Lapsen syntymäpäiväjuhlat,rahat tosi tiukalla
Otetaan helppoja ja edullisia vinkkejä vastaan tarjottavista. Rahat todella tiukalla ja vieraita olisi tulossa reilu 20. Kyseessä 3v lapsi ja vieraina eri-ikäisiä lapsia vanhempineen.
Kommentit (12)
No mikä sulla on budjetti? Voithan vaan tarjota sekotettavaa mehua ja Marie-keksejä, jos rahat ei muuhun riitä ja on silti PAKKO pitää juhlat.
Kakku täytyy olla! Popcornia, lidlin lihapullia, karkkia. Tarjottavat ovat lastensynttäreillä toissijaisia, keksi leikkejä ja tekemistä, ne muistetaan.
Lettuja, hilloa, jäätelökakku ns.pakettivaniljajätskeistä, itse tehtyä popcornia, tiivistemehua, itse tehtyjä pasteijoita, kahvia ja tiivistemehua.
Popcornit on tosi halpoja kun tekee itse. Porkkanoita ja kermaviilidippiä. Pannukakku ja hillo ja kermavaahto. Tai jos jaksaa paistaa lättyjä niin niistä "kakku"
Kotitekoiset letut on varmasti menestys. Kattilapopparit on halpoja. Tein itse kerran kääretortuista, jäätelöstä ja vohvelitötteröistä linnan, se oli menestys.
Mehua, ei limua. Jos tulee aikuisia niin tee pelillinen omenapiirakkaa.
Kyllähän 60e saa jo melkoiset kemut aikaan...
Itse tehtynä joku täytekakku/mokkapalat/pulla ei tule kovin kalliiksi. Perustarvikkeet kuitenkin useimmilta löytyy kaapista. Sama juttu suolaisissa. limpparin korvaa sekamehulla ja popparit on tosiaan haövempia kuin sipsit (jos jotain tuollaista pitää olla)
60 e??? Kyllä tolla rahalla saisin melkein omatkin synttärit järjestettyä booleineen päivineen t. 19-vuotias
Kakun tekeminen ei maksa juuri mitään, jos valitsee edullisia vaihoehtoja täytteisiin ja koristeisiin. Lihapullavartaita, ruokaisa piirakka (esim. Kaalipiirakka on halpaa ja hyvää), mehua, maitoa ja vaikka couscous-salaatti.
Jos ei tarvitse varata tilaa, saatte hienot tarjoilut. Kutsut tekstiviesteinä tai itse askarrellut kortit käteen. Ohjelmaa ei noin pienille tarvita.
lettuja jããtelön kanssa