Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut fuckboyhin

Vierailija
26.08.2021 |

Tiedän, ettei hänen kanssaan tule olemaan mitään vakavaa, joten millä pääsen tästä ihastuksesta eroon?
Yritän mahdollisimman vähän olla tekemisissä. Töissä nähdään ja jos ei olla yhdessä töissä, niin hän vähintään laittaa aamulla viestiä toivottaakseen huomenta ja illalla toivottaa kauniita unia. Sen lisäksi tekee tosiaan tikusta asiaa.
Eilen nukahti ennen kuin laittoi hyvät yöt, niin aamulla tuli viestiä missä pyyteli anteeksi, ettei kuulunut mitään, kun hän ehti nukahtaa.
En viitsisi estää, koska kuitenkin olemme töissä yhdessä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itsekäs. Fuckboit on sitä varten, että mahdollisimman moni nainen saa niistä nauttia. Seksin jälkeen ne kuuluu vapauttaa takaisin kiertoon. Ei sellaista saa omakseen. Mulla oli kerran fuckboi ja sinä aikana kun meillä oli suhde, mies oli yhden kanssa naimisissa ja toisen kanssa teki lapsen. Kovasti ne naiset yritti saada siitä muuta kuin mitä se oli. Mun kanssa olisi halunnut muuttaa yhteen, mutta en suostunut, koska mies on fuckboi.

Miten mä olen itsekäs, kun en ole ihastustani näyttänyt tai edes pannut häntä?

Ap

Vierailija
22/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Tiedätkin sen jo. Se on kiinnostunut susta just niin kauan kun saa. Ei ne muutu. Varmaan myös lupaa sulle sen mitä haluut, mut älä usko ennenkuin näät.

Hän ei ole edes saanut multa eikö ole saamassa. Kovasti kyllä ehdottelee, että tulisi töiden jälkeen kylään yms, mutta olen aina keksinyt jonkun tekosyyn.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin turhauttavaa, kun naiset kuvittelee, että olet joku fuckboy. Sitten ovat ihmeissään kun paljastaa elämästään kylmän totuuden. Tylsä hissukka, ja seikkailut voi laskea yhden käden sormilla.

Noh, viimeistään siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soida, kun juttelimme ja jotain heitin muista miehistä ja tää alkoi nauraa, että saan tehdä mitä haluan. Hän ei ole musta kiinnostunut muuta kuin panomielessä.

Ap

Vierailija
24/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainenkin olemassa kuin fuckboy? Entä mastur boy?

Vierailija
25/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toksista miestä halveksivaa ja alentavaa kielenkäyttöä työntäkää ne fuckboyt persiisiinne.

Vierailija
26/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella toksista miestä halveksivaa ja alentavaa kielenkäyttöä työntäkää ne fuckboyt persiisiinne.

Miksi sitten itse kutsuisit fuckboyhin?

Vierailija
27/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fuckboyta*

Vierailija
28/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen kohtaa tuollaisia miehiä. Fiksu nainen tajuaa mistä on kyse.

Yks mun tuttu nainen on ollut tekemisissä yhden tuollaisen rentun kanssa vuosia. Ja nytkin on taas kolmas tai neljä suhdekierros menossa. Näinä vuosina miehellä on ollut useita muita naisia, mm. kolme avioliittoa, joista miehellä on viisi lastakin. Tietääkseni tuttavani on siis ollut suhteissa miehen kanssa tämän avioliittojenkin aikana. Kas kun näille herroille ei mikään riitä.

Vierailija
29/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että haluat enemmän kuin pelkkää seksiä. Kerro tunteistasi ja ole vaativa niin mies perääntyy kyllä ohan itsestään

En halua parisuhdetta, enkä hänen kanssaan edes pane. Toki haluaisin, mutta en halua, että musta liikkuu juoruja.

Ap

Jätä väliin niin pääset helpommalla. Keskity miettimään muita asioita.

Vierailija
30/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että haluat enemmän kuin pelkkää seksiä. Kerro tunteistasi ja ole vaativa niin mies perääntyy kyllä ohan itsestään

En halua parisuhdetta, enkä hänen kanssaan edes pane. Toki haluaisin, mutta en halua, että musta liikkuu juoruja.

Ap

Jätä väliin niin pääset helpommalla. Keskity miettimään muita asioita.

Nojuu. Olen yrittänyt vähentää yhteydenpitoa häneen ja keskityn töihin.

Ap

Vierailija
31/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fuckboyta*

Viime vuosituhannella ne oli playboita, gigoloita tai kotoisesti vaan pukkeja. 

Vierailija
32/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kiertokulli kuvaa näitä myös hyvin.

Vierailija
33/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat kognitiiviset dissonanssit taas tälläkin neidolla...

Vierailija
34/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ellet hänen kanssaan pane, niin mikä hel ve tin fuckboy hän muka sinulle on? Ihme nimittelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän