Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi veljentyttäreni ei tykkää minusta? :(

Vierailija
21.10.2014 |

Hän on minulle hyvin rakas kolmivuotias jonka elämässä olen aina ollut mukana. Näemme noin kerran kuukaudessa. Nykyään hän ei vaikuta pitävän minusta, sanoo jopa tyhmäksi minua minulle tai kotona vanhemmilleen. En komentele häntä ja koitan aina leikkiä hänen kanssaan jne. Tätä on kestänyt noin vuoden. Mitä ihmettä tämä on, sydämeni särkyy? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja, ymmärrän hyvin tunteesi. Tykkääkö hän leikkiä ylipäätään muiden kanssa vai onko yksinleikkivää sorttia. Halittele silti paljon vaikka vastustelisikin. Tietää sitten ainakinsinun välittävän. Ja koita ehdotella leikkejä yhdessä tai vie kahdestaan puistoon.

Vierailija
2/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla joku vaihe, monilla lapsilla tulee vaihe jossa väittävät etteivät tykkää jostakusta tai halua nähdä jotakuta, mutta yleensä menee ohi muutamassa minuutissa. Kysy pojalta miksi ei tykkää susta. Sano että sä ainakin tykkäät hänestä vaikka mitä tapahtuisi... Voihan olla että olet sanonut/tehnyt vahingossa jotakin joka on jäänyt vaivaamaan pojan mieltä. Leikkikää yhdessä, vie tuliaisina jotakin pientä. Ja nyt joku sanoo että lahjonta ei kannata mutta kyllä se pienten lasten kohdalla joskus kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toisen lasta voi mennä väkisin halaamaan.

Jos osaa jo aika hyvin puhua niin kysy seuraavan kerran miksi sanoo sinua tyhmäksi? Mitä vanhemmat sanoo tuohon haukkumiseen kun ei ole normaalia vieraita haukkua vaikka ovat sukua?

Vierailija
4/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta 3-vuotiaan käytökseltä. Selvästi sitä paitsi luottaa sinuun, kun uskaltaa sanoa tyhmäksi. Meillä se sana on aika pitkälti varattu meille vanhemmille sekä lapsen isosiskolle. Ja oikeasti kyllä tykkää meistä kaikista kovasti. :)

Vierailija
5/5 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:25"]No ei toisen lasta voi mennä väkisin halaamaan.

Jos osaa jo aika hyvin puhua niin kysy seuraavan kerran miksi sanoo sinua tyhmäksi? Mitä vanhemmat sanoo tuohon haukkumiseen kun ei ole normaalia vieraita haukkua vaikka ovat sukua?
[/quote] No kyllä mä ainakin veljen lapsia olen aina rutisanut, halusivat sitten tai eivät. Välillä tykläävät välillä eivät. Mutta en toki vieraita lapsia hali jos eivät halua.