sanokaa että yksi palkaton ei ole katastrofi? !
Elämäni eka palkaton,jota en edes halunnut mutta näin se nyt meni. Suututtaa ihan hirveesti yhden päivän palkan menetys!! Olenko ihan tyhmä?
Kommentit (23)
Älä mieti yhden päivän palkkaa, jos kyse oli mummosi hautajaisista. Eiköhän se ollut rahallisen uhrauksen arvoista! Kaikkea ei voi mitata rahassa.
Toiset joutuu työttömiksi aiheetta ja sie mietit yhden päivän palkkaa!!! Uskomaton
Toiset joutuu työttömiksi aiheetta ja sie mietit yhden päivän palkkaa!!! Uskomaton
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:57"]
Lähiomainen,jita ei laskettukaan lähiomaiseksi. Mulle sanottiin eka väärin eikä tarvinnu vaihtaa vuoroa mummon hautajaisten takia.ap
[/quote]
ja tämän(kin) olisit voinut tarkistaa omasta tes:sistä...
Minulla on työsopimukseen kirjattu OIKEUS ottaa halutessani palkatonta. Loistava asia.
Vastaus kysymykseesi: Olet tyhmä. Siis kun tuollaista murehdit.
no ei ole tavatonta, itse otan joskus viikonkin palkatonta
löysää pipoa ainakin kaksi kierrosta
Otan palkatonta, jos sitä tarvitsen eikä lomaa ole riittävästi tai haluan säästää sitä johonkin järkevämpään ajankohtaan. Viime vuosina olen ottanut palkatonta keskimäärin n. 5 pv/ v. enkä koe köyhtyneeni merkittävästi. Veronpalautusta tulee varmemmin, jos raaskii joskus olla palkattomalla.
Öö mä otan usein palkatonta et pääsee matkustamaan ja vielä oo hengissä.
Yksi palkaton EI ole katastrofi! Rauhoitu, rakkaani!
Riippuu siitä, että kuinka monta palkallista päivää on, menoista ja mahdolista säästöistä.
Jos elät minimibudjetilla ja vain esim. viiden päivän palkalla kuukaudessa, niin silloin se yksi on katastrofi.
Miksi otit palkattoman päivän jos noin paljon ottaa päähän?
Nyt on jo aikakin päästä tuosta luterilaisen ankarasta työmoraalista ym angsteista ja relata.
Synninpäästö!
Kuukausipalkka ja vakitulot. Olen tosi tarkka rahasta ja nyt päivän palkan menetys tuntuu kauhealle! Koskaan ei oo ollu ennen. Varmasti ylireagoin. Ap
Mäkin otan usein palkatonta jos lomapäivät on jo pidetty. Ei maailma tuohon kaadu. :) Viimeksi otin pari päivää palkatonta mummoni hautajaisjärjestelyjä varten, meillä ainakin töissä ihan normaalikäytäntö.
Thank you sis! Yritän unohtaa :) oon täss vaan paniikissa laskemu montako euroo vähemmän tulee palkkaa. Ja niinku sanoin en ottanu sitä tarkotuksella ja olin töistä pätevällä syyllä pois. Tämä syy ei sit ollutkaan pätevä vaikka ensin mulle niin sanottiin.
Ap
Lähiomainen,jita ei laskettukaan lähiomaiseksi. Mulle sanottiin eka väärin eikä tarvinnu vaihtaa vuoroa mummon hautajaisten takia.ap