Viivanpaikka?
Onko tämä semmoinen? Jos tuosta nyt mitään selvää saa. Olen lukenut, että näihin testeihin tulisi aina jotain näkyviin, oli sitten raskaana tai ei. En osaa ollenkaan tulkita..
http://aijaa.com/eVvy8U
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:23"]Sorry mutta mä en näe kyllä mitään vaikka miten tihrustan ja suurennan........
[/quote]
Sun kannattaa varmaan käydä tutkituttaan näkö jos et tossa mitään nää! Mun näkö -3,5 ja nään tuossa haamun ilman laseja. :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:23"]Sorry mutta mä en näe kyllä mitään vaikka miten tihrustan ja suurennan........ [/quote] Sun kannattaa varmaan käydä tutkituttaan näkö jos et tossa mitään nää! Mun näkö -3,5 ja nään tuossa haamun ilman laseja. :)
[/quote]
- näkeekin huonosti kauas, +huonosti lähelle
Haamun näen. :) huomenna aamupissasta on jo selvempi, jos on siis kunnolla kiinnittynyt.
Jaaha, eli joko on tai ei oo :D valoa vasten siinä näkyy aivan täysin selkeä viiva, mutta enpä minä viitsi luottaa. Huomenna/ylihuomenna uusi testi :) Kiitos teille kanssatihrustajille!
ap
En kyllä näe tuossa mitään. Toivotaan, että kuitenkin vaavi olisi tulossa.
Näin toooosi hailakan haamusen. Oman kokeman mukaan ei niitä haamuja tule, ellei plussa pärähdä. Peukut pystyyn!
Ekassa kuvassa en näe mitään, toisessa kuvassa näen ihan selvän viivan. Kuten moni onkin jo neuvonut, kannattaa testata uudestaan. Tsemppiä!
sen pitää olla musta viiva. eikö nuo ole joko - tai -testejä muutenkin?
Ei, kyllä sen pinkki täytyy olla, sen verran minäkin tiedän :)
ap
Viivanpaikat ei minun mielestä näy valoa vasten, siis ikään kuin läpivalaistuna, koska ne ovat hentoja painaumia testin pinnassa, jotka aiheuttavat varjon, jota voi luulla viivaksi. RFSU antoi tosiaan ennen aina jonkun viivan, enemmän tai vähemmän värillisen, mutta yleensä hyvin kapean. Testit ovat kuitenkin sittemmin uudistuneet (kesän aikana?) ja uudessa versiossa en ole huomannut tulevan samanlaista viivanpaikkaa/ turhaa viivaa kuin aiemmin. Eli todennäköisesti tuo sinun viivasi viittaa raskauteen tai ainakin kiinnittymisyritykseen. Tee uusi testi huomenna tai ylihuomenna.
Tuossa pakkauksessa näkyi olevan vielä kaksi jäljellä, ehkäpä alan hurjaksi ja testaan sekä huomenna että ylihuomenna :D
ap
ruutua kääntämällä vain näkyy, eli sanoisin että viivanpaikka. aikasintaan kaen päivän päästä uus testi ja jos ei oo sillon haamua niin kannattaa ens kierrossa yrittää uusiks :)