Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaakohan kasvojumppa mitään?

Vierailija
25.09.2014 |

Kokeilleita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi aika paljon! Tein Method Putkisto Kasvojumppa -nimisen ohjelman. Erityisen hyvin näin parannusta leukalinjassa, joka oli mulla leukaperistä pahasti roikkuva ja kaksoisleukaakin oli. Ei siitä nyt enää ihan samanlaista tullut kuin nuorena, kun ikääkin on jo 40 ja painoakin vähän liikaa, mutta paljon parempi kuin entiset bulldog-posket ja leukaperät.

Vierailija
2/5 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:20"]

Mulla auttoi aika paljon! Tein Method Putkisto Kasvojumppa -nimisen ohjelman. Erityisen hyvin näin parannusta leukalinjassa, joka oli mulla leukaperistä pahasti roikkuva ja kaksoisleukaakin oli. Ei siitä nyt enää ihan samanlaista tullut kuin nuorena, kun ikääkin on jo 40 ja painoakin vähän liikaa, mutta paljon parempi kuin entiset bulldog-posket ja leukaperät.

[/quote]

Kuinka nopeasti näit tuloksia? Kuinka ahkerasti jumppasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:21"]

[/quote]

[/quote]

Tulosten näkymään alkaminen kesti noin kuukauden. Tai siinä vaiheessa otin uusintakuvat (olin alussa ottanut myös) ja kuvista vasta tajusin että oho, onpa kaksoisleuka pienentynyt ja piirteet terävöityneet! 

Alussa tuota ohjelmaa piti tehdä joka päivä ja tuntui kyllä vähän tympeältä kun meni yhteen naaman jumppaamiseen 15-30 minuuttia joka päivä, varsinkin kun ei ollut varma tuleeko mitään tuloksia. Mutta kun tuli niin hyvä :) Ja jottta tuloksia ylläpitää, riittää että jumppaa kasvoja 1-2 kertaa viikossa, ei tarvitse siis loppuikää niin paljoa treenata. 

Sen kirjan missä tuo ohjelma oli nimi näyttää muuten olevan "Method Putkisto Kasvokoulu".

Vierailija
4/5 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:21"]

[/quote]

[/quote]

Tulosten näkymään alkaminen kesti noin kuukauden. Tai siinä vaiheessa otin uusintakuvat (olin alussa ottanut myös) ja kuvista vasta tajusin että oho, onpa kaksoisleuka pienentynyt ja piirteet terävöityneet! 

Alussa tuota ohjelmaa piti tehdä joka päivä ja tuntui kyllä vähän tympeältä kun meni yhteen naaman jumppaamiseen 15-30 minuuttia joka päivä, varsinkin kun ei ollut varma tuleeko mitään tuloksia. Mutta kun tuli niin hyvä :) Ja jottta tuloksia ylläpitää, riittää että jumppaa kasvoja 1-2 kertaa viikossa, ei tarvitse siis loppuikää niin paljoa treenata. 

Sen kirjan missä tuo ohjelma oli nimi näyttää muuten olevan "Method Putkisto Kasvokoulu".

[/quote]

Kiitos. Täytyy kokeilla. Jos ei muuten niin ihan uteliaisuuttaan ainakin.

Vierailija
5/5 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen ohjelman löytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän