Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukka olis ollut kiva.

Vierailija
25.09.2014 |

Synttärilahjaksi mieheltä, kävi kaupassakin jonka yhteydessä kukkakauppakin, mutta eipä kai katsonut aiheelliseksi moista.

No, sain minä huumorikortin johon oli kirjoittanut "hyvää synttäriä" ja nimensä ja lapset omansa.

Mutta jotenkin on vaan paha olla :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuli täyteen? Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea ap, paljon onnea vaan!!!!

Vierailija
2/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v ja kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yleensä aina muistettu syntymäpäivänä

Vierailija
4/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle virtuaalikimppu lempikukkiasi. Hyvää syntymäpäivää :) <3

Vierailija
5/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle seuraavana synttäri jokin kortti apinasta tms, ei muuta. Ehkä se oppii.

Vierailija
6/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pääasia ole että muistivat? Minusta hieno ele mieheltä ja lapsilta! Kukan voit ostaa itse.

Vierailija
7/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaikeaa muutenkin joten se kukka olisi ollut tod iso asia minulle. Kun kerta muisti huumorikortillakin ja ohitti kukkakaupan muutaman metrin päästä. Mutta ihan sama, ei meillä muutenkaan ole mitään romantiikkaa tai parisuhteeseen viittavaa, koskaan.

ap

Vierailija
8/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:38"]

Meillä on vaikeaa muutenkin joten se kukka olisi ollut tod iso asia minulle. Kun kerta muisti huumorikortillakin ja ohitti kukkakaupan muutaman metrin päästä. Mutta ihan sama, ei meillä muutenkaan ole mitään romantiikkaa tai parisuhteeseen viittavaa, koskaan.

ap

[/quote]

Ärsyttää tuollainen marttyyrius. Nyt ryhtiä nainen ja marssit ostamaan sen kukan sun vähän muutakin ihan omilla rahoillasi heti huomenna aaamusta. Mitä hittoa keneltäkään mitään anelet! Tsemppiä!

Vierailija
9/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin kertoa, että olisit ilahtunut kukasta. Ehkä seuraavana merkkipäivänä muistaa.

Vierailija
10/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä minulle synttärisankarina sallitaan pieni marttyyriyskin, sen verran syvässä ja mustassa vedessä nykyisin uiskentelen ja valitettavasti en ole, ainakaan vielä, uponnut.

ap

Vierailija
11/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:42"]

No, ehkä minulle synttärisankarina sallitaan pieni marttyyriyskin, sen verran syvässä ja mustassa vedessä nykyisin uiskentelen ja valitettavasti en ole, ainakaan vielä, uponnut.

ap

[/quote]

No paljon onnea AP! Tuliko jo parempi mieli?

Vierailija
12/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:41"]

ap

[/quote]

Ärsyttää tuollainen marttyyrius. Nyt ryhtiä nainen ja marssit ostamaan sen kukan sun vähän muutakin ihan omilla rahoillasi heti huomenna aaamusta. Mitä hittoa keneltäkään mitään anelet! Tsemppiä!

[/quote]

Onko teille itse ostamisen ehdottelijoille ihan sama, saatteko jotain mieleistä lahjaksi (pyytämättä, lämpimin ajatuksin) vai ostatteko sen vaan itse? Ei minulle ainakaan ole. Itse ostettu kukka on kukka, lahjaksi saatuna se on "hei, ajattelin sinua ja välitän sinusta".

ei-ap

Vierailija
13/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä yleensä oon saanu kivoja lahjoja merkkipäivinä niin tän vuoden ystävänpäivänä mies toi pokerina LIDListä ostetut jumppahousut :D Miehet on välillä dorkia, tää fakta täytyy vaan hyväksyä!

