Millainen mies kiinnostaa?
Terve kaikille!
Olen 33v mies ja asun maaseudulla omakotitalossa yksinään. Lähimpään isompaan kaupunkiin on matkaa 40km. Yksi lapsi löytyy joka on epäsäännöllisen säännöllisesti minun luona. Ulkonäöltäni olen ok. Ei ole ylipainoa ja vanhat treenaamiset vielä näkyy kropassa. Olen hyvässä vakituisessa työssä ja tykkään tehdä sitä mitä teen.
Tälläisillä tiedoilla kun olen hakenut seuraa niin on ollut melko hiljaista. Minkälainen mies kiinnostaa naista. Täytyykö sitä tästä alkaa etsimään rivarinpätkää kaupungista vai vieläkö olisi toivoa?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:03"]
Kiinnostaako sua kuuma bi-kundi? Voisin tulla emännäksi sun kartanoon...vai mitä tuumaat isäntä? ;)
[/quote]
No en nyt kyllä ole miettinyt miestä, vaikka nuoruudessa olikin yksi läheltä-piti-kokemus. Siitä olisi voinut kehittyä jotain mutta ohi meni häiriön takia. Melko kuumottavaa oli kuitenkin. Ehkä sitä vois miettiä ainakin kokeilumielessä.
Ap
[/quote]
Kuulostat melko villilltä tapaukselta. Miltä sä näytät?? Kerro lisää...
[/quote]
Kohtuullisen timmi kroppa, teen fyysistä työtä ja tykkään käyttää tiukkoja vaatteita. Vaaleat farkut on mun juttu. Miltä kuulostaa?
Ap
[/quote]
tiukat vaatteet on turn off.
noissa perustiedoissasi ei ole mitään huonoa, ihan hyvät ovat, mutta niistä ei saa mitään kuvaa siitä, minkälainen ihminen sinä olet. mistä tykkäät, mikä sua kiinnostaa, mitä harrastat, mitä haluat elämässä.
Kerro luonteestasi ja siitä kuinka monta pitkää parisuhdetta sinulla on ollut?
Onko sinulla sisaruksia? Pidätkö lapsista? Mitä haluat naiselta?
Datsun ehtii ruostua tuolla matkalla liikaa, ehkä myös kia tms. Itäihme. Joo, lihas ei tee miesihmistä.
Varmaan juurikin se kiltteys ajaa naisia pois... Kyllähän sitä nyt mieluummin jakaa elämänsä vaikka työtä vieroksuvan, baareissa viikoittain juoksevan prätkäkundin kanssa. On nii coolia, että. Jos on kiltti, niin on ihan sama kuinka treenattu kroppa on tai sekin voi olla pelote, että kundi on nii hyvän näkönen, että kohta se muka juoksee heti toisen naisen syliin. Ihan niin kuin niitä olisi tuolla ihan nii vaan otettavissa.