the walking dead jatkuu pian 5. kauden jaksoilla!
Onko muita sarjan faneja av-mammoissa? Täällä odotetaan innolla uutta kautta. Olen vähän myöhäisherännäinen ja katsoin foxilta jakson sieltä toisen täältä... Jäin koukkuun niihin pätkiin joita näin ja sitten katsoin netflixiltä ja dvd:ltä kaikki kaudet.
Kommentit (195)
No Beth sitten tosiaan kuoli. Aika heikko mielestäni tämä mid-season final. Bethin kuolemakin oli jotenkin niin mitäänsanomaton. Tuntui myös oudolta, että Maggie reagoi nyt yhtäkkiä noin tunteikkaasti, kun ei kuvernöörin hyökkäyksen jälkeen ole kertaakaan osoittanut minkäänlaista huolta Bethiä kohtaan, ja lähti Washintoniinkin ilman tätä.
Yes yes!! Beth oli niin tylsä! Ja niin oli koko jaksokin. Ainut mielenkiintoinen juttu oli Morgan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:09"]Walking dead ei mitään pussailuja tarvi!
[/quote] samaa mieltä! daryl ja beth olisivat olleet kamalan huono pari. ihmettelen myös sitä ettei maggie ole yhtään kaivannut bethin perään, unohdin jo että he ovat siskoksia.
minusta tällainen rauhallisempi midseason finale oli tosi hyvä, ei aina tarvita mahdottomia mättämisiä.
5. Kaudessa ne menee alussa sellaseen kirkkoon, sit porukka hajoaa, osa lähtee atlantaan, osa jää kirkolle. Beth löytyy, mutta se kuolee. Sit se tiedemies olikin valehtelija eikä olekaan mitään parannusta zombiuteen. Spoiler alert!
Mua niin vituttaa että ne meni tappamaan Bethin. Ja vielä sen Noahin takia, mitä helvettiä!! Onneks saa jäähdytellä tunteita pari kuukautta ennen kun seuraava jakso tulee.
Olipa yllätys, mutta aivan mahtavaa että oli jotain sykäyttävää pitkästä aikaa! Ja ihan oikea hahmo meni, tuosta tytöstä ei saanut enää mitään irti - ja onneksi ei mitään perverssisuhdetta isänsä ikäisen Darylin kanssa, olivat muutenkin ihan epäsopivat "pariskuntana".
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:16"]
5. Kaudessa ne menee alussa sellaseen kirkkoon, sit porukka hajoaa, osa lähtee atlantaan, osa jää kirkolle. Beth löytyy, mutta se kuolee. Sit se tiedemies olikin valehtelija eikä olekaan mitään parannusta zombiuteen. Spoiler alert!
[/quote]
Hiukka myöhässä. Mutta tässäpä spoileria: Rick, Daryl ja Carol ainakin ovat olleet kuvauksissa viimeiseen jaksoon asti. Tyreese melko varmasti kuolee, ei ole näkynyt kuvauksissa enää pitkään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:19"]
Olipa yllätys, mutta aivan mahtavaa että oli jotain sykäyttävää pitkästä aikaa! Ja ihan oikea hahmo meni, tuosta tytöstä ei saanut enää mitään irti - ja onneksi ei mitään perverssisuhdetta isänsä ikäisen Darylin kanssa, olivat muutenkin ihan epäsopivat "pariskuntana".
[/quote]
Musta Beth alkoi juuri käymään mielenkiintoiseksi. Olen todella pettynyt että näin kävi. Ja eikä mua olis haitannu suhde Daryliin, se jo ansaitsiskin jotain onnea itselleen.
Mulla tuli tippa linssiin kun Daryl kantoi Bethin ruumiin ulos sairaalasta :( Just ku Bethistäkin tuli mielenkiintoisempi hahmo niin se kuoli.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:52"]Ei lopu. Kuudes tuotantokausi ainakin on suunnitteilla.
[/quote]
Onko varmaa tietoa? En kestä jos sarja loppuis
Tietääkö kukaan tarkempaa päivää milloin sarja palaa tauolta? Maanantain pettymys oli suuri kun en tiennyt että jäi tauolle :(
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:27"]Helmikuussa jatkuu.
[/quote]
Uu jee. Oli nyt pahimpien vieroitusoireiden lievittämiseen aloitettava 1.kausi alusta :D
No ei varmasti ole saatavissa DVD:nä, kun koko toista puoliskoa kaudesta ei ole vielä edes näytetty telkkarissa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:43"]
Beth kuolee.
[/quote]
Ei ole ihan satavarma tuo vaikka pahalta näyttää. Toivon todella että ei kuole. Carol ei kuole.