Treenattu 182cm ruskeahiuksinen mies. kelpaisiko?
Tällainen mies kyselee. Silmätkin ovat ruskeat. Pukeudun hyvin ja muuta, naama aika ok, monien naisten mielestä tosi komea. 22v olen.
Kommentit (43)
Luultavasti 90% ystävistäni kuolaisi sinun perään, minä en. Yhden varmaan saisit syttymään jos ajelisit kaljuksi, muutama muu jos värjäät vaaleaksi, hankit harmaansiniset piilarit ja kasvatat viikinkiparran. Minulle sinä olet liian pitkä ja se sinun on vaikeampi muuttaa. Harkita saattaisin jos alat pukeutumaan korsettiin, hameisiin ja korkokenkiin. Niin ja hiukset sinun pitäisi kasvattaa ainakin puoleen selkään, meikkaamista toki unohtamatta. Lisäksi sinun on vakuutettava minut naisellisella käytökselläsi ja luonteeltasi sinun olisi oltava äidillinen huolehtija.
T: sovinisti
Treenattu minkä suhteen? Lauluääni? Henkinen valaistuminen?
No riippuu aika paljon luonteestasi. Jos olet kiva, empaattinen, huumorintajuinen, reilu, rehellinen, luotettava, muut huomioon ottava jne. saattaisit kelvatakin. Asiaa auttaa, jos jakaisit samoja harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita ja suunnilleen samanlaisen arvomaailman kanssani.
Mulle kelpais. Avopuoliso kun mieluummin räplää tietokonetta kuin avovaimoaan. Terkuin 179 cm pitkä 21-vuotias brunette.
Ei. Et maininnut yhtäkään älyllistä kiinnostuksen aihetta.
Jos et sen vertaa älyä, että pelkällä ulkokuorella ei pitkälle pötkitä, niin et, et kelpaisi!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:54"]
Mulle kelpais. Avopuoliso kun mieluummin räplää tietokonetta kuin avovaimoaan. Terkuin 179 cm pitkä 21-vuotias brunette.
[/quote]
täällä 181cm, pitkä hiuksinen mies,räpläisin mielellään muutakin kuin tietokonetta,itse asiassa en ymmärrä tietokoneista yhtään mitään.
miten pitkä olisit korkkarit jalassa?
Kyllä kelpaisi muuten, mutta liian nuori. Muutama vuosi lisää ja kiitos kyllä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:54"]
[/quote]
Vitun kirahvi!
Ei koska inhoan ruskeita silmiä. Siis voin olla täysin kuumana johonkin mieheen jolla on arskat päässä, mutta kun se ottaa ne pois ja alta paljastuukin ruskeat silmät niin se on välitön turn off. Häiritsee itseänikin tämä ehdottomuus, mutta minkäs teet kun ei vaan kiinnosta. Muuten mies voi ollakin melkein minkä tahansa näköinen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:09"]
Ei koska inhoan ruskeita silmiä. Siis voin olla täysin kuumana johonkin mieheen jolla on arskat päässä, mutta kun se ottaa ne pois ja alta paljastuukin ruskeat silmät niin se on välitön turn off. Häiritsee itseänikin tämä ehdottomuus, mutta minkäs teet kun ei vaan kiinnosta. Muuten mies voi ollakin melkein minkä tahansa näköinen.
[/quote]
Ensi kerralla tavatessanne, keskustele lääkärin kanssa siitä, ovatko lääkkeiden suhteet varmasti oikeat.
Muuten, mutta ruskeat silmät ovat no no!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:31"]
Ja munan mitat on mitkä?
[/quote]
16.5cm
[/quote]
Liian pieni pili.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 19:58"]
Tällainen mies kyselee. Silmätkin ovat ruskeat. Pukeudun hyvin ja muuta, naama aika ok, monien naisten mielestä tosi komea. 22v olen.
[/quote]oot muutoin täydellinen, muttaa mie tykkään blondeista, joten en lämpenis :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:31"] Ja munan mitat on mitkä? [/quote] 16.5cm [/quote] Liian pieni pili.
[/quote]
Ehkä verrattuna nettipileihin. Netissä keskiarvo 21cm, oikeasti 13-14cm. Joka sadannella miehellä on yli 16cm..
Ulkonäön puolesta kyllä mutta muullakin on väliä ;)