Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tasokas nainen, sellainen johon sulla ei ole mitään saumaa?

Vierailija
26.08.2021 |

.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi järkevin syy puuttuu eli toiselle varattu?

Koska täällä ei ole analyyttisiä miehiä. Harhaista tosiaan kuvitella saavansa kenet tahansa. Nauratti myös tuo miljonäärin vaimo. Voi hyvänen aika, että mies arvottaa kaiken rahassa. Rakkaus on näille vieras asia,

Kaikki on mahdollisia. Te nuoret höpötätte jostain ihme tasoista ja jäätte luu kourassa ihmettelemään. Nyt puhutaan ihmisistä, ei mistään vempaimista. Nainen kaatuu puhumalla ja mies ulkokuorella

mies53v

Vierailija
42/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä ei ole analyyttisiä miehiä. Harhaista tosiaan kuvitella saavansa kenet tahansa. Nauratti myös tuo miljonäärin vaimo. Voi hyvänen aika, että mies arvottaa kaiken rahassa. Rakkaus on näille vieras asia,

Kaikki on mahdollisia. Te nuoret höpötätte jostain ihme tasoista ja jäätte luu kourassa ihmettelemään. Nyt puhutaan ihmisistä, ei mistään vempaimista. Nainen kaatuu puhumalla ja mies ulkokuorella

mies53v

Surullista mutta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi suurin osa nykymiehistä on volceleja eli runkkareita.

Vierailija
44/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettu, sivistynyt, maailmasta ja politiikasta kiinnostunut, nätti, hauska ja sanavalmis, sosiaalisesti lahjakas.

En ikinä uskonut sellaista saavani, mutta yli 40-vuotiaana, eronneena kahden lapsen isänä löysin sellaisen.

Elämme nyt yhdessä - mukana menossa myös naisen kaksi lasta.

Mies 45 v

Kuullostaa karmeelta tapaukselta. Jotain outoa tuossa yhtälössä on, ei varmaan hirveen mukava työkaveri. Toisin sanoen, kaikkitietävä vittuile ja työpaikkakiusaaja. Yliksitettu ja kehuu penskojaan koko ajan ja hoidattaa ja maksattaa ne laskut sulla. Miksi eronnut?

Vierailija
45/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Surullista mutta totta.

Näin se menee.

Vierailija
46/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin saada kenet vain haluan, mutta aivan kaikkia en todellakaan kelpuuttaisi naisekseni. Kaunis nainen voi olla mätä sisältä ja se laskee haluja enemmän kuin fyysinen epäviehättävyys. Nostan pääministeriksi itseään kutsuvan naikkosen priimaesimerkikseni.

Että intersektionaalinen feministi on mielestäni tasokas nainen? No, ei siinä mitään, kukin tyylillään, mutta olet kyllä ensimmäinen tällä palstalla :)

Vierailija
47/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole varaa minkäänlaiseen naiseen duunarin tuloilla.

Vierailija
48/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettu, sivistynyt, maailmasta ja politiikasta kiinnostunut, nätti, hauska ja sanavalmis, sosiaalisesti lahjakas.

En ikinä uskonut sellaista saavani, mutta yli 40-vuotiaana, eronneena kahden lapsen isänä löysin sellaisen.

Elämme nyt yhdessä - mukana menossa myös naisen kaksi lasta.

Mies 45 v

Kuullostaa karmeelta tapaukselta. Jotain outoa tuossa yhtälössä on, ei varmaan hirveen mukava työkaveri. Toisin sanoen, kaikkitietävä vittuile ja työpaikkakiusaaja. Yliksitettu ja kehuu penskojaan koko ajan ja hoidattaa ja maksattaa ne laskut sulla. Miksi eronnut?

Siis vittuileva ja ylilaitettu ulkonäöllisesti.

Vierailija
49/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Surullista mutta totta.

Mitä surullista siinä on?

Vierailija
50/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi haluaisin "tasokkaan" naisen kun en itsekään sellainen ole. Eihän meillä olisi mitään yhteistä, jos toinen on superkaunis, älykäs, menestyvä, itsevarma ja henkisesti + fyysisesti terve.

"Tasokkuuteen" riittää se, että on jokseenkin nätti, normaalipainoinen, keskivertoälykäs, ja luonteeltaan mukava. Jonkinasteinen päihderiippuvuus ja mt-ongelmat olisivat vain plussaa, kunhan eivät tee ihmisestä kuspäätä. Tällainen taso sopisi mulle!

Hyvää realistista pähkäilyä. Näin juuri.

Vierailija
51/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkään tasoiseen naiseen saumaa, koska miesten arvostellessa naisia normaalijakauman mukaisesti, arvostelevat naiset miehiä siten, että 7 % miehistä on 3-4/5 (elikä naisten mielestä yksikään mies ei ole ulkonäöltään 5/5), 35 % miehistä on 2,5-3/5 ja 58 % miehistä on täyttä biologista jätettä. Ja koska naiset haluavat aina väh. 1,5 tasoa (1-5 asteikolla) itseään paremman miehen itselleen, niin voisin ehkä saada tason 1/5 naisen itselleni, joka siis vastaa l1havaa ja työtöntä mt-kuntoutujaa. Itse kuitenkin olen aina käynyt töissä ja yli 10 v ajan kuntosalilla ja myös myös sijoittelen rahojani, joten pidän naisten vaatimuksia täysin mielettöminä, joten katson ettei minulla ole saumaa yhteenkään naiseen, sillä 1/5 naiset eivät ole minulle vaihtoehto.

Vierailija
52/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ihmiset ovat läheisiä ystäviä keskenään ja arvostavat toisiaan, kuten hyvässä parisuhteessa, ei ole mitään tasoja! Eikä ole kyllä muutenkaan.

Vierailija
53/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärin vaimolla varmaan tarkoitti tosi kaunista naista.

Niin kuin Melinda Gates?

Tai Priscilla Chan.

Vierailija
54/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Aika lapsellista. Mitähän joku täysin eri ympyröistä tuleva baarien mies juttelisi vaikka nuorelle ja nätille juristipimulle niin että se innostuisi. Jokainen tietää, ettei tuo pidä paikkansa muuta kuin palstalaisten fantasioissa. Omissa piireissä puhuminen voi auttaa, kun tietää mitä kannattaa puhua, mutta muualla ei. Johan sen huomaa tällä palstallakin, miten eri maailmoista ihmiset voi olla.

Vierailija
55/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toistaiseksi haaveeksi jäänyt unelma on 40-vee (itseäni vähän nuorempi) luonnonkaunis punaverikkö. Täydellisin pakkaus älyä, huumorintajua, perhearvoja ja omaa silmääni miellyttävää naisellisuutta. Kun oltiin parikymppisiä (joo, ollaan tunnettu tosi kauan) hän ei ehkä erottunut niin selvästi kauneudellaan muista naisista, vaikka mun silmään tyrmäävä oli silloinkin. Mutta nyt kypsemmässä iässä osa meidän ikäisistä sekä miehistä, että naisista alkaa ikääntymään, niin hän erottuu kyllä todella kauneudellaan verrattuna samanikäisiin. Hän on iloinen, siro, hymyilevä, lämmin, ystävällinen, ihana tuoksu, varsinkin hiusten tuoksu. Hänellä on se omakotitalo, ura arvostetussa ammatissa ja kaksi teini-ikäistä lasta miehensä kanssa, jonka kanssa on ollut aviossa jo varmaan ainakin 15 vuotta. Siinä miehessä taas ei ole mitään ihmeellistä. Ei ole erityisen komea, ei rikas ja oikeastaan se on vähän sellainen sosiaalisesti kömpelö. Mä en ole ainoa, joka on ihmetellyt tämän naisen parinvalintaa, kun se olisi saanut kenet vaan meidänkin kaveriporukasta silloin aikanaan. 

Mutta mä roikun friendzonella ja katson miten elämä etenee. Kiinnostusta on pitänyt yllä kaikki nämä vuodet myös se, että hän on kiinnostunut monista samoista asioista mitä minäkin. Nytkin haaveilen, että jos oltaisiin yhdessä, niin moottoripyöräiltäisiin vielä kun kelejä riittää ja liikuttaisiin luonnossa syksyä ihmettelemässä. Taidankin taas laittaa mitä kuuluu-viestin.. 

Vierailija
56/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni ulkonäöllisesti kuin suoraan etsityimpien listalta ja silti moni nainen on pitänyt komeana. Olen monesta muustakin asiasta huomannut, että omat ennakkoasenteet kannattaa jättää taka-alalle jos on oikeasti jostain naisesta kiinnostunut. Esimerkiksi perinteisillä määreillä kaunis nainenkin voi olla epävarma ulkonäöstään ja sitä tunnetta vielä vahvistaa se, että miehet eivät uskalla lähestyä. Oikeastaan vain varattu nainen on minulle sellainen, jota en pidä itselleni mahdollisena enkä siten myöskään yritä.

Vierailija
57/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen, että miksi ihmiset yleensä etsivät jotain supermallia tai muuten äärimmäisen "tasokasta" tapausta, jos kuitenkin itse ovat aika normityyppejä. Itse olen aina kiinnostunut melko lailla samanlaisista tavallisista tapauksista kuin itsekin olen. Tuntuisi todella oudolta seurustella jonkun bradpitt-lentäjä-toimitusjohtaja-lottomiljonäärin kanssa - tokikaan sellainen ei minusta kiinnostuisi, mikä on ihan ok, koska en minäkään hänestä, niin eri maailmoista olisimme.

Vierailija
58/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toistaiseksi haaveeksi jäänyt unelma on 40-vee (itseäni vähän nuorempi) luonnonkaunis punaverikkö. Täydellisin pakkaus älyä, huumorintajua, perhearvoja ja omaa silmääni miellyttävää naisellisuutta. Kun oltiin parikymppisiä (joo, ollaan tunnettu tosi kauan) hän ei ehkä erottunut niin selvästi kauneudellaan muista naisista, vaikka mun silmään tyrmäävä oli silloinkin. Mutta nyt kypsemmässä iässä osa meidän ikäisistä sekä miehistä, että naisista alkaa ikääntymään, niin hän erottuu kyllä todella kauneudellaan verrattuna samanikäisiin. Hän on iloinen, siro, hymyilevä, lämmin, ystävällinen, ihana tuoksu, varsinkin hiusten tuoksu. Hänellä on se omakotitalo, ura arvostetussa ammatissa ja kaksi teini-ikäistä lasta miehensä kanssa, jonka kanssa on ollut aviossa jo varmaan ainakin 15 vuotta. Siinä miehessä taas ei ole mitään ihmeellistä. Ei ole erityisen komea, ei rikas ja oikeastaan se on vähän sellainen sosiaalisesti kömpelö. Mä en ole ainoa, joka on ihmetellyt tämän naisen parinvalintaa, kun se olisi saanut kenet vaan meidänkin kaveriporukasta silloin aikanaan. 

Mutta mä roikun friendzonella ja katson miten elämä etenee. Kiinnostusta on pitänyt yllä kaikki nämä vuodet myös se, että hän on kiinnostunut monista samoista asioista mitä minäkin. Nytkin haaveilen, että jos oltaisiin yhdessä, niin moottoripyöräiltäisiin vielä kun kelejä riittää ja liikuttaisiin luonnossa syksyä ihmettelemässä. Taidankin taas laittaa mitä kuuluu-viestin.. 

Olet sitten ihan pihalla suuren rakkautesi miesmausta. 

Vierailija
59/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassisen kaunis,tyylikäs,pitkä,hoikka, reisivako, hyvä iho,ei tatuointeja,syntynyt rikkaaseen sukuun.

Ei katsokkaan taviksen suuntaan.

Reisivako :D

Vierailija
60/83 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassisen kaunis,tyylikäs,pitkä,hoikka, reisivako, hyvä iho,ei tatuointeja,syntynyt rikkaaseen sukuun.

Ei katsokkaan taviksen suuntaan.

Reisivako😂😂😂