Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion saada miehen. Kumpi näistä tavoista toimii paremmin?

Vierailija
26.09.2014 |

A) Tällään joka päivä itseni herkäksi Disney prinsessaksi ja vältän miestä näkemästä itseäni luonnontilassa kaikin keinoin lopun ikääni, jos moisen saan.

B) Uppopaistan jotain alusvaatteisillani pihalla. (Tähän tarvitsen apua, laitanko korot? Olen 176 cm. Säikkyvätkö miehet pitkää skandinaavista uppopaistajaa?)

En ole vielä päättänyt millaisen miehen haluan tai mitä moisella teen, kun sellaisen saan. Naamani ei ole juuri mistään kotoisin, mutta BMI on 20 ja minulla on kurveja. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?!?!! Arvon täällä yhä rasvakeittimen ja meikkipussin välillä! Perjantaihin säpinää! -ap

Vierailija
2/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni uppopaistaminen kuulostaa tehokkaammalta, hauskemmalta ja myös hankittu mies luultavasti on parempi kuin prinsessaintoilijamies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi yhdistää noita jotenkin? Jokaiselle jotakin...

Vierailija
4/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:44"]

Etkö voisi yhdistää noita jotenkin? Jokaiselle jotakin...

[/quote]

Olisikohan parempi lykätä ensi perjantaihin. Kerkeisi tilata veikeät alusvaatteet ja opetella käyttämään suoristusrautaansa. Vai pitäisikö ostaa peruukki? Minulla on vain puolipitkät hiukset ja värikään ei välttämättä miellytä kaikkia... -ap

Vierailija
5/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppopaistat alusvaatteissa? Toivottavasti tuo tarkoitti jotain muuta kuin sitä, että ne alusvaatteet on siellä öljyssä sen ruoan kanssa... :P

Mieluummin näkisin ihmiset suhteellisen luonnollisina, kuin kerta toisensa jälkeen viimeisen päälle aseteltuna kuvina. Joku muu saattaa tietty olla just päinvastaista mieltä :)

Vierailija
6/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uppopaistaminen tietty.

Vierailija
7/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö siitä pihan ohi varmasti tarpeeksi miehiä? Ettei tarvitse ihan ensimmäistä kiinnostunutta ottaa...

Vierailija
8/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:21"]

Meneekö siitä pihan ohi varmasti tarpeeksi miehiä? Ettei tarvitse ihan ensimmäistä kiinnostunutta ottaa...

[/quote]

Ei mene :( Pitää vissiin raahata paistovermeet jonnekin Narinkkatorille.. ap

Vierailija
9/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko uppopaistaa alusvaatteissa tiara kutreilla? Jos lisäisi kiinnostuneiden joukkoa. Voisit siitä sitten jatkaa valitsemaasi suuntaan potentiaalisimman miehen kanssa. 

Muista käyttää vedenkestäviä meikkejä, uppopaistamimen voi olla hikistä hommaa ja illaksi on luvattu sadetta.

Vierailija
10/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri laittoi ilmoituksen maaseudun tulevaisuus lehteen. Oli kuule varaa valita!

Vierailija
11/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:48"]

Mun yks kaveri laittoi ilmoituksen maaseudun tulevaisuus lehteen. Oli kuule varaa valita!

[/quote]

Minä kyllä pidän isoista ja itsepäisistä eläimistä. Olen helsinkiläinen, mutta ainahan sitä voi yrittää? Tiedän ainakin, että sontakorkkari on toinen nimi kurasaappaalle. Pärjääkö näillä tiedoilla esso-kahveja pidemmälle? -ap

Vierailija
12/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä oppii!

Vierailija
13/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion saada naisen. Kumpi näistä tavoista toimii paremmin?

A) Vedän geelillä joka päivä hiukset taakse ja liikun vain nahkatakki päällä moottoripyöräillen, (myös talvisin) lopun ikääni, jos moisen saan.

B) Uppopaistan jotain alusvaatteisillani pihalla. (Tähän tarvitsen apua, teippaanko lisää rintakarvoja? Olen 170 cm. Säikkyvätkö naiset lyhyttä skandinaavista uppopaistajaa?)

En ole vielä päättänyt millaisen naisen haluan tai mitä moisella teen, kun sellaisen saan. Naamani ei ole juuri mistään kotoisin, mutta BMI on ja vatsaa myös . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi