Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein lapsista yön vapaata?

Vierailija
25.09.2014 |

Meillä hyvällä mahdollisuudella kerran vuodessa yksi yö. Rankkaa kun ei kukaan ole kiinnostunut viettää lapsien kanssa aikaa eikä sukulaisia oikein kiinnosta olla heidän elämässä. Lapsia 3

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia viisi. En muista milloin oltaisiin oltu yötä kahdestaan. Ei ainakaan kahdeksaan vuoteen. Isovanhemmat asuvat kaukana, eikä kukaan ystävä ota viittä lasta yökylään. Tosin ei olla kysyttykään...

Vierailija
2/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, lapsia 2, toinen 4v toinen 1v.  Onko sinulla mies? Parikertaa ollaan yhdessä lähdetty iltaa viettämään kun isoäiti on tullut luoksemme ja lähtenyt yötä myöten kotiin nukkumaan kun saavuimme. Muista olla itse aktiivinen sukulaissuhteissa. Jonkin ikäisenähän lapset tykkäävät olla yökylässä kavereilla, mutta tuskin kaikki kerrallaan sattuu..

Vierailija
4/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa. Aika vähissä sellaiset hoitajat joille voisi yön yli jättää. Nämäkin tilanteet on yleensä sellaisia, että on jotkut kaverin häät tms. ja tulee sitten järjestettyä se hoitaja jostain. Vielä harvinaisempaa on se, että saisi olla ihan yksin. Olen kerran ollut viikonlopun yksin kotona sen jälkeen kun vanhin lapsi syntyi viisi vuotta sitten.

Toisinaan kadehdin niitä joilla on osallistuvat isovanhemmat tai muuten paljon sukulaisia lähellä, mutta on tässä oma vapautensa elää erillään niistä. Hyvät ja huonot puolet.

Vierailija
5/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, 1v ja 5v. Ei yhtään yötä erossa kahdestaan. Ainut kerta kun erossa esikoisesta oli kun menin sairaalaan toista synnyttämään. Ei oo ketään kuka ottaisi yöksi. Ei haittaa.

Vierailija
6/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:56"]

Meillä hyvällä mahdollisuudella kerran vuodessa yksi yö. Rankkaa kun ei kukaan ole kiinnostunut viettää lapsien kanssa aikaa eikä sukulaisia oikein kiinnosta olla heidän elämässä. Lapsia 3

[/quote]

Olla elämässä = toimia sinulle ilmaisena hoitopaikkana?

Maksa lapsenhoitajalle, saat juuri niin paljon vapaaöitä kuin haluat. Ok?

Vierailija
7/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hyvin sanottu. Meidän lapsien isovanhemmat eivät ole oikein kiinnostuneita. Heistä se on velvollisuus eikä etu olla lastenlapsien kanssa. Kadehdin niitä jotka saavat jopa 2 kertaa vuodessa vapaata

Vierailija
8/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieniä lapsia voi jättää yöksi hoitoon jollekkin randomhoitajalle, jota ne ei ennestään tunne.

5

Vierailija
9/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsia kaksi, suunnilleen kerran kolmeen kuukauteen ovat yökylässä, halukkaita ottamaan yökylään on kyllä useampi (sukulaiset 10km säteellä).

Vierailija
10/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua että jaksatte ;)

Vierailija
11/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on rankkaa. Lapsen hankkiessa varmaankin ymmärsi asian?

Vierailija
12/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla elämässä muutenkin soittais mitä heille kuuluu, sanovat että haluat elää omaa elämää. Ihmiset ovat niin itsekkäitä nykyhään. Olisi myös lapsille tärkeätä että olisi muita roolimalleja kun omat vanhemmat

Vierailija
13/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:07"]

No jopas on rankkaa. Lapsen hankkiessa varmaankin ymmärsi asian?

[/quote]

Totta kai ymmärsi. Mitä se siihen vaikuttaa. Eikä se nyt niin rankkaa ole. Kaikkeen tottuu.

5

Vierailija
14/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun itse olen mummo haluan kyllä olla lapsien elämässä mukana. Enkä suostu nyt kenellekkään tuntemattomien luo heitä missään nimessä. Hoitajat maksaa paljon

Vierailija
15/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaako palkatut lastenhoitajat lapsia yön yli? Paljonko maksaa? 

Vierailija
16/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, lapset nyt 4 ja 7v.

Vierailija
17/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas viikonloppu lapsi isällään pe- su muuten yksinhuoltaja.

Vierailija
18/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ikinä voinnu kuvitella että sukulaisia ei kiinnosta ja että kaverit häipyivät kun lapsia tuli. On nämä pikkuset mailman paras asia mailmassa

Vierailija
19/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan lapset kerran parissa-kolmessa kuukaudeksi mummolaan niin olen tosi onnellinen! Olen 3:n lapsen yh, lapset ei käy isällään ollenkaan joten esim. Yksin lenkille on ihan taivaallista päästä! Tai saunaan! Olen kiitollinen.

Vierailija
20/35 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on jo teinejä, joten kaikki yöt on vapaita, s niin haluaisin. Todin mä en ole koskaan tajunnut, miksi lapsista tarvitsisi saada vapaata juuri yöllä - silloinhan ne nukkuvat ja ovat vaivattomia. Enemmän ne haittaavat parisuhdettakin päivällä hereillä ollessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi