammutetaan kattovalo ja sitten sytytetään lukuvalot.
Meillä on valot ohjelmoitu toimimaan niin, että eri huoneissa valot syttyvät ja sammuvat automaattisesti. Vaikuttaa siltä kuin meillä nukuttaisiin kerrallaan max tunnin verran.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmoimalla Philipsin hue valot sopivasti syttymään ja sammumaan voi saada kyttäävän naapurin pasmat todella sekaisin.
Vain jos naapuri ei ole perehtynyt älylaitteisiin ja shodaniin jolla haluamansa tiedot saa katsomatta ikkunasta ulos.
Pikapano pimeessä ja sit vessakäyntiä varten valot hetkeksi päälle.