Tee itelle jotain herkkua tai osta vaikka jädee, ota kuuma pitkä suihku, juo teetä ja kato joku kiva leffa kynttilän valossa. Jos oot äiti-ihminen niin oot synttäripäivänäs oman lootushetkesi ansainnut! :)

Virtuaalionnittelut tähtisädetikkujen kera ja kunnon pitkä luja halaus AP! <3

Vierailija
14/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:41"]

ap

[/quote]

[/quote]

Onko teille itse ostamisen ehdottelijoille ihan sama, saatteko jotain mieleistä lahjaksi (pyytämättä, lämpimin ajatuksin) vai ostatteko sen vaan itse? Ei minulle ainakaan ole. Itse ostettu kukka on kukka, lahjaksi saatuna se on "hei, ajattelin sinua ja välitän sinusta".

ei-ap

[/quote]

No onhan se kiva lahjojakin saada. Minusta on kuitekin helpompi ostaa itse mitä haluan ja/tai tarvitsen, niin ei tarvitse sitten mitään muilta odottaa ja turhaan marttyyrina nököttää, jos ja kun kuitenkin unohtavat.

Vierailija
15/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä itse itselleen kukat ostavia ja symppaan aloittajaa. Sulla on oikeus olla harmissasi! Ei ole oikein, ettei ikinä saa toiselta mitään hyvää ja ilahduttavaa. On se vain ankeaa olla aina vain oman itsensä varassa. Ne vastaajat, jotka eivät mielestään ansaitse tai kaipaa huomionosoituksia, ovat minusta jotenkin tunne-elämältään vajaita. Kun on joskus kokenut ihmissuhteen, jossa sinua pyyteettömästi pyritään ilahduttamaan ja ottamaan toiveesi huomioon, ei enää tyydy tuollaiseen tympeään itseriittoiseen muka-parisuhteeseen.

Vierailija
16/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:18"]Ihmettelen näitä itse itselleen kukat ostavia ja symppaan aloittajaa. Sulla on oikeus olla harmissasi! Ei ole oikein, ettei ikinä saa toiselta mitään hyvää ja ilahduttavaa. On se vain ankeaa olla aina vain oman itsensä varassa. Ne vastaajat, jotka eivät mielestään ansaitse tai kaipaa huomionosoituksia, ovat minusta jotenkin tunne-elämältään vajaita. Kun on joskus kokenut ihmissuhteen, jossa sinua pyyteettömästi pyritään ilahduttamaan ja ottamaan toiveesi huomioon, ei enää tyydy tuollaiseen tympeään itseriittoiseen muka-parisuhteeseen.
[/quote] mutta joskus mallit lapsuuskodeista; on niin syvälle opittuja, että tarvitaan keskustelua, jotta tajutaan olevan muitakin tapoja.

Vierailija
17/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on valitettavasti näissä asioissa ääliöitä joita täytyy opettaa että se kukka merkkipäivinä oli ihan kiva! Itse pidän paljon kukista ja kaunis kimppu merkitsee minulle enemmän kuin jokin arvokas lahja. Ja aion todellakin opettaa pojilleni että niitä kukkia kannattaa sillointällöin ostaa.

Vierailija
18/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:38"]

ap

[/quote]

[/quote]

Minä itseasiassa kannatan (tavallaan) tätä! Käyt ostamassa itse itsellesi kukkia ja vaikka suklaata tai pienen lahjan. Sitten kun mies kysyy mitä ne on niin kerrot vaan, että itsellesi ne ostit synttäreiden kunniaksi kun ei kukaan muukaan ostanut.. Jos ei tuossa vaiheessa ala raksuttaa niin ihmettelen.

Vierailija
19/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ajatuksella hankkinut kortin, ja kirjoittanut sen lasten kanssa, ja tässäkö kiitos? Mahtoi miehellekin tulla paha mieli.

Vierailija
20/23 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:44"]

Mies oli ajatuksella hankkinut kortin, ja kirjoittanut sen lasten kanssa, ja tässäkö kiitos? Mahtoi miehellekin tulla paha mieli.

[/quote]

Älä huoli, en ole sanonut miehelle mitään.

Ja anteeksi nyt vain mutta jonkin huumorikortin ostaminen ja siihen nimensä rustaaminen ei paljoa ajatusta vaadi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi