Vyötärö 80 cm ja lantio 107. Onko hyvä?
Mittasin hetken mielijohteesta vyötärön ja lantion. Syönnin jälkeen tosin, vyötärö saattaisi olla kapeampi jos aamulla mittaisin.
Mut tuo lantio! Tuo mutta kuulostaa niin suurelta!!! Millaisia mittoja teillä on?
Voisko tää tunne johtua siitä, että yleensä kun näkee joitain mittoja niin ne on tyyliin miss suomen 90 cm lantio ja 70 cm vyötärö. Tavallisten naisten mittoja ei näe missään...
Kommentit (22)
Olen tavallinen nainen, vyötärö 72, lantio 91
Aika hurjilta nuo sinun mittasi tuntuvat.
Mulla 92 cm lantio ja synnyttänytkin olen. Pituus 172 cm. Aika leveä sulla, mutta minkäs sitä geeneilleen mahtaa.
Mulla ihan samat mitat ja rinnanympärys 117 cm. Kiva ettiä vaatteita. Mutta ei mielestäni hurjia, vaan normaalin muodokkaan naisen mittoja. Ihan normaalipainoinen olen.
Vyötärö sais olla max 79cm naisella.
170 cm olen minäkin.
Kai se on myönnettävä, että leveä olen.
Harmittaa, että tuli mitattua. En ole ajatellut lantioni leveyttä ennen kuin vasta nyt. :(
Ap
Ei hätää --->
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:50"]Mulla ihan samat mitat ja rinnanympärys 117 cm. Kiva ettiä vaatteita. Mutta ei mielestäni hurjia, vaan normaalin muodokkaan naisen mittoja. Ihan normaalipainoinen olen.
[/quote]
Lakatkaa käyttämästä sanaa muodokas synonyyminä lihavalle, koska ne eivät tarkoita samaa!
Marilyn Monreota pidettiin muodokkaana mitoilla 90/60/90
Huolestuneempi mä olisin tosta vyötärönympäryksestä.
Minustakin vyötärö on liian paksu. Pepussa saa olla ainesta, mutta vyötärölihavuus on vaarallista.
Mun pitäis varmaan olla jossain alipainon rajoilla jotta lantionympärys olis alle 100, enkä edes tunne itseäni mitenkään isoksi (170cm /noin 65 kg). Ihan hyvä vyötärö-lantio -suhde aloittajalla, ehkä vähän ylimääräistä muttei kovin pahasti.
Ap oli mitannut vyötärön ruokailun jälkeen.
Täällä lantio 90 ehkä vähän allekin ja vyötärö 73.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:50"]Täällä lantio 90 ehkä vähän allekin ja vyötärö 73.
[/quote]
Niin ja unohtui siis se, että pidän itseäni pikkusen pullukkana näillä mitoilla.
Täällä vyötärö 68, lantio 101 :D Minkäs sille voi, että on tällainen kiva peba ;)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:50"]Täällä lantio 90 ehkä vähän allekin ja vyötärö 73. [/quote] Niin ja unohtui siis se, että pidän itseäni pikkusen pullukkana näillä mitoilla.
[/quote]
Ja pituus?
Voisitte laittaa iän vielä perään. Jotenkin epäilen, että aika nuoria nää mittailijat ja kommentoijat...
AP, katsoisin vyötärön ja lantion suhdetta. Sinulla vyötärön mitta on 0,74 lantion mitasta. Se on itse asiassa erittäin hyvä suhde. Vaatetuksen suhteen toki vartalosi on hitusen haastava, useimpien merkkien vaatteet on tehty huomattavasti suoremmalle vartalomallille. Mutta Zaran 42 on itse asiassa hyvin lähellä mittojasi, heillä on vyötärö tuossa koossa 78 (ja itse käytän Zaran kokoa 40, vaikka vyötäröni on 78 senttinen) ja lantio 106.
Siis syönnin jälkeen mittasin.
Ap