Mikä on koirasi suurin herkku?
ja miten se reagoi kun huomaa saavansa tuota herkkua?
Kommentit (28)
Kala ja kana, röhkii ja vetää räkää henkeen, rupeaa yskimään, kurkusta kuuluu kurinaa ja koira tärisee. Kun on rauhoittunut tuijottaa silmiin ja odottaa lupaa ottaa.
Vauvankakka. On kytiksellä ja sniikkaa varkaisiin jos tilaisuus tulee.
Lihapullat. Banaani on suuri inhokki, ei voi edes haistaa irvistämättä. Nuolee lasten jugurttipurkit mutta näissäkin bAnaani jää koskematta :)
Kallit kengät. Teeskentelee, ettei muka välitä. Mutta jos en muista piilottaa niin järsitään heti. Lenkkarit ei kelpaa
Tuore kurkku kaikkien 3 koiran hyppivät takajaloillaan ;)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:50"]
Vauvankakka. On kytiksellä ja sniikkaa varkaisiin jos tilaisuus tulee.
[/quote]
retarded dog?
Kaikki, ihan kaikki minkä kädestä ojentaa. Maulla ei ole väliä sillä tuskin ehtii maistaa mitään kun hyökkää kiinni kun valkohai ja nielaisee kokonaisena.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 01:41"]
Kaikki, ihan kaikki minkä kädestä ojentaa. Maulla ei ole väliä sillä tuskin ehtii maistaa mitään kun hyökkää kiinni kun valkohai ja nielaisee kokonaisena.
[/quote]
Minulla on kaksi kappaletta tuollaisia valkohaita :-)
Varoitain aina vieraita, että jos jotain putoaa kahvipöydältä, älkää vaan kumartuko ottamaan sitä.
Menee sormet.
Kaali.
Todellakin kun silppuan kaalia koira istuu ja tuijottaa jokaista palaa himoiten. Annan sille sen kaalin sydämen ja sitä se odottaa silmät palaen.
Toisella on kurkku, toisella tomaatti. Tykkäävät myös varastaa kaneilta heinää, välillä istuvat häkissä kanejrn kanssa kylki kyljessä puputtamassa heinää. Toinen on muuten aika normaali, tykkää lihasta ja makkarasta ja luista jne. Toinen taas ei tykkää mistään koiramaisista ruoista, vaan olisi varmaan kasvissyöjä jos sais itse päättää.
Herneet. Tuoreet herneet. Syömme niitä sulle mulle systeemillä. Olen liian hentomielinen. Koira osaa riipiä herneet itse paloista, kunhan palon aukasee. Alkukeväästä kelpaa kyllä kuorineenkin.
Lihaisa kotiruoka. Mieluummin jättäis koiranruoan kokonaan ruokavaliostaan, ja öisi pelkkää kotiruokaa, mitä meille ihmisille teen. Tänään tuo sai lautasellisen lasagnettea raejuustolla. Lautanen tyhjeni nopeasti, ja olisi ottanut lisääkin. Ja suklaa. Ja sipsit. Karkit.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:10"]
Toisella on kurkku, toisella tomaatti. Tykkäävät myös varastaa kaneilta heinää, välillä istuvat häkissä kanejrn kanssa kylki kyljessä puputtamassa heinää. Toinen on muuten aika normaali, tykkää lihasta ja makkarasta ja luista jne. Toinen taas ei tykkää mistään koiramaisista ruoista, vaan olisi varmaan kasvissyöjä jos sais itse päättää.
[/quote]Ootko muistanut kertoa niille, että ne on koiria eikä pupuja? :D
Banaani. Niitä harvoja herkkuja joka saa koiran kuolaamaan.
Oltermanni ja pizzanreunat. Silmät pullistuvat isoiksi ja kuola valuu, kun näitä saa.
Mustamakkara! Kun koira haistaa että nyt sitä on jossain, se seuraa minua kuin hai laivaa eikä luovuta ennen kuin saa. Ja isompikin pötkö katoaa koiraan oikeasti siinä ajassa kun silmiä ehtii räpäyttää.
Kanankoipien nahka on ehdoton ykkönen! Katsoo silmät kiiluen ja huuliaan lipoen.