Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilökohtainen ruokavalio/Personal Trainer Arttu

Vierailija
26.09.2014 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan :)

Vierailija
2/5 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri miettinyt että tekisi mieli tehdä lättyjä, mutta miten teen viljattomia yhdelle lapselleni ja minulle? Sattuipa sopivasti viljaton resepti lettuihin. Samoin eilen mietin tuota viljatonta leipää, en tosin ole kumpaakaan saanut vielä aikaisemmin kokeiltua. 

Sitten lisäksi Arttu oli linkannut blogissaan tekstin "vuotavan suolen oireyhtymästä" joka todella mielenkiintoinen aihe sillä itse kärsin tästä myös. Eli juuri ajankohtainen sivu joka sattui sopivasti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Tai itseasiassa en ole "testannut dieettiä", vaan pyysin Artulta apua elämänmuutokseen kun tajusin, etten enää osaa itse. Artulla on oma filosofia syömisestä, minkä hän tuo hyvin esiin jo Facebook-profiilissaan. Minä olen ollut valtavan tyytyväinen, mutta niinhän se on että jokainen etsii oman juttunsa ja sitten noudattaa sitä. Kannattaa suhtautua laihduttamiseen hyvän olon etsimisenä ja kokonaisvaltaisena elämäntapamuutoksena, ei vain dieettinä jonka vetää läpi ja joka päättyy joskus. 

Vierailija
4/5 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdyinkin asiaan paremmin ja näyttää tosiaan olevan kokonaisvaltaisempi juttu. Mutta kaiken kaikkiaan kuulostaa hyvältä. Tuolla blogissakin oli juttua enenmmänkin, täytynee nekin lukaista läpi.

Vierailija
5/5 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mielenkiintoiset sivut! Ja juuri ajankohtaista. Kiitos linkkauksesta!