Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himoitsin tuntematonta miestä

Vierailija
26.09.2014 |

Odottelin viikolla ystävääni yhdessä kahvilassa ja samassa pöydässä istui kaksi minulle tuntematonta miestä. Vieressäni istuva oli ihan tavallisen oloinen, ehkä ihan ok näköinen, mutta ei mitenkään minun tyyppiäni tai muutenkaan sellainen johon ihastuisin. Tunsin kuitenkin aivan käsittämätöntä himoa tuota miestä kohtaan. Olisin varmasti siltä istumalta antanut hänelle, jos olisi ollut tilaisuus. Olen onnellisesti parisuhteessa, enkä tavallisesti vilkuile muita miehiä. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole onnellisessa parisuhteessa kun muita vilkuilet.. 

Vierailija
2/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin onnellisissa parisuhteessa (ollut jo vuosia) ja silti aina satunnaisesti himoitsen muita miehiä :) Menee kyllä ohi yhtä salamana kuin tuleekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etpäs ole

Vierailija
4/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yleistä ja inhimillistä, ei kannata huolestua.

Vierailija
5/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Itsekin himoitsen ja rukoilen. jotta en lankea.

Vierailija
6/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:09"]

Ymmärrän aloittajaa. Itsekin himoitsen ja rukoilen. jotta en lankea.

[/quote]

Laukea, piti sanomani.

Vierailija
7/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Itse himoitsin kerran yhdessä konsertissa miestä, joka tuli juttelemaan minulle. Hänkään ei ollut ihan sellaista miestyyppiä, joka minuun yleensä vetoaa. Mutta jotain käsittämätöntä vetovoimaa välillämme oli: olisin voinut täysin vastoin tapojani ihan hyvin päätyä hänen kanssaan sänkyyn. Hän pyysi minua jatkoille yhteen kuppilaan, mutta oli pakko paeta paikalta, en tiedä mitä olisi muuten tapahtunut!

...Onnellisesti suhteessa minäkin

Vierailija
8/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo tilanne, olisin varmaan lauennut heti :D Hämmentävää on se, että tuo mies ei todellakaan ollut makuuni. Pelottavaa tuntea noin järjetöntä halua. AP

Vierailija
9/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on käyttänyt jotain miehistä kikkaa... Täällä av:lla oli kerran juttua, että naiset voi laittaa hajuveden tavoin pilluhajuaan kaulalle niin miehet kokee himoa, eivätkä itsekään tiedä miksi :D

Vierailija
10/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:25"]

Odottelin viikolla ystävääni yhdessä kahvilassa ja samassa pöydässä istui kaksi minulle tuntematonta miestä. Vieressäni istuva oli ihan tavallisen oloinen, ehkä ihan ok näköinen, mutta ei mitenkään minun tyyppiäni tai muutenkaan sellainen johon ihastuisin. Tunsin kuitenkin aivan käsittämätöntä himoa tuota miestä kohtaan. Olisin varmasti siltä istumalta antanut hänelle, jos olisi ollut tilaisuus. Olen onnellisesti parisuhteessa, enkä tavallisesti vilkuile muita miehiä. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

[/quote]

Miehet tuntevat noin suurinta osaa naisia kohtaan.