Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 40v. illalla. Nyt sitä on sitten vanha.

Vierailija
26.09.2014 |

Nelikymppinen. Esikoistytär täytti aamulla 20v. Äitini täyttää marraskuussa 60v. Musta tuntuu että mä olen lähes yhtä vanha ku äitini, vaikka toisaalta juuri olin parikymppinen... aika järkkyä. Mun elämä on varmasti jo reilusti yli puolenvälin, ja jos vanhaksi elää, se tulee olemaan yhtä kurjuutta. Vanhuus on perseestä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea AP! 40 on hieno ikä! Skool ja kippis! Sulla saattaa olla vielä vaikka 60 vuotta jäljellä :)

Vierailija
42/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:06"]

Onnea AP! 40 on hieno ikä! Skool ja kippis! Sulla saattaa olla vielä vaikka 60 vuotta jäljellä :)

[/quote] 

riutumista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:08"]

[/quote] 

riutumista! 

[/quote] 

ja kolotusta 

Vierailija
44/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta, Onneksi olkoon! 

Vierailija
45/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 08:42"]

Ole onnellinen. Itse muutuin vanhaksi kun täytin 26. 30-vuotiaana olin keski-ikäinen. Hämmentävää, että olin vanha ennen kuin keski-ikäinen? Ei ole. Oikein vanhat ihmiset ovat sitten vanhuksia, sanokaamme yli 70-vuotiaat.

[/quote]

Melkein kaikki mun tuntemat yli 70 vuotiaat on ihan meneviä, harrastavat, tekevät ihan samoja asioita kuin minä alle viisikymppisenä  -  mun on vaikea kutsua/pitää heitä vanhuksina.

Vierailija
46/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 , lapset aikuistumassa.Olin jonkin aikaa vähän niin kuin paniikissa elämäni suhteen, mutta nyt alan löytää sisäistä rauhaa. Kaikkihan on tässä hetkessä nyt. Ei tarvitse päteä kenellekään tai säntäillä toisten odotuksia täyttämässä On vihdoinkin lupa pitää myös itsestään vähän huolta ja nauttia. Voi totettaa haaveitaan ja haaveilla lisää. Olen kiitollinen siitä mitä elämä on antanut, myös suruista , joits ilman en olisi minä.

Vierailija
47/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 08:42"]

Ole onnellinen. Itse muutuin vanhaksi kun täytin 26. 30-vuotiaana olin keski-ikäinen. Hämmentävää, että olin vanha ennen kuin keski-ikäinen? Ei ole. Oikein vanhat ihmiset ovat sitten vanhuksia, sanokaamme yli 70-vuotiaat.

[/quote]

Melkein kaikki mun tuntemat yli 70 vuotiaat on ihan meneviä, harrastavat, tekevät ihan samoja asioita kuin minä alle viisikymppisenä  -  mun on vaikea kutsua/pitää heitä vanhuksina.

[/quote]

Mutta se onkin se kultalusikka porukka joka sai elää onnellisen elämän. Töitä oli niin paljon kun vaan jakso tehdä. Sairaseläkkeelle pääsi jo 40-50 vuotiaana helposti. Kun palkat oli kohdallaan niin eläkkeetkin on sen mukaisia. Toinen mielenkiintoinen asia, lukekaa taloussanomaa, vaikka uudet autot markkinoidaan yhä lapsiperheille niin ainoa asiakasryhmä joku juuri nyt ostaa uusia autoja on eläkeläiset. 

Vierailija
48/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onnea! 

Vierailija
49/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista, että nelikymppinen vanha ja elämä tästä eteenpäin pelkkää luopumista. 

Minä täysin 40 elokuussa, ja minähän olen vasta aloittelemassa tässä elämää! Tähän asti on masennus ja paniikkihäiriö häirinneet vakavasti elämistä, mutta nyt olen niistä päässyt ja alan elää täysillä! Ulkomaille olen töihin muuttamassa tässä parin kuukauden päästä. Toiveissa olisi mies löytää. Jos sen löytäisi suht pian, lapsikin voisi olla jees vielä. Mutta ei se mitään jos ei lasta ehdikään enää, sitten keskityn muuhun. Mutta joka tapauksessa, olen terve, ok näköinen, energinen, haluan kokea paljon uutta - en ole mikään vanha ihminen!

Vierailija
50/50 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 08:45"]

Oma mieheni jätti minut sinä vuonna kun täytin 40. Mies oli 43-vuotias ja rakastui omaan oppilaaseensa, joka oli juuri täyttänyt 19 vuotta. 

Jäin kahden kouluikäisen lapsen yh:ksi ja päätin silloin, että deletoin elämästäni kaiken romantiikan, seksin ja kaipuun parisuhteisiin. Se oli elämäni fiksuin päätös. Miehiin en ole vilkaissutkaan eroni jälkeen ja vanheneminen ei sen vuoksi enää ole tuntunut ikävältä. Olen nyt jo 51-vuotias ja elän onnellista elämää.

Mieheni sanoi mulle joskus, että kaikki miehet ovat pohjimmiltaan efebofiilejä. Sen asian ymmärtäminen helpottaisi monen keski-ikäisen naisen elämää. Viimeistään keski-ikäisenä pitäisi osata luopua haaveista romanttista rakkautta kohtaan.

[/quote]

Miehes yritti puolustella omaa epäkypsyyttään sillä, että kun kaikki muutkin. Onneksi kaikki eivät tosiaankaan ole samasta puusta. Jos miehelle tärkeintä naisessa on kiinteet tissit niin terve menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan