Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentavia tai lannistavia asioita työttömän elämässä

Vierailija
26.08.2021 |

Mikä masentaa ja lannistaa sinua entisestään työttömänä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden kokemuksella työttömyydestä tieto siitä, että ei koskaan enää pääse töihin ansaitsemaan rahaa ja eläkettä.

Viisi vuotta sitten olin reipas, hyväntuulinen, terve, mieluista työtä tekevä ja ihan mukavasti toimeen tuleva viisikymppinen. Muutosta aavistellen haeskelin uutta työpaikkaa ja pääsinkin mutamaan haastatteluun, joissa jäin useimmiten kakkoseksi.

Nyt olen lehtienkin päivittelemän kaltainen 55+, työttömyyden köyhdyttämä, kotinsa, läheisensä ja osin myös terveytensä menettänyt raunio. On sanomattakin selvää, että jollen edellisessä kappaleessa kuvatunlaisena löytänyt töitä, en takuulla löydä niitä nykyisessäkään tilanteessa. Ilman työtä toki pärjäisin, mutta kalvava köyhyys alkaa olla liikaa.

Vierailija
22/24 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei ole työterveyshuoltoa. Edellisessä työssäni oli niin hyvä. Ja monissa on edes kohtalainen. Niissäkin paikoissa olen kyllä ollut, missä ei ole ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden kokemuksella työttömyydestä tieto siitä, että ei koskaan enää pääse töihin ansaitsemaan rahaa ja eläkettä.

Viisi vuotta sitten olin reipas, hyväntuulinen, terve, mieluista työtä tekevä ja ihan mukavasti toimeen tuleva viisikymppinen. Muutosta aavistellen haeskelin uutta työpaikkaa ja pääsinkin mutamaan haastatteluun, joissa jäin useimmiten kakkoseksi.

Nyt olen lehtienkin päivittelemän kaltainen 55+, työttömyyden köyhdyttämä, kotinsa, läheisensä ja osin myös terveytensä menettänyt raunio. On sanomattakin selvää, että jollen edellisessä kappaleessa kuvatunlaisena löytänyt töitä, en takuulla löydä niitä nykyisessäkään tilanteessa. Ilman työtä toki pärjäisin, mutta kalvava köyhyys alkaa olla liikaa.

:(

Vierailija
24/24 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päätäntävalta omaan elämään katoaa. Voi tehdä ainoastaan asioita, joihin ei vaadita rahaa.

Lomaa ei ole koskaan, jatkuva stressitila.