Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tasokas nainen, sellainen johon sulla ei ole mitään saumaa?

Vierailija
26.08.2021 |

.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, että miksi ihmiset yleensä etsivät jotain supermallia tai muuten äärimmäisen "tasokasta" tapausta, jos kuitenkin itse ovat aika normityyppejä. Itse olen aina kiinnostunut melko lailla samanlaisista tavallisista tapauksista kuin itsekin olen. Tuntuisi todella oudolta seurustella jonkun bradpitt-lentäjä-toimitusjohtaja-lottomiljonäärin kanssa - tokikaan sellainen ei minusta kiinnostuisi, mikä on ihan ok, koska en minäkään hänestä, niin eri maailmoista olisimme.

Tuohan parinvalinnassa on olennaista. Täältä kun lukee juttuja muiden ajatuksista ja elämästä, niin huomaa että eroja elämäntavoissa ja arvoissa on suomalaistenkin kesken yhtä paljon kuin afrikkalaisen ja eurooppalaisen välillä, jos ääripäistä puhutaan. 

Vierailija
62/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun toistaiseksi haaveeksi jäänyt unelma on 40-vee (itseäni vähän nuorempi) luonnonkaunis punaverikkö. Täydellisin pakkaus älyä, huumorintajua, perhearvoja ja omaa silmääni miellyttävää naisellisuutta. Kun oltiin parikymppisiä (joo, ollaan tunnettu tosi kauan) hän ei ehkä erottunut niin selvästi kauneudellaan muista naisista, vaikka mun silmään tyrmäävä oli silloinkin. Mutta nyt kypsemmässä iässä osa meidän ikäisistä sekä miehistä, että naisista alkaa ikääntymään, niin hän erottuu kyllä todella kauneudellaan verrattuna samanikäisiin. Hän on iloinen, siro, hymyilevä, lämmin, ystävällinen, ihana tuoksu, varsinkin hiusten tuoksu. Hänellä on se omakotitalo, ura arvostetussa ammatissa ja kaksi teini-ikäistä lasta miehensä kanssa, jonka kanssa on ollut aviossa jo varmaan ainakin 15 vuotta. Siinä miehessä taas ei ole mitään ihmeellistä. Ei ole erityisen komea, ei rikas ja oikeastaan se on vähän sellainen sosiaalisesti kömpelö. Mä en ole ainoa, joka on ihmetellyt tämän naisen parinvalintaa, kun se olisi saanut kenet vaan meidänkin kaveriporukasta silloin aikanaan. 

Mutta mä roikun friendzonella ja katson miten elämä etenee. Kiinnostusta on pitänyt yllä kaikki nämä vuodet myös se, että hän on kiinnostunut monista samoista asioista mitä minäkin. Nytkin haaveilen, että jos oltaisiin yhdessä, niin moottoripyöräiltäisiin vielä kun kelejä riittää ja liikuttaisiin luonnossa syksyä ihmettelemässä. Taidankin taas laittaa mitä kuuluu-viestin.. 

Olet sitten ihan pihalla suuren rakkautesi miesmausta. 

Ainakin voin päätellä, että ei tarvitse olla miljönääri-kalsarimalli, vaan perusmies riittää. Se on mulle hyvä uutinen, kun en itsekään ole tavallista kummempi. Siinäkin yksi asia lisää, miksi häntä arvostan. Kyllä mä sen tiedän, että hän ei huolisi miestä, joka kohtelisi häntä mitenkään huonosti. Kyllä hän varmasti arvostaa sitoutumiskykyä, ja vaatii mieheltä arvostusta ja kunnioitusta. Niin sen pitääkin olla. Eikä mulla mitään vastaan ole hänen miestään, se on ihan ok tyyppi. Tunnen hänetkin jo pitkältä ajalta. Harmittaa, kun en ollut itse aikanani asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25+ vuotta nuorempi

Vierailija
64/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun toistaiseksi haaveeksi jäänyt unelma on 40-vee (itseäni vähän nuorempi) luonnonkaunis punaverikkö. Täydellisin pakkaus älyä, huumorintajua, perhearvoja ja omaa silmääni miellyttävää naisellisuutta. Kun oltiin parikymppisiä (joo, ollaan tunnettu tosi kauan) hän ei ehkä erottunut niin selvästi kauneudellaan muista naisista, vaikka mun silmään tyrmäävä oli silloinkin. Mutta nyt kypsemmässä iässä osa meidän ikäisistä sekä miehistä, että naisista alkaa ikääntymään, niin hän erottuu kyllä todella kauneudellaan verrattuna samanikäisiin. Hän on iloinen, siro, hymyilevä, lämmin, ystävällinen, ihana tuoksu, varsinkin hiusten tuoksu. Hänellä on se omakotitalo, ura arvostetussa ammatissa ja kaksi teini-ikäistä lasta miehensä kanssa, jonka kanssa on ollut aviossa jo varmaan ainakin 15 vuotta. Siinä miehessä taas ei ole mitään ihmeellistä. Ei ole erityisen komea, ei rikas ja oikeastaan se on vähän sellainen sosiaalisesti kömpelö. Mä en ole ainoa, joka on ihmetellyt tämän naisen parinvalintaa, kun se olisi saanut kenet vaan meidänkin kaveriporukasta silloin aikanaan. 

Mutta mä roikun friendzonella ja katson miten elämä etenee. Kiinnostusta on pitänyt yllä kaikki nämä vuodet myös se, että hän on kiinnostunut monista samoista asioista mitä minäkin. Nytkin haaveilen, että jos oltaisiin yhdessä, niin moottoripyöräiltäisiin vielä kun kelejä riittää ja liikuttaisiin luonnossa syksyä ihmettelemässä. Taidankin taas laittaa mitä kuuluu-viestin.. 

Olet sitten ihan pihalla suuren rakkautesi miesmausta. 

Ainakin voin päätellä, että ei tarvitse olla miljönääri-kalsarimalli, vaan perusmies riittää. Se on mulle hyvä uutinen, kun en itsekään ole tavallista kummempi. Siinäkin yksi asia lisää, miksi häntä arvostan. Kyllä mä sen tiedän, että hän ei huolisi miestä, joka kohtelisi häntä mitenkään huonosti. Kyllä hän varmasti arvostaa sitoutumiskykyä, ja vaatii mieheltä arvostusta ja kunnioitusta. Niin sen pitääkin olla. Eikä mulla mitään vastaan ole hänen miestään, se on ihan ok tyyppi. Tunnen hänetkin jo pitkältä ajalta. Harmittaa, kun en ollut itse aikanani asialla.

Mutta kun tarkoitin, että sen naisen mielestä hänen miehensä ei ole tavallinen. Ei kukaan mene naimisiin ihan tavallisen miehen kanssa, vaan kyllä se mies on ihmeellinen vaimonsa mielestä.

Vierailija
65/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo ruumishuoneelta hei! Minusta tuntuu, että kaikki naiset jotka eivät ole kylmiössä odottelemassa ruumiinavausta tai hautausta ovat sellaisia. Olematon pulssi on plussaa

Vierailija
66/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut elämäni aikana kaikkea fitnessbeibistä jokinorsuun, joten mulla kai ei ole kattoa tai lattiaa naisten suhteen.

Vierailija
67/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis, tummatukkainen mutta vaalea 25-vuotias sales director keskisuuresta firmasta. Katsoin, että nyt muuten ei ole pienintäkään saumaa, sillä toimitusjohtaja itse on naisen isä ja ryppyotsainen, tummakulmainen iranilainen.

Vierailija
68/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nussinut elämäni aikana kaikkea fitnessbeibistä jokinorsuun, joten mulla kai ei ole kattoa tai lattiaa naisten suhteen.

Sitähän tässä ei kysytty.

Vierailija
69/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu et kaikki naiset on semmosia...

Vierailija
70/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minkään tasoiseen naiseen saumaa, koska miesten arvostellessa naisia normaalijakauman mukaisesti, arvostelevat naiset miehiä siten, että 7 % miehistä on 3-4/5 (elikä naisten mielestä yksikään mies ei ole ulkonäöltään 5/5), 35 % miehistä on 2,5-3/5 ja 58 % miehistä on täyttä biologista jätettä. Ja koska naiset haluavat aina väh. 1,5 tasoa (1-5 asteikolla) itseään paremman miehen itselleen, niin voisin ehkä saada tason 1/5 naisen itselleni, joka siis vastaa l1havaa ja työtöntä mt-kuntoutujaa. Itse kuitenkin olen aina käynyt töissä ja yli 10 v ajan kuntosalilla ja myös myös sijoittelen rahojani, joten pidän naisten vaatimuksia täysin mielettöminä, joten katson ettei minulla ole saumaa yhteenkään naiseen, sillä 1/5 naiset eivät ole minulle vaihtoehto.

Ei vaan 8.456 prosenttia.

Vierailija
71/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu.

Vierailija
72/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään oma vaimo.

Vierailija
73/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin saada kenet vain haluan, mutta aivan kaikkia en todellakaan kelpuuttaisi naisekseni. Kaunis nainen voi olla mätä sisältä ja se laskee haluja enemmän kuin fyysinen epäviehättävyys. Nostan pääministeriksi itseään kutsuvan naikkosen priimaesimerkikseni.

Sanna varmaan itkee itsensä uneen kun ei saa sinunkaltaistasi priimaa urosta :)

Vierailija
74/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin saada kenet vain haluan, mutta aivan kaikkia en todellakaan kelpuuttaisi naisekseni. Kaunis nainen voi olla mätä sisältä ja se laskee haluja enemmän kuin fyysinen epäviehättävyys. Nostan pääministeriksi itseään kutsuvan naikkosen priimaesimerkikseni.

Että intersektionaalinen feministi on mielestäni tasokas nainen? No, ei siinä mitään, kukin tyylillään, mutta olet kyllä ensimmäinen tällä palstalla :)

Et tainnut lukea tuota kommenttia? Juurihan tämä täydellinen uros hylkäsi intersektionaalisen feministin ilmoittaen ettei tuollaista kykenisi haluamaan ja että tuo on mätä.

Vierailija
75/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassisen kaunis,tyylikäs,pitkä,hoikka, reisivako, hyvä iho,ei tatuointeja,syntynyt rikkaaseen sukuun.

Ei katsokkaan taviksen suuntaan.

Reisivako😂😂😂

Tuskin aikuisen miehen kommentti! Vinkki: etsi mahdollisimman leveälanteinen nainen, katsos kapealanteisilla ei oikein mitenkään voi olla reisivakoa, vaikka olisi miten laihat reidet.

Vierailija
76/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassisen kaunis,tyylikäs,pitkä,hoikka, reisivako, hyvä iho,ei tatuointeja,syntynyt rikkaaseen sukuun.

Ei katsokkaan taviksen suuntaan.

Reisivako :D

Sellanen kuin tällä feministillä

https://www.instagram.com/p/CSpCfa1thOc/

Vierailija
77/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40v lääkäri,  pitkät kiiltävät hiukset, hoikka treenattu vartalo, lempeän hymyilevät kasvot ja luonne mutta silti tarvittaesa myös villikissa, sivistynyt, keskustelutaitoinen, kääntää katseet niin iltapukujuhlissa, baarin terassilla kuin liikuntapaikallakin, tykkää matkustella, hyvä sängyssä ja tykkää toimia myös kodin hengettärenä.

Vierailija
78/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-40v lääkäri,  pitkät kiiltävät hiukset, hoikka treenattu vartalo, lempeän hymyilevät kasvot ja luonne mutta silti tarvittaesa myös villikissa, sivistynyt, keskustelutaitoinen, kääntää katseet niin iltapukujuhlissa, baarin terassilla kuin liikuntapaikallakin, tykkää matkustella, hyvä sängyssä ja tykkää toimia myös kodin hengettärenä.

Etkö sinä ajattelekaan, että kaikki on mahdollista ja tuokin nainen "kaatuu puhumalla" :D

Vierailija
79/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu.

Vierailija
80/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämä reisivako oikein on??