Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten te kroonisesti sairaat pysytte onnellisina?

Vierailija
26.08.2021 |

Itsellä on krooninen sairaus, joka ei ole mikään hengenvaarallinen, mutta aiheuttaa sen verran kipuja ja kroonista väsymystä, että en pysty työskentelemään. Koska en pysty tekemään töitä, myös rahatilanne on huono eikä tuon ainaisen väsymykseen vuoksi ole oikein ole pahemmin energiaakaan nähdä ystäviä tai harrastaa. Mistä saada iloa elämään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei onneksi ole kipuja, joten sen vuoksi elämäni on helpompaa. Mikäs tässä, onneksi työvuosina ehdin tehdä kaikenlaisia asioita, mihin en enää kykene.

Vierailija
2/7 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kipuja, ja haluan lähinnä kuolla päivittäin. Tätä tuskin kukaan halusi kuulla, mutta ihmsten on hyvä tietää totuus, koska monella vanhemmiten kärsimys lisääntyy, tavalla tai toisella. Elämä on ihan jumalattoman raskas ja vaikea.

Vierailija
4/7 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös kipuja, ja haluan lähinnä kuolla päivittäin. Tätä tuskin kukaan halusi kuulla, mutta ihmsten on hyvä tietää totuus, koska monella vanhemmiten kärsimys lisääntyy, tavalla tai toisella. Elämä on ihan jumalattoman raskas ja vaikea.

Olen pahoillani, toivottavasti onnistut jostain löytämään iloa tulevaisuudessa vaikka nyt asiat ovatkin huonosti.

Vierailija
5/7 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu sairaudesta etc.

Itse en ole onnellinen. Joskus löytyy pieniä hetkiä, kun mieli/olo ok.

Vierailija
6/7 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla krooninen sairaus, jonka vuoksi ollut jo vuosia työkyvyttömyyseläkeellä. Kipuja ei onneksi ole.

Elämä kannattaa laajentaa niillä keinoin jotka ovat käytettävissä niin laajaksi kuin mahdollista. Jos se onnistuu kodin ulkopuolella, niin tilanne on jo erinomainen. Jos ei kykene enää liikkumaan mutta ajatus kulkee, ollaan vielä hyvässä tilanteessa. Ainoastaan silloin, kun kognitiiviset toiminnat ja/tai mieliala, psyyken tila ovat heikkoja, asetelma on huono tai jopa lohduton ilman toimivia hoitoja.

Vierailija
7/7 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni löytyy hyvin läheltä, turha lähtee etsimään sitä junalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän