Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lapsella oli Ralph Laurenia, Tommy Hilfigeriä, Guccia ja Benettonia."

Vierailija
25.09.2014 |

Kuuluuko Benetton muka samaan kastiin Ralph Laurenin, Tommy Hilfigerin ja Guccin kanssa!?! 

Eilen puistossa puistotuttuäiti kertoi, miten sukulaistyttö oli puettu lapsisynttäreille päästä varpaisiin kalliisiin merkkivaatteisiin. Muut kyllä ymmärrän, että on kalliita merkkivaatteita (joihin kaikilla palstalaisilla on varaa ja ne ovat arkikäytössä, tietenkin..), mutta eikö Benetton nyt oikeasti ole ihan tavallinen käyttövaatemerkki? Ei mikään halpismerkki, mutta kaukana Guccista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:06"]TH on huonolaatuista, Benetton on edullista mutta siltä löytyy sekä laatua että huonompaa. RL riippuu myös, yleensä mistä on ostettu. Suomessa aika paljon liikkuu sitä halvempaa mallistoa jota ulkomaanmammat myyvät Huudossa. Näistä ainoa luksusmerkki on Gucci jonka vaatteita harvemmin Suomessa lapsilla näkyy. Aitoja siis eikä mitään singaporesta tai espanjasta ostettuja;)
[/quote]

anteeksi nyt vain mutta mikähän keravalaismamma siellä kirjoittaa? Oletko ikinä käynyt singaporessa? Singaporesta ostettu gucci on todennäköisesti hyvinkin ksllista. Itse kävin juuri singaporen celinellä ihailemassa luggage-laukkua mutta oli 50puntaa kalliimpi kuin lontoon mount streetillä. Singapore ei ole todellakaan verrattavissa mihinkään turkkii tai phukettikn missä sinä ehkä olet tottunut käymään kun olet saanut rahat haalittua kasaan kotihoidontuistasi.

Vierailija
2/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 09:59"]

Benetton on arvokkaampi merkki kuin esim. YSL. Samoin Sotkan huonekalut ovat arvokkampia kuin Artekin. Asiassa ei ole mitään ongelmaa.

[/quote]

Il n'est pas vrai!

Votre sincèrement,

Yves

[/quote]

Tässä alunperin tarkoitettaneen sitä että huonompilaatuinen merkki hajoaa nopeammin ja siten käytännössä tulee kalliimmaksi pitkällä juoksullla.

[/quote]

Lapsen kohdalla jos menee rikki niin menee rikki.. Omien lapsien käytössä vaatteet on jääneet pieneksi, vaikka ihan Cittarityyliä ovat saaneet ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benetton on arvokkaampi merkki kuin esim. YSL. Samoin Sotkan huonekalut ovat arvokkampia kuin Artekin. Asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
4/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benetton oli ehkä muinaisella 80-luvulla snobimerkki mutta ei ole ollut sitä enää pitkin aikoihin. Lähinnä vastaa jotain Espritiä tms. nykyisin.

Vierailija
5/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaisi benettonia noihin muihin merkkeihin. Benettonin laatu on laskenut viime vuosina, kirppareilta löytyy tosi hyviä RL ja TH vaatteita, mutta benettonin vaatteet menee usein nopeasti kulahtaneiksi.

Vierailija
6/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Il n'est pas vrai!

Votre sincèrement,

Yves

Vierailija
7/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TH on huonolaatuista, Benetton on edullista mutta siltä löytyy sekä laatua että huonompaa. RL riippuu myös, yleensä mistä on ostettu. Suomessa aika paljon liikkuu sitä halvempaa mallistoa jota ulkomaanmammat myyvät Huudossa. Näistä ainoa luksusmerkki on Gucci jonka vaatteita harvemmin Suomessa lapsilla näkyy. Aitoja siis eikä mitään singaporesta tai espanjasta ostettuja;)

Vierailija
8/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutonen jatkaa.

Mun lapsilla on Guccia ihan arkivaatteina, samoin Armania ja Burberrya sekä myös Monnalisaa ja Missonia. Váhän myös Ralph Laurenia. Mulle tulee sähköpostiin kyseisten firmojen uudet mallistot ennen myyntiin tuloa ja kun muoti on työtäni niin  aika hyvin muistan mitkä tuotteet kuuluvat niihin mallistoihin.  

http://www.gucci.com/us/category/f/girls__4_12_years_

Vierailija
9/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuolla merkkien arvohierarkialla on ilmeisesti merkitystä.

Vierailija
10/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:12"]

kutonen jatkaa.

Mun lapsilla on Guccia ihan arkivaatteina, samoin Armania ja Burberrya sekä myös Monnalisaa ja Missonia. Váhän myös Ralph Laurenia. Mulle tulee sähköpostiin kyseisten firmojen uudet mallistot ennen myyntiin tuloa ja kun muoti on työtäni niin  aika hyvin muistan mitkä tuotteet kuuluvat niihin mallistoihin.  

[/quote]

Mihin voin matkustaa sinua palvomaan?

Vierailija
11/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:05"]

[/quote]

Il n'est pas vrai!

Votre sincèrement,

Yves

[/quote]

Tässä alunperin tarkoitettaneen sitä että huonompilaatuinen merkki hajoaa nopeammin ja siten käytännössä tulee kalliimmaksi pitkällä juoksullla.

Vierailija
12/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset siirtävät tyhjyyttään kolisevan arvomaailmansa lapsiinsa. Kukahan suojelisi teidän lapsianne noilta merkeiltä?

Vierailija
13/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 09:57"]

Kuuluuko Benetton muka samaan kastiin Ralph Laurenin, Tommy Hilfigerin ja Guccin kanssa!?! 

Eilen puistossa puistotuttuäiti kertoi, miten sukulaistyttö oli puettu lapsisynttäreille päästä varpaisiin kalliisiin merkkivaatteisiin. Muut kyllä ymmärrän, että on kalliita merkkivaatteita (joihin kaikilla palstalaisilla on varaa ja ne ovat arkikäytössä, tietenkin..), mutta eikö Benetton nyt oikeasti ole ihan tavallinen käyttövaatemerkki? Ei mikään halpismerkki, mutta kaukana Guccista?

[/quote]

Ja sinulla pyöri silmät päässä kun pääsit kuulemaan tästä. Ja nyt muhinoissasi jatkat juttua tännepäin. Juoruämmä.

Vierailija
14/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:14"]

kutonen jatkaa.

[/quote]

[/quote]

Miksi pitäisi? Täällä kaikilla lapsilla on samantyyppiset vaatteet, ei niillä koreilla. Jokainen ostaa sen mukaan mihin pystyy. Suomessa näiden merkkien käytölle ei ole mitään järkevää syytä. Täältä ei yksinkertaisesti löydy halpismerkkejä kun niillä ei ole menekkiä. Suomessa mun lapset pukeutuu Lindexiin Ja Marimekkoon. Niillä saa siellä respectiä ainakin mun huomion mukaan leikkipuistoissa Helsingissä:)

Vierailija
15/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:25"]

kutonen jatkaa.

[/quote]

[/quote]

Miksi pitäisi? Täällä kaikilla lapsilla on samantyyppiset vaatteet, ei niillä koreilla. Jokainen ostaa sen mukaan mihin pystyy. Suomessa näiden merkkien käytölle ei ole mitään järkevää syytä. Täältä ei yksinkertaisesti löydy halpismerkkejä kun niillä ei ole menekkiä. Suomessa mun lapset pukeutuu Lindexiin Ja Marimekkoon. Niillä saa siellä respectiä ainakin mun huomion mukaan leikkipuistoissa Helsingissä:)

[/quote]

Tervetuloa Turkkiin! Täällä merkkivaatteita saat 98% alennuksella ja tarjontaa on lähes rajattomasti paikallisilla markkinoilla ja katujen varsilla. Meillä on vaan on täällä varaa tähän luksukseen.

Vierailija
16/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset käyttää kalliita merkkivaatteita koska ne ovat parhaiten saatavilla ja vanhemmilla on rahaa.Mun mielestä on dorkaa ostaa omalle perheelle ylihintaisia lastenvaatteita ja muitakin merkkikuteita omiin tuloihin perustettuina. Mä en todellakaan ostaisi mitään merkkivaatteita jos meidän perheen tulot olisivat alle 20 000 kuussa. Asumiseen menee jo puolet tuosta. Maksettaisiin tietty vähemmän asumisesta mutta täällä se ei onnistu.

Vierailija
17/17 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:25"]

kutonen jatkaa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tervetuloa Turkkiin! Täällä merkkivaatteita saat 98% alennuksella ja tarjontaa on lähes rajattomasti paikallisilla markkinoilla ja katujen varsilla. Meillä on vaan on täällä varaa tähän luksukseen.

[/quote]

Niin no Turkissa on myynnissä just sitä outlet-laatua jolloin laadusta ei ole takeita. Olen siellä joskus ollut ihmettelemässä niitä paikallisia markkinoita. Lapsille ostetaan paljon "merkkivaatteita". Toinen paikka on Espanja. Heti alkuun voi huomata ettei paidan kauluksesta mahdu pää la'pi ja muutenkin vaatteiden staili on normaalista poikkeavaa