Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa pohkeiden ja etureisien jumeihin parhaiten?

Vierailija
26.08.2021 |

kysyy köpöttelevä pingviini

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että et liiku ja olet rentona. Buranaa, lämmin viltti ja varovaista hierontaa. Jos on oikein paha niin lääkäri. Magnesium, maitopirtelöt ja loma.

Vierailija
2/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä on tullutkin.

Mitä olet tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaroiden vahvistaminen.

Vierailija
4/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut toimiva keino on tehdä sitä samaa urheilua(?) millä sait lihakset jumiin. Pari ekaa minuuttia on tuskallista mutta sitten helpottaa kun veri rupee kiertämään.

Nuo buranat ja liikkumattomuus ei toimi, kestää palautuminen vaan kauemmin.

Vierailija
5/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut toimiva keino on tehdä sitä samaa urheilua(?) millä sait lihakset jumiin. Pari ekaa minuuttia on tuskallista mutta sitten helpottaa kun veri rupee kiertämään.

Kai nyt tajusit ettei se tarkoita, että olisi täysin paikoillaan koko ajan. Se tarkoitti ettei liiku töissä, ulkona ja salilla siellä sun täällä. Tottakai voi verrytellä ja käännellä jalkoja. Ei sinunkaan vinkkisi toimi kaikille. Mutta ap valitsee itse.

Vierailija
6/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt tajusit ettei se tarkoita, että olisi täysin paikoillaan koko ajan. Se tarkoitti ettei liiku töissä, ulkona ja salilla siellä sun täällä. Tottakai voi verrytellä ja käännellä jalkoja. Ei sinunkaan vinkkisi toimi kaikille. Mutta ap valitsee itse.

Kyllä se toimii ihan kaikilla ihmisillä joilla on verenkierto

Vierailija
7/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran pohkeet jumissa pitkään. 

Sitten kerran hukkasin auton avaimet ja kävelin reippaasti kotiin n. 4 kilometriä.  Matkalla kaduin etten ottanut taxia, mutta hammasta purren kävelin reippaasti kotiin.

Seuraavana aamuna huomasin kokeneeni ihmeparantumisen.  Pohjekipu oli poissa, eikä koskaan palannut. En olisi ikinä keksinyt tuota parannuskonstia.

Vierailija
8/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että et liiku ja olet rentona. Buranaa, lämmin viltti ja varovaista hierontaa. Jos on oikein paha niin lääkäri. Magnesium, maitopirtelöt ja loma.

Miten maitopirtelö auttaa?

Olen ollut nyt laihdutuksen takia vähemmillä maitotuotteilla kuin ennen, ja tuntuu, että jalkojen lihakset jumittavat ja kramppaavat yhtenään.

Vierailija
9/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kerran hukkasin auton avaimet ja kävelin reippaasti kotiin n. 4 kilometriä.  Matkalla kaduin etten ottanut taxia, mutta hammasta purren kävelin reippaasti kotiin.

Seuraavana aamuna huomasin kokeneeni ihmeparantumisen.  Pohjekipu oli poissa, eikä koskaan palannut. En olisi ikinä keksinyt tuota parannuskonstia.

Kävelen normaalisti sellaiset seitsemän kilsaa päivässä, ja silti on oireita. Ehkä pitäisi kävellä vain neljä? Jos yliannostelen lääkettä.

Vierailija
10/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelen normaalisti sellaiset seitsemän kilsaa päivässä, ja silti on oireita. Ehkä pitäisi kävellä vain neljä? Jos yliannostelen lääkettä.

Sain itse nuo pohjekivut kattotöistä.

(sama)

Vierailija
11/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihashuoltovasara on pettämätön.

Ite hankin hyvien arvostelujen takia Motonetista 69e ja on erittäin hyödyllinen ostos!

Vierailija
12/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet vaan tyhmä.

Edellä on esitetty että paranee sillä millä on tullutkin. Jos on tullut liikkumisesta, niin kivut myös lähtee kiikkumalla.

Vierailija
13/13 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet vaan tyhmä.

Edellä on esitetty että paranee sillä millä on tullutkin. Jos on tullut liikkumisesta, niin kivut myös lähtee  liikkumalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi