Lue keskustelun säännöt.
Kukka olis ollut kiva.
25.09.2014 |
Synttärilahjaksi mieheltä, kävi kaupassakin jonka yhteydessä kukkakauppakin, mutta eipä kai katsonut aiheelliseksi moista.
No, sain minä huumorikortin johon oli kirjoittanut "hyvää synttäriä" ja nimensä ja lapset omansa.
Mutta jotenkin on vaan paha olla :(
Kommentit (23)
Kyllä miehesi olisi pitänyt se kukka ostas,vihjaa sille jotenkin hienovaraisesti.Onnittelut minultakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitenhän tämäkin hienovaraisesti vihjataan :/
ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:38"]
Meillä on vaikeaa muutenkin joten se kukka olisi ollut tod iso asia minulle. Kun kerta muisti huumorikortillakin ja ohitti kukkakaupan muutaman metrin päästä. Mutta ihan sama, ei meillä muutenkaan ole mitään romantiikkaa tai parisuhteeseen viittavaa, koskaan.
ap
[/quote]
Ärsyttää tuollainen marttyyrius. Nyt ryhtiä nainen ja marssit ostamaan sen kukan sun vähän muutakin ihan omilla rahoillasi heti huomenna aaamusta. Mitä hittoa keneltäkään mitään anelet! Tsemppiä!
[/quote]
Onko teille itse ostamisen ehdottelijoille ihan sama, saatteko jotain mieleistä lahjaksi (pyytämättä, lämpimin ajatuksin) vai ostatteko sen vaan itse? Ei minulle ainakaan ole. Itse ostettu kukka on kukka, lahjaksi saatuna se on "hei, ajattelin sinua ja välitän sinusta".
ei-ap
[/quote]
Muistan läheisiä aina lahjoin, mutta harvemmin saan itse mitään. Miksi katkeroituisin siitä? Se on heidän tapansa ja minulle taas tuottaa hyvää mieltä ilahduttaa toisia